akle Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Noen som har erfaring med bilstereo produktene fra Fence. eks denne sub'en Dårlig at at det står så lite om forsterkeren. Lenke til kommentar
akle Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hallo folkens ! Har kjøpt meg en spinningsykkel på netthandelen. Men, når den kom i posten var det store sprekker i den. Har satt den i sammen og alt. Men lurer på om det er mulig å reklamere på den? Mulig å tjene litt penger:P ? Legger med bilde av sprekkene. http://i40.tinypic.com/4hprnp.jpg http://i44.tinypic.com/imjjb6.jpg Dette må du kunne reklamere på, uten at det blir noen utgifter for deg. Så er det vel opptil posten og netthandelen.no og finne ut mellom seg om skaden har skjedd i posten eller før. Rart at ikke han fra netthandelen har svart på dette. *hint* Lenke til kommentar
Opsahl Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hei! Jeg har nettopp begynt å "bruke" netthandelen.no. Var på utkikk etter telt forrige helg, og fikk et for en grei penge. Fant ut av det med frakt, og fylte derfor på med en del "greit å ha" produkter. Fikk fakturaen med en gang, betalte pronro og regner med at det blir teltur med ungene denne uka Nå på lørdag heiv jeg meg i krigen for å få skaffet madammen en elektrisk sykkel (ja, lenge leve latskapen :-P ), og selvsagt vant jeg. Også denne gangen ville jeg spe på med "greit å ha" produkter, for å få ned fraktkostnad pr vare. Men denne gangen ville det seg annerledes. Jeg fikk nemlig to stk fakturae; 1 på sykkelen og en på resten. Og begge gle selvsagt frakt-beregnet separat. Jeg betalte sykkelen, men kan jeg unngå å betale den andre? For i og med at jeg fikk full frakt-kostand var det ikke lenger så veldig attraktivt for meg! Hva skjer om jeg lar bli å betale? Ps. Har forsøkt å få tak i noen på netthandelen over telefon i hele dag, men det er desverre dødfødt! Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hallo folkens ! Har kjøpt meg en spinningsykkel på netthandelen. Men, når den kom i posten var det store sprekker i den. Har satt den i sammen og alt. Men lurer på om det er mulig å reklamere på den? Mulig å tjene litt penger:P ? Legger med bilde av sprekkene. Jeg handlet en tørketrommel som kom frem i lignende tilstand. Jeg sendte et par bilder til netthandelen og de sendte meg ny tørketrommel. Ser for meg at de etterpå krever fullpris fra tollpost for den ødelagte tørketrommelen og derfor bare tjener penger på at fraktselskapene ødelegger forsendelser:) Nå på lørdag heiv jeg meg i krigen for å få skaffet madammen en elektrisk sykkel (ja, lenge leve latskapen :-P ), og selvsagt vant jeg. Også denne gangen ville jeg spe på med "greit å ha" produkter, for å få ned fraktkostnad pr vare. Men denne gangen ville det seg annerledes. Jeg fikk nemlig to stk fakturae; 1 på sykkelen og en på resten. Og begge gle selvsagt frakt-beregnet separat. Jeg betalte sykkelen, men kan jeg unngå å betale den andre? For i og med at jeg fikk full frakt-kostand var det ikke lenger så veldig attraktivt for meg! Hva skjer om jeg lar bli å betale? Ps. Har forsøkt å få tak i noen på netthandelen over telefon i hele dag, men det er desverre dødfødt! Større varer blir typisk sendt for seg selv med tollpost eller lignende, derfor får du egen faktura på det som skal i posten. Fra FAQ: Hva menes med "passivitetsgebyr"? For å sikre en mest mulig rettferdig budrunde for alle våre kunder har vi et såkalt passivitetsgebyr på kr 125,- Dersom noen vinner en auksjon og deretter ignorerer fakturaen vi sender så vil dette gebyret påløpe. På denne måten sikrer vi at når noen byr over deg på auksjonen så har du en mye større trygghet for at budet er reelt. Passivitetsgebyret hindrer deg likevel ikke fra å bruke angreretten, men da må du aktivt melde fra at du ønsker å benytte angreretten. Lenke til kommentar
Opsahl Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Større varer blir typisk sendt for seg selv med tollpost eller lignende, derfor får du egen faktura på det som skal i posten. Greit nok, om jeg hadde visst det. Burde jeg vite dette forresten? Kan ikke se det står noe sted. For å sikre en mest mulig rettferdig budrunde for alle våre kunder har vi et såkalt passivitetsgebyr på kr 125,- Dersom noen vinner en auksjon og deretter ignorerer fakturaen vi sender så vil dette gebyret påløpe. På denne måten sikrer vi at når noen byr over deg på auksjonen så har du en mye større trygghet for at budet er reelt. Passivitetsgebyret hindrer deg likevel ikke fra å bruke angreretten, men da må du aktivt melde fra at du ønsker å benytte angreretten. Problemet er at ingen tar telefonen der, jeg har prøvd i 3 dager!! Det betyr vel at jeg først må betale fakturaen for så å benytte meg av angre-retten, og dette virker for tungvindt for meg! Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hei! Jeg har nettopp begynt å "bruke" netthandelen.no. Var på utkikk etter telt forrige helg, og fikk et for en grei penge. Fant ut av det med frakt, og fylte derfor på med en del "greit å ha" produkter. Fikk fakturaen med en gang, betalte pronro og regner med at det blir teltur med ungene denne uka Nå på lørdag heiv jeg meg i krigen for å få skaffet madammen en elektrisk sykkel (ja, lenge leve latskapen :-P ), og selvsagt vant jeg. Også denne gangen ville jeg spe på med "greit å ha" produkter, for å få ned fraktkostnad pr vare. Men denne gangen ville det seg annerledes. Jeg fikk nemlig to stk fakturae; 1 på sykkelen og en på resten. Og begge gle selvsagt frakt-beregnet separat. Jeg betalte sykkelen, men kan jeg unngå å betale den andre? For i og med at jeg fikk full frakt-kostand var det ikke lenger så veldig attraktivt for meg! Hva skjer om jeg lar bli å betale? Ps. Har forsøkt å få tak i noen på netthandelen over telefon i hele dag, men det er desverre dødfødt! Beklager sent svar. Men her vil jeg anta at disse varene du har kjøpt slutter på forskjellige dager. Stemmer det? Større varer blir typisk sendt for seg selv med tollpost eller lignende, derfor får du egen faktura på det som skal i posten. Greit nok, om jeg hadde visst det. Burde jeg vite dette forresten? Kan ikke se det står noe sted. For å sikre en mest mulig rettferdig budrunde for alle våre kunder har vi et såkalt passivitetsgebyr på kr 125,- Dersom noen vinner en auksjon og deretter ignorerer fakturaen vi sender så vil dette gebyret påløpe. På denne måten sikrer vi at når noen byr over deg på auksjonen så har du en mye større trygghet for at budet er reelt. Passivitetsgebyret hindrer deg likevel ikke fra å bruke angreretten, men da må du aktivt melde fra at du ønsker å benytte angreretten. Problemet er at ingen tar telefonen der, jeg har prøvd i 3 dager!! Det betyr vel at jeg først må betale fakturaen for så å benytte meg av angre-retten, og dette virker for tungvindt for meg! Hei der. Ja jeg vet det er endel pågang på telefonen. Men derfor er det bedre å gå inn på "min side" og skrive en henvendelse der. Det får du som regel veldig fort svar på. Ringer du litt på slutten av dagen er det mindre kø. Men som sagt bruk "min side" da går du ihvertfall ikke ut av køen:). Lenke til kommentar
Opsahl Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Beklager sent svar. Men her vil jeg anta at disse varene du har kjøpt slutter på forskjellige dager. Stemmer det? Nei, det stemmer ikke. Jeg har nå i mellomtiden fått denne tilleggsfakturaen som jeg da må betale. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Beklager sent svar. Men her vil jeg anta at disse varene du har kjøpt slutter på forskjellige dager. Stemmer det? Nei, det stemmer ikke. Jeg har nå i mellomtiden fått denne tilleggsfakturaen som jeg da må betale. Ok den er god. Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har en bønn til Einar Øgrey Når man vinner en budrunde på et produkt, og det viser seg at det ikke finnes på lager. Hvorfor finnes det da ingen mulighet til å få reservert denne varen slik at den blir sendt når den på nytt kommer på lager? I følge Netthandelen.no er ikke dette mulig. Man har kun mulighet til å få pengene tilbake. For å få produktet man fikk tilslaget på, må man følge med selv og selv ta kontakt med dere når produktet kommer i salg igjen. Synes ikke dette er noen god service. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som har erfaringer med den 3i1 kaffemaskinen de selger hos netthandelen? Fant ikke noen navn på produsent. http://netthandelen.no/visauksjon.aspx?pid=91474 Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Når man har vunnet en budrunde, er man nødt tæl å kjøpe varen da? Lenke til kommentar
Rat666 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Svar til kanikke: Har selv opplevd det samme. Mistenker her at de legger ut masse og ofte "bra" varer som man får kjøpt billig. For å spre gebyrene utover flere varer kjøper man også samme dag masse junk/jalla-varer, for at det ikke skal bli så dyrt for den ene du egentlig ville ha. Det er da utrolig skuffende å få beskjed om at den eneste varen du egentlig trengte ikke er på lager. Blir sittende igjen med masse dritt som man selvsagt betaler overpris for. Man kan selvsagt la være å betale, men da stenger de kontoen din....... Endret 13. november 2009 av Rat666 Lenke til kommentar
Eugene Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Er selv Irsk, da er min Norsk ikke så bra, men here goes... Jeg har vært medlem hos netthandelen i snart 3 år... Tatt en pause for ca. 2 år p.g.a. selger bare masse skit... Nå det ser ut som de samme, noe bra varer med masse søppel. MEN... I det siste 2 uker har jeg kjøpt mye, akkurat nå venter jeg på 11 pakker, en av dem er betalt for for ca. 2 uker siden, jeg har fått sendingsnummer, men posten har kun mottatt melding, ikke pakke, 9 fra 10 av de andre pakker har ikke posten mottatt eller, den siste posten har endå ikke fått melding på... Netthandelen kaste bort kunders sin penger med å bruk alt for mange pakker, kunne dem bruker litt mer grey matter og pakkere bedre kunne disse 11 pakker å blitt sendt i fire, kanskje fem pakker... Når jeg klaget på dette fikke jeg en svar fra "Sissel" at jeg kommer til å bli utestengt hvis jeg klage igjen... I tillegg, dere har sikkert sett flere snart slutt gjenstander til kr 1, men når du kjøper en er resten borte... de bruker cookies for å selger deg en ting billig og blokkerer deg for å hadel mer av disse lavpriser varer... Da har dem deg med fakturagebyr kr 75 og minste porto på kr 84 - kr 100 Ser at sjeffen er tilbake på plass nå... Han kunne gjør noe demmerer enn å ta kontakt med meg... Netthandelen kunne gjør bedre. Jeg selv har solgt over 46000 gjenstander på QXL og jeg har litt peiling på loven og andre ting som netthandelen må skerpe seg med... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er sant som Eugene sier. De har lokkevarer som forsvinner når man har kjøpt en vare. Enten en "normal" vare, eller er an av disse lokkevarene. Personlig kjøpte jeg en "normal" vare først, og dermed var alle lokkevarene plutselig borte for min del. Man må logge inn for å by, og når man logger inn forsvinner alle lokkevarene. Prøver man å skrive inn linken direkte til lokkevarene kommer det opp at auksjonen ikke eksisterer. Disse lokkevarene har gjerne bare en varighet på 1-2 min, ligger øverst på siden og går som regel til en veldig billig penge. Jeg synes personlig det er passe drøyt å drive på slik som dette. Det er helt sikkert fullt lovlig, men... tror dere virkelig kunder med en IQ over 100 setter pris på dette!? Jeg hadde mine første ordre til Netthandelen i 2003, og min SISTE i går. Fant noe der jeg ikke kunne finne andre steder så det blei en liten ordre. Men aldri mere. Når man må drive slik som dette for å lokke til seg kunder blir jeg oppgitt. Vet ikke når dette blei innført? Har ikke handlet der på en liten stund. Uansett; Takk for meg! (og jeg kommer til å fortelle dette til alle mine venner som elsker å handle på nettet) Kunne godt tenkt meg en kommentar fra sjefen selv hvis han har "guts" til å forsvare denne tvilsomme praksisen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Ser at sjeffen er tilbake på plass nå... Han kunne gjør noe demmerer enn å ta kontakt med meg... Netthandelen kunne gjør bedre. Jeg selv har solgt over 46000 gjenstander på QXL og jeg har litt peiling på loven og andre ting som netthandelen må skerpe seg med... litt ironisk at butikken i signaturen ikke overholder loven du har peiling på mangler f.eks telefonnummer for kontakt og org nummer samt andre småfeil. Endret 17. november 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tror jeg dør... i tillegg til en ting jeg skulle ha slengte jeg ved to sett av disse: http://www.netthandelen.no/visauksjon.aspx?pid=106492 Fornøyd med designet vasket jeg alt bestikket i Zalo og vann. Gjett hva? Alt ruster! Er det mulig? Det står til og med rustfritt stål i beskrivelsen. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Har i alle fall sendt de dokumentasjon med bilde og "fin" tekst så får de ordne opp. Lenke til kommentar
Rat666 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tror jeg dør... i tillegg til en ting jeg skulle ha slengte jeg ved to sett av disse: http://www.netthandelen.no/visauksjon.aspx?pid=106492 Fornøyd med designet vasket jeg alt bestikket i Zalo og vann. Gjett hva? Alt ruster! Er det mulig? Det står til og med rustfritt stål i beskrivelsen. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Har i alle fall sendt de dokumentasjon med bilde og "fin" tekst så får de ordne opp. Kjøpt masse greier til badet og kjøkkenet som liksom skal være rustfritt..... Stemmer IKKE i det hele tatt. De selger her bare B-varer og ting de sikkert har fått betalt for å bli kvitt.. ALT ruster om det settes i et rom som har tilkoblet vann. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, makan til drittbutikk skal man lete lenge etter. Jeg skal ha pengene mine igjen uten noe om og men. Skal de ha skrapstålet i retur er de pliktig til å betale porto tilbake så de gjør som de vil. Jeg vil egentlig bare advare andre om å handle noe som helst fra denne sjappa. Og har man allerede gått i fella; for all del klag og få tilbake pengene! Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er sant som Eugene sier. De har lokkevarer som forsvinner når man har kjøpt en vare. Enten en "normal" vare, eller er an av disse lokkevarene. Personlig kjøpte jeg en "normal" vare først, og dermed var alle lokkevarene plutselig borte for min del. Man må logge inn for å by, og når man logger inn forsvinner alle lokkevarene. Prøver man å skrive inn linken direkte til lokkevarene kommer det opp at auksjonen ikke eksisterer. Disse lokkevarene har gjerne bare en varighet på 1-2 min, ligger øverst på siden og går som regel til en veldig billig penge. Jeg synes personlig det er passe drøyt å drive på slik som dette. Det er helt sikkert fullt lovlig, men... tror dere virkelig kunder med en IQ over 100 setter pris på dette!? Jeg hadde mine første ordre til Netthandelen i 2003, og min SISTE i går. Fant noe der jeg ikke kunne finne andre steder så det blei en liten ordre. Men aldri mere. Når man må drive slik som dette for å lokke til seg kunder blir jeg oppgitt. Vet ikke når dette blei innført? Har ikke handlet der på en liten stund. Uansett; Takk for meg! (og jeg kommer til å fortelle dette til alle mine venner som elsker å handle på nettet) Kunne godt tenkt meg en kommentar fra sjefen selv hvis han har "guts" til å forsvare denne tvilsomme praksisen. Hei Ninjahamster. Jeg skal selvfølgelig komme med et svar:. Hver dag har vi ute noen spesielle auksjoner, ment som et ekstra godt tilbud, som våre kunder kun kan benytte seg av en gang pr dag. Som du sikkert har sett så er prisene her ofte veldig lave. Dette gjør vi som en ekstratjeneste for vår kunder. Det er nemlig slik at det daglig er opptil 1000 budgivere som aldri vinner en eneste vare. Det tror vi de opplever som litt surt. Ved å auksjonere ut en del produkter kun til kunder som enda ikke har handlet gir vi disse kundene en mulighet til å gjøre en ekstra hyggelig handel. Så ja, det er riktig at noen produkter ser ut til å forsvinne når du har har logget deg inn hvis du allerede har handlet den dagen. Men de forsvinner i virkeligheten ikke, du vil finne det samme produktet men bare på en annen auksjon på vår side. Dette kan du gjøre via linken ”klikk her for neste auksjon”, eller du kan benytte søkefunksjonen på siden vår. PÅ disse auksjonene såtr det ”max 1 pr dag pr medlem” på de auksjonene dette gjelder, dette mener vi er forklarende nok. Men det er uansett interessant å høre tilbakemeldinger fra kundene våres. Er du i Kristiansand en dag så er er det hyggelig om du stikker innom en tur , så kan vi gjerne ta å diskutere litt rundt dette eller eventuelt andre ting som du synes vi bør gjøre anderledes. Ha en fortreffelig dag. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Slik jeg ser det er det mer surt å vinne kun 10 par sokker til 1 krone som det koster 100 i porto for + 75 i eks. gebyr. Men mulig jeg er en unormal kunde. Hvis det er slik flertallet vil ha det så kjør på, det er nok av nettbutikker å velge i for min del. Jeg likte mye bedre slik det var før da man faktisk kunne vinne flere auksjoner til en lav pris. Det er tilnærmet umulig nå med dette systemet så jeg skjønner jo hvorfor dere har gjort det slik med tanke på mest mulig inntekt. Ja, det står maks 1 per dag per medlem på hver enkelt ting men ikke at dette gjelder ALLE tingene som er merket med dette. Det er ofte det er flere slike produkter, og da burde det stå tydelig at alle disse forsvinner så fort man vinner budrunden på 1 av dem. Det gjør det ikke slik det står nå! Utenom det så jeg faktisk ikke at det stod "(Max 1 pr dag pr medlem)" før nå når du sa det. Igjen; mulig jeg er blind og en unormal kunde men for meg er det i alle fall ikke tydelig nok og i alle fall ikke tydelig nok at det gjelder ALLE disse produktene i ett jafs så fort man vinner 1 av dem. Endret 29. januar 2010 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå