Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

Er jo flott å se reprensentanter fra Netthandelen her i tråden  :thumbup:

 

Jeg har et lavt 4-cifret kundenummer og i.flg ordrehistorikken handlet jeg første gang hos Netthandelen i November 1999.

 

Dengang betalte man ekspeditionsgebyr for hver genstand man handlet (samme dag). Jeg tok derfor en pause med å handle der i 3 år.

Dette 'lureri' ble senere rettet - efter mange klager fra folk.

 

Hvis jeg skal klage på noget i dag - så blir det de ulike fraktpriser som er inndelt i soner - efter hvor man bor i landet.

Greit nok at man skal betale for volume/vegt - men at man også skal betale 200,- mere fordi man bor i Tromsø end dei som bor i Kristiansand - syns jeg er urettferdigt.

Dette gir jo klart de folk som bor nermest - en handle/budfordel over os andre.

Syns det er svert irreterende å tabe en auktion til folk, som skal betale 200,- kr mindre i frakt end jeg.

 

Hvis man tok vekk den sone-inndeling av landet - er jeg sikker på der var flere der ville bude/handle på Netthandelen.

 

Mvh

Kimmer

7189410[/snapback]

 

 

Ser den der. Men det er Posten som har laget disse sonene. Vi kommer uansett til å åpne opp for at folk kan hente varen selv hos oss i fremtiden, men det hjelper jo ikke de som bor i nord desverre.

 

Vi får satse på det kommer flere tilbydere av servicepakker i fremtiden. noe jeg tror kommer til å skje. Netthandelen generelt øker hele tiden, derfor vil det nok presse seg inn konkurenter i fremtiden.

 

Men som nevnt først, vi kan ikke gjøre noe med sonenen så lenge det er eneste alternativ:(.

 

Einar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men som nevnt først, vi kan ikke gjøre noe med sonenen så lenge det er eneste alternativ:(.

Einar

7189519[/snapback]

 

Jo - er jo løyent at der ikke er nogen, der tør gå inn å konkurrere skikkeligt med Posten på landsplan - når man tenker på, at Posten kjører med Milliard-overskud hvert år.

Vi får bare vente å se.

 

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Handlet mye der før, ble fort litt grepet av "spillemani" når ting gikk billig. Har masse rart liggende rundt om kring i huset. Klarte å kjøpe ett kattebur av alle ting, men men, det var jo billig.

Handler lite der nå.

Pleide å sitte på når de åpnet auksjonene om morgenen, da var det færre logget på. Savner det å kunne se hvor mange som faktisk er logget på til enhver tid.

 

Men alt i alt synes jeg de gjør en bra jobb og det er morsomt å sitte med live auksjoner..

 

-SD-

Lenke til kommentar
Moro å lese at de fleste er rimelig fornøyd. Vi jobber stadig vekk med å få tak i bedre og bedre kvalitetsvarer. Vi hadde nok alt for mye " jalla " varer tidligere. Det går kun utover oss selv. Varen kommer i retur, vi må dekke porto og vi mister sansynligvis en kunde. Så dette jobber vi mye med.

 

men totatlt så selger vi ca 5.000 produkter pr dag så det er ganske mye arbied med å kun finne det beste i alt.

 

Har dere problemer så klag, vi jobber mye med å gjøre kundeservicen så god som mulig.

 

Einar.

7188431[/snapback]

 

Hei, kjempemoro å se en representant fra Netthandelen her ja.

 

Når vi først har dette må jeg nesten få sagt at jeg savner en funksjon der vi kan legge inn erfaringer vi har fra produkter vi selv har kjøpt, det hadde vært fint :thumbup:

 

Eget forum på Netthandelen også.... oi, må vel ikke spørre om for mye her :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg har handlet mye der. Servicen er super, og det er sant som sjefen sier, det har vært en del jallaprodukter. Uansett; jeg fikk disse billig, så det bryr meg ikke så lenge det funker. Når det ikke funker klager jeg, og får pengene refundert, eventuelt nytt produkt. Ikke noe hokus pokus. Jeg har ikke handlet der i det aller siste, men jeg ser at det er mer merkevarer der nå enn før. En spennende måte å handle på, som noen ganger kan føre til at man kjøper mer enn man trenger/har bruk for/har råd til ;)

Lenke til kommentar

Bemerkelsesverdig mange skrivefeil i disse postene. Overskriften er skrevet feil, representanten for Netthandelen skriver feil. Helt klart noe å ta tak i :hmm:

 

Over til temaet: Broderen har handlet fra Netthandelen og har vært sånn passe fornøyd. Han satt igjen med samme ”jalla” inntrykk.

Endret av Largie
Lenke til kommentar

Jeg har handlet noen høytalere på netthandelen, og jeg kan ikke si jeg er skuffet over handelen jeg har gjort.

 

jeg er så og si ferdig med å spille dem inn, og for å si det mildt, disse er svære, i dobbel forstand. satt oppå hverandre så rekker dem meg opp til haka og jeg er 182 høy. dem produserer også særdeles mye lyd, fin lyd. fikk en venn av meg som er hi-fi entusiast til å høre på dem og etter ca en halv time med div musikk hadde han en konklusjon. 'ditta der var ett godt kjøp' og der er jeg og enig.. :)

 

sitter nå bare å venter på at min nye surroundforsterker skal dukke opp i posten så jeg får drevet de høyttalarene 'litt' bedre enn hva min gamle yamaha greier. :woot:

Lenke til kommentar
Bemerkelsesverdig mange skrivefeil i disse postene. Overskriften er skrevet feil, representanten for Netthandelen skriver feil. Helt klart noe å ta tak i 

 

Over til teamet: Broderen har handlet fra Netthandelen og har vært sånn passe fornøyd. Han satt igjen med samme ”jalla” inntrykk.

7189853[/snapback]

 

Kanske bedre at du konsentrerer dig om skolelærer-jobben og venter med å skrive her i tråden, til du selv har gjort dig nogen erfaringer med Netthandelen.

Lenke til kommentar

Har handlet hos Netthanedelen.no kun en gang, men har ikke noe å klage på. Kjøpte 2 garasjeportåpnere, rygsekk, LG bilstereo og ostekniver. :D

Garasjeportåpnere er jeg ganske fornøyd med. LG bilstereo har ikke så følsøm mottaker, men det er ikke Netthandelen.no sin skyld. :)

Jeg skal handle der igjen når jeg finner varer av interesse.

Lenke til kommentar
Bemerkelsesverdig mange skrivefeil i disse postene. Overskriften er skrevet feil, representanten for Netthandelen skriver feil. Helt klart noe å ta tak i 

 

Over til teamet: Broderen har handlet fra Netthandelen og har vært sånn passe fornøyd. Han satt igjen med samme ”jalla” inntrykk.

7189853[/snapback]

 

Og du skriver faktisk feil selv. God jul!

Lenke til kommentar
Handlet mye der før, ble fort litt grepet av "spillemani" når ting gikk billig. Har masse rart liggende rundt om kring i huset. Klarte å kjøpe ett kattebur av alle ting, men men, det var jo billig.

Handler lite der nå.

Pleide å sitte på når de åpnet auksjonene om morgenen, da var det færre logget på. Savner det å kunne se hvor mange som faktisk er logget på til enhver tid.

 

Men alt i alt synes jeg de gjør en bra jobb og det er morsomt å sitte med live auksjoner..

 

-SD-

7189604[/snapback]

 

Ja der sier du noe, det har vi fjernet ja. Vi følte vel at det ikke var så mange som hadde intersse av dette.

 

Skal ta det opp til vurdering igjen.

 

Einar

Lenke til kommentar

Du får hva du betaler for:D

Liker netthandelen jeg, handler skjelden å aldri der, men titter innom i ny å ne å ser om det er noe jeg vil ha, ender vell gjerne med noe jeg ikke trenger, men føler meg aldri lurt av noen grunn da...

Men fort gjort å bli revet med da å by i vildens sky:P

Lenke til kommentar
Moro å lese at de fleste er rimelig fornøyd. Vi jobber stadig vekk med å få tak i bedre og bedre kvalitetsvarer. Vi hadde nok alt for mye " jalla " varer tidligere. Det går kun utover oss selv. Varen kommer i retur, vi må dekke porto og vi mister sansynligvis en kunde. Så dette jobber vi mye med.

 

men totatlt så selger vi ca 5.000 produkter pr dag så det er ganske mye arbied med å kun finne det beste i alt.

 

Har dere problemer så klag, vi jobber mye med å gjøre kundeservicen så god som mulig.

 

Einar.

7188431[/snapback]

 

Hei, kjempemoro å se en representant fra Netthandelen her ja.

 

Når vi først har dette må jeg nesten få sagt at jeg savner en funksjon der vi kan legge inn erfaringer vi har fra produkter vi selv har kjøpt, det hadde vært fint :thumbup:

 

Eget forum på Netthandelen også.... oi, må vel ikke spørre om for mye her :whistle:

7189672[/snapback]

 

Dette har vi diskutert før, og kan være vi kommer med dette. Men foreløbig er dette lagt på is både diskusjonsforum og karakterer på produkter.

 

Einar

Lenke til kommentar
Bemerkelsesverdig mange skrivefeil i disse postene. Overskriften er skrevet feil, representanten for Netthandelen skriver feil. Helt klart noe å ta tak i 

 

Over til teamet: Broderen har handlet fra Netthandelen og har vært sånn passe fornøyd. Han satt igjen med samme ”jalla” inntrykk.

7189853[/snapback]

 

 

hehe, jeg må le litt når du kommenterer norsken min. Det er nok ikke min sterkeste side. Strøk i Norsk ut av videregående, men tok det opp igjen og bestod:).

 

Men det har vel lite å gjøre med netthandelen:(

 

Einar

Endret av Netthandelen_Norge_AS
Lenke til kommentar

Har bra erfaring med netthandelen. Kjøpte meg eltax souround sett (forsterker, subb, 4 satelitt høytalere og en front høyttaler) for 1800kr + at jeg fikk med stattiv til alle fire høytalerne :)

Ny pris stod det 5600kr men jeg fant sette til rundt 3800kr

Men sparte masse....

Liker ikke den ekstra utgifta de har. Får du tak i en ting til en krone så blir den dyr :@

Samt har jeg haddlet masse 1kr ting som usb hubber, mikrofoner o.l som jeg ikke har bruk for.. men fine små gaver ;)

 

*men pass på!! Det er avhengihetsskapende, jeg har selv mista flere skoledager fordi jeg har sittet oppe om natta og bydd på ting*

 

hehe, jeg må le litt når du kommenterer norsken min. Det er nok ikke min sterkeste side. Strøk i Norsk ut av videregående, men tok det opp igjen og bestod:).

Du kan jo ta noe norsk kurs da ;)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Hadde selv et jalla inntrykk av netthandelen når jeg handlet der for noen år siden.

 

Men i det siste har jeg handlet en del der. som Kjøleskap med ismaskin/drikke dispense, vaske maskin, tørketrommel, 2 stk garasjeåpnere, matkvern, Projector dv10 til utrolige 6000,- (nypris var 12000,-), LG hdmi opptaker + div annet

 

Og må si meg godt fornøyd med det jeg har handlet. Både pris og frakt har vært til gode priser... Kommer til å handle mer der hvis varene havner på rett pris..

 

Rscue

Lenke til kommentar
Hadde selv et jalla inntrykk av netthandelen når jeg handlet der for noen år siden.

 

Men i det siste har jeg handlet en del der. som Kjøleskap med ismaskin/drikke dispense, vaske maskin, tørketrommel, 2 stk garasjeåpnere, matkvern, Projector  dv10 til utrolige 6000,- (nypris var 12000,-), LG hdmi opptaker + div annet

 

Og må si meg godt fornøyd med det jeg har handlet. Både pris og frakt har vært til gode priser... Kommer til å handle mer der hvis varene havner på rett pris..

 

Rscue

7196255[/snapback]

 

Fantastisk å høre. Men klag om det går noe galt:)

 

Einar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...