Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man bør i alle fall være ganske kritisk til "veiledende pris" (kjøp nå) som er oppgitt for varen, da den i mange tilfeller er kraftig overpriset. By aldri mer enn 50% av denne oppgitte prisen, kanskje nermere 1/3....

 

Uansett er det mye dåelige varer de har, mye dårlig og billig kvalitet så vær kritisk og sjekk med andre leverandører først.

 

Eller så virker systemet ryddig og proft, men altså, masse jalla varer...

 

Hei.

 

Det er beklagelig at du oppfatter oss slik. Dette er noe vi hele tiden prøver å jobbe mot. Vi ønsker ikke å har rykte på oss for å ha dårlige varer. Skulle dette oppleves, må vi følge regler som er satt i Norge og erstatte produktene. Så det er bare å ta kontakt hvis det skjer.

 

Som et tiltak i å øke kvaliteten på varene. Har vi nå flere personer som kvalitets tester nye produkter vi får inn. Vi håper at dette innen en rimelig tid gir gevinst, og at dere kunder ikke mottar produkter med feil i fremtiden.

Lenke til kommentar

Har handlet alt i fra dusjkabinett til fullt surround anlegg fra dynavoice der inne. Dynavoice høytallerne de solgte der inne var jo et kupp. Synd de ikke selges lengre noen steder andre en Surrond.no der de er overpriset noe inn i!

 

Betalte selv med samme komponenter som de selger inne på surround.no 5500kr med reciveren min som er en Onkyo TX-SR608 som jeg kjøpte på komplett.no, de har samme komponenter som de selger der inne med høytallersett og sub og reciver som koster tilsammen 12000kr der inne.

 

 

Har alltid vært godt fornøyd med servicen. Har alltid fått byttet eller reperet ødelagte produkter som ikke har vært så mange av.

Endret av RuneLA
Lenke til kommentar

Har handlet alt i fra dusjkabinett til fullt surround anlegg fra dynavoice der inne. Dynavoice høytallerne de solgte der inne var jo et kupp. Synd de ikke selges lengre noen steder andre en Surrond.no der de er overpriset noe inn i!

 

Betalte selv med samme komponenter som de selger inne på surround.no 5500kr med reciveren min som er en Onkyo TX-SR608 som jeg kjøpte på komplett.no, de har samme komponenter som de selger der inne med høytallersett og sub og reciver som koster tilsammen 12000kr der inne.

 

 

Har alltid vært godt fornøyd med servicen. Har alltid fått byttet eller reperet ødelagte produkter som ikke har vært så mange av.

Det var hyggelig tilbakemelding.

 

Vi prøver hele tiden å forbedre oss og vi setter stor pris på både negative og positive tilbakemeldinger.

 

Rikard

Lenke til kommentar

Advarsel!! Styr unna alt som har med Northmark produkter og gjøre. Verktøyet er totalt ubrukelig. Og tro meg, jeg har kjøpt en del. Blant annet den komplette verktøyet i skap med 4 skuffer. Ikke nok med at kabinettet er ubrukelig, men verktøyet har dårlig passform og sprekker og ryker. Skrallenøkkelsett hvor 4 av nøklene har låst seg. Sett med 4 "Wisegrip" tenger hvor 3 har bøyd seg i kjeften... Biltema verktøyet fremstår som "Hazet" i forhold.. :(

 

 

Ser du snakker om Northmark verktøy kassene. Jeg har 2 slike kasser. Det er ikke super bra kvalitet. Men ikke glem du har garanti da. Du kan laste ned på nette. For eksempel hvor hardt en 13mm bolt skal sitte fast i Nm. Så er den noen ekstra % ut i fra det som sier hva maks belastning på en 13mm mutter/bolt vill være. Så lenge værktøye klarer dette er det ikke noe galt med det. Så lenge skrallene dine ikke har fått store slag eller skader. Men fremdeles har låst seg. Så bytt de inn da vell =)

 

Men må si att rainbow set fra biltema med 10år garanti er bedre. Liker farge kodene på størrelsene også.

Lenke til kommentar

for meg så føles netthandelen.no ut som europris ;) ganske så lik kvalitet på produktene..

og noe annet som gjør at jeg aldri har lagt inn bud på noe der inne, det er for jeg føler at de kan ha egene brukere der inne som byr opp aksjonene til oppnådt kostpris for dem :p

sier ikke det er slik, men noe jeg alltid har følt at det kunne vært :p

 

Har en sterk mistanke om at Netthandelen.no har egne folk som overbyr, da spesielt på dyre varer, slik at de iallefall går i "pluss" for den varen det gjelder.. Mistenkelig at når man kan få kostbare varer billig, er det alltid en som overbyr med autobud de siste 2-3 minuttene og resultere at prisen blir noen tusenlapper dyrere enn man hadde håpet på, og denne personen ALDRI "vinner" budet, bare presser opp prisen noe voldsomt! Hmm...

 

En annen ting er fraktprisene... 108,50 i minstesats ved forskuddsbetaling?? Aldri hørt om andre som tar slik blodpris, og det er iallefall ikke posten Norge sine satser.. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er garantert ikke ansatte som sitter å følger med. Mye enklere å programmere auksjonssystemet slik at fiktive brukere presser opp prisen automatisk :)

 

Ja, er det egentlig noe instans som kontrollere slike systemer, eller er det fritt fram...? Føles iallefall ikke riktig.. :hrm:

Lenke til kommentar

Instans som kontrollerer? Haha... Hallo? Vi bor i Norge. Nei, det er ikke noe instans som kontrollerer slikt og hvis man skulle bli oppdaget for å ha programmert automatiske budgivere hva tror du straffa er i dette landet? En gulldildo i munnen eller en telefon hvor noen sier fy fy? Ånei, så ille. Nei, se på disse øresauksjonene og lignende som har holdt på i lang tid. Det er mye "værre" en Netthandelen. Nå skal ikke jeg spekulere i om disse øresauksjonene bruker automatiske budgivere, men jeg har lest om en del folk som ikke får varene de har vunnet mens andre som har fått de har ventet i flere måneder på å få det de har vunnet. Slik er det i alle fall ikke på Netthandelen, og til syvende og sist er det ingen som tvinger deg til å kjøpe noe til mer enn du ønsker. Netthandelen har tilbydd flere å komme på besøk for å se fysisk på systemene deres så det er bare å ta deg en tur hvis du tviler på deres seriøsitet.

Lenke til kommentar

Instans som kontrollerer? Haha... Hallo? Vi bor i Norge. Nei, det er ikke noe instans som kontrollerer slikt og hvis man skulle bli oppdaget for å ha programmert automatiske budgivere hva tror du straffa er i dette landet? En gulldildo i munnen eller en telefon hvor noen sier fy fy? Ånei, så ille. Nei, se på disse øresauksjonene og lignende som har holdt på i lang tid. Det er mye "værre" en Netthandelen. Nå skal ikke jeg spekulere i om disse øresauksjonene bruker automatiske budgivere, men jeg har lest om en del folk som ikke får varene de har vunnet mens andre som har fått de har ventet i flere måneder på å få det de har vunnet. Slik er det i alle fall ikke på Netthandelen, og til syvende og sist er det ingen som tvinger deg til å kjøpe noe til mer enn du ønsker. Netthandelen har tilbydd flere å komme på besøk for å se fysisk på systemene deres så det er bare å ta deg en tur hvis du tviler på deres seriøsitet.

 

...og dette vet du, fordi...?

Lenke til kommentar

Det er garantert ikke ansatte som sitter å følger med. Mye enklere å programmere auksjonssystemet slik at fiktive brukere presser opp prisen automatisk :)

Tror nok ikke noen som gjør det gitt...

 

Flere auksjoner går jo gjennom med bare bud på 1 krone og noen uten bud i det hele tatt.

 

Det eneste de oppnår med fiktive bud er å sitte inne med produkter de ikke får solgt.

 

Istedenfor selges noen produkter med tap men blir ikke kjøpt inn igjen men de lønnsomme produktene føres videre.

Lenke til kommentar

for meg så føles netthandelen.no ut som europris ;) ganske så lik kvalitet på produktene..

og noe annet som gjør at jeg aldri har lagt inn bud på noe der inne, det er for jeg føler at de kan ha egene brukere der inne som byr opp aksjonene til oppnådt kostpris for dem :p

sier ikke det er slik, men noe jeg alltid har følt at det kunne vært :p

 

Har en sterk mistanke om at Netthandelen.no har egne folk som overbyr, da spesielt på dyre varer, slik at de iallefall går i "pluss" for den varen det gjelder.. Mistenkelig at når man kan få kostbare varer billig, er det alltid en som overbyr med autobud de siste 2-3 minuttene og resultere at prisen blir noen tusenlapper dyrere enn man hadde håpet på, og denne personen ALDRI "vinner" budet, bare presser opp prisen noe voldsomt! Hmm...

 

En annen ting er fraktprisene... 108,50 i minstesats ved forskuddsbetaling?? Aldri hørt om andre som tar slik blodpris, og det er iallefall ikke posten Norge sine satser.. :hmm:

 

 

Jeg har også lagt merke til dette. Dette er garantert svindel. Utrolig at ikke forbrukerrådet gjør noe med disse folka!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk et passivitetsgebyr på 150 kr og et purregebyr på 60 kroner fra dem fordi jeg glemte å betale for en ordre jeg aldri fikk.

 

Får heller ikke lov hos kundeservicen å få gebyret slettet fordi de er idioter!

Beklager hvis du føler det slik. Det er nok korrekt at du ikke får slettet gebyret. Dette gebyret har du mottatt da du ikke har betalt original faktura. Passivitetsgebyret ville vært av lite betydning hvis det ble slettet uten videre.

 

Men vi tilbyr alltid kundene å betale original ordre. Da vil vi gjenopprette ordren og selvfølgelig slette passivitetsgebyret. Dette er standard prosedyre fra oss, og jeg beklager igjen hvis det har fått en annen oppfølging.

 

Ta kontakt via "min side" og "support" så hjelper vi deg.

Lenke til kommentar

for meg så føles netthandelen.no ut som europris ;) ganske så lik kvalitet på produktene..

og noe annet som gjør at jeg aldri har lagt inn bud på noe der inne, det er for jeg føler at de kan ha egene brukere der inne som byr opp aksjonene til oppnådt kostpris for dem :p

sier ikke det er slik, men noe jeg alltid har følt at det kunne vært :p

 

Har en sterk mistanke om at Netthandelen.no har egne folk som overbyr, da spesielt på dyre varer, slik at de iallefall går i "pluss" for den varen det gjelder.. Mistenkelig at når man kan få kostbare varer billig, er det alltid en som overbyr med autobud de siste 2-3 minuttene og resultere at prisen blir noen tusenlapper dyrere enn man hadde håpet på, og denne personen ALDRI "vinner" budet, bare presser opp prisen noe voldsomt! Hmm...

 

En annen ting er fraktprisene... 108,50 i minstesats ved forskuddsbetaling?? Aldri hørt om andre som tar slik blodpris, og det er iallefall ikke posten Norge sine satser.. :hmm:

Minsteprisen på servicepakker hos posten er 97kr. Vi følger postens priser og legger ikke på noe påskudd på dette.

 

Ang budgivning så har vi strenge regler internt og er også styrt av konkurransetilsynet. Ingen ansatte, ektefelle/samboere eller barn av ansatte har lov til å by på auksjonene. Vi er Norges største auksjons side og har dermed forpliktelser ovenfor dere kunder og offentlige instanser om at dette gjøres etter reglene. Hadde vi jukset på dette, ville det garantert blitt oppdaget av konkurransetilsynet og vi ville ikke hatt mulighet for å forsette driften.

 

Vi opplever at tusenvis av kunder er meget fornøyd med handelen de har gjort i uka. Og som dere kan se på siden vår, er det mange, mange kunder som gjør mange meget gode kjøp. Vi velger derfor å tro at de fleste kundene stoler på at vi har gode interne rutiner samt at konkurransetilsynet gjør jobben sin.

Lenke til kommentar

for meg så føles netthandelen.no ut som europris ;) ganske så lik kvalitet på produktene..

og noe annet som gjør at jeg aldri har lagt inn bud på noe der inne, det er for jeg føler at de kan ha egene brukere der inne som byr opp aksjonene til oppnådt kostpris for dem :p

sier ikke det er slik, men noe jeg alltid har følt at det kunne vært :p

 

Har en sterk mistanke om at Netthandelen.no har egne folk som overbyr, da spesielt på dyre varer, slik at de iallefall går i "pluss" for den varen det gjelder.. Mistenkelig at når man kan få kostbare varer billig, er det alltid en som overbyr med autobud de siste 2-3 minuttene og resultere at prisen blir noen tusenlapper dyrere enn man hadde håpet på, og denne personen ALDRI "vinner" budet, bare presser opp prisen noe voldsomt! Hmm...

 

En annen ting er fraktprisene... 108,50 i minstesats ved forskuddsbetaling?? Aldri hørt om andre som tar slik blodpris, og det er iallefall ikke posten Norge sine satser.. :hmm:

 

 

Jeg har også lagt merke til dette. Dette er garantert svindel. Utrolig at ikke forbrukerrådet gjør noe med disse folka!

Ang budgivning så har vi strenge regler internt og er også styrt av konkurransetilsynet. Ingen ansatte, ektefelle/samboere eller barn av ansatte har lov til å by på auksjonene. Vi er Norges største auksjons side og har dermed forpliktelser ovenfor dere kunder og offentlige instanser om at dette gjøres etter reglene. Hadde vi jukset på dette, ville det garantert blitt oppdaget av konkurransetilsynet og vi ville ikke hatt mulighet for å forsette driften.

 

Vi opplever at tusenvis av kunder er meget fornøyd med handelen de har gjort i uka. Og som dere kan se på siden vår, er det mange, mange kunder som gjør mange meget gode kjøp. Vi velger derfor å tro at de fleste kundene stoler på at vi har gode interne rutiner samt at konkurransetilsynet gjør jobben sin.

Lenke til kommentar

Fikk et passivitetsgebyr på 150 kr og et purregebyr på 60 kroner fra dem fordi jeg glemte å betale for en ordre jeg aldri fikk.

 

Får heller ikke lov hos kundeservicen å få gebyret slettet fordi de er idioter!

Beklager hvis du føler det slik. Det er nok korrekt at du ikke får slettet gebyret. Dette gebyret har du mottatt da du ikke har betalt original faktura. Passivitetsgebyret ville vært av lite betydning hvis det ble slettet uten videre.

 

Men vi tilbyr alltid kundene å betale original ordre. Da vil vi gjenopprette ordren og selvfølgelig slette passivitetsgebyret. Dette er standard prosedyre fra oss, og jeg beklager igjen hvis det har fått en annen oppfølging.

 

Ta kontakt via "min side" og "support" så hjelper vi deg.

 

hehe, som du ser skrev jeg dette i februar, så gebyret er allerede betalt.

Lenke til kommentar

Fikk tilslaget på en utebod hos NH forrige uke...Betalte den igår (mandag) og den står nå som betalt....Er det mulig at NH kan ha den klar så jeg kan hente den til torsdag eller er det for tidlig...Står jo at det kan ta opptil 7 dager fra betaling er registrert til at man kan hente varen...Er avhengig av og låne bil og henger så det er litt vanskelig og finne alternative dager jeg kan hente den på...Er jo snakk om en tur på 40 mil tur/retur så det er jo ikke bare og kjøre på måfo heller uten og ha hentedagen bekreftet.....Betaler heller ikke 3500/4000 kroner for og få den fraktet hit....Sinnsyk dyr frakt....

 

Håper noen fra NH kan svare meg....

Lenke til kommentar

Skal du ha svar rimelig raskt bør du kontakte dem direkte. De er ikke innom denne tråden ofte.

 

 

Nei,ser nå at de ikke er så ofte her...Fikk tak på de gjennom facebook...Har testet kundeservice tidligere men har da blitt stående i telefonkø i laaaaaaaaaaaaang tid...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Skal du ha svar rimelig raskt bør du kontakte dem direkte. De er ikke innom denne tråden ofte.

 

 

Nei,ser nå at de ikke er så ofte her...Fikk tak på de gjennom facebook...Har testet kundeservice tidligere men har da blitt stående i telefonkø i laaaaaaaaaaaaang tid...

 

Hei dere.

Det er dessverre litt kø på telefonen til tider, men det er skjeldent lengre enn 5-6 minutter. Men vi anbefaler deg å kontakt oss via "min side" og "support" etter at du har logget inn på netthandelen.no. Der svarer vi på alle henvendelser innen 24 timer. Du finner også svar på det meste på vårt "servicesenter".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...