Gå til innhold

Netthandelen.no "Offisiell" diskusjonstråd....


Anbefalte innlegg

Hehe... ja, jeg er dum som har den meningen og det er MANGE av oss. Det er faktisk store kjente bedrifter som utfører den praksisen jeg viste til. Dette har de innført etter at de blei lei av folk som deg. Avbestillinger og angreretter oftere enn de bytter sokker. Så la oss være dumme og ikke forstå noen ting. Så får du være den smarte her så lenge. Du får ringe til Netthandelen eller poste mer her for å overbevise dem også om at de som handler mest avbestiller mest og derfor burde bli behandlet bra uansett hvordan de oppfører seg.

8428166[/snapback]

 

Har hatt 3 avbestillinger siden jeg ble medlem for 5-6 år siden.

 

Kjøpt for flere tusen kroner, kanskje titusenvis.

 

Tror de fortsatt vil ha slike medlemmer!

 

Men hva vet jeg...... høres jo ut som om du vet aaalt om meg på grunn av 3 avbestillinger på Netthandelen.

 

Har hørt om personer som kan lese hånden på folk og finne ut mye men du tar kaka... er helt overbegeistret :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, da har jo Netthandelen et virkelig strengt system om du har hatt disse over 5-6 år. Flott.

8428282[/snapback]

 

Igjen....

 

Jeg registrer meg som kunde for ca 5 år siden.

 

Den tredje avbestillingen på den perioden tok jeg for ett par dager siden.

 

Ingenting skjer på den 1 og den 2. avbestillingen men først på den tredje må man betale gebyret.

Lenke til kommentar
Ja, det skal være litt overraskelser for de som avbryter/ikke holder en avtale ;)

8428411[/snapback]

 

Vel, vi byr med de betingelser som gjelder.... avbestiller vi og betaler gebyret har vi ikke brutt noen avtale som jeg ser det :hmm:

 

Kanskje andre mener det da....

 

Uansett, ha en god helg da :thumbup::)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ønsker vi å beholde kunder, men et sted må vi sette grensen. Så håper ikke du blir fornermer. Det er det samme som et selskap sette på purregebyr automatisk etter at en betaling er kommet for sent. Sett at Telenor gjør dette så er det ikke dermed sagt at de ikke ønsker deg som kunde videre. men taket må settes et sted.

 

Einar

Lenke til kommentar
Selvfølgelig ønsker vi å beholde kunder, men et sted må vi sette grensen. Så håper ikke du blir fornermer. Det er det samme som et selskap sette på purregebyr automatisk etter at en betaling er kommet for sent. Sett at Telenor gjør dette så er det ikke dermed sagt at de ikke ønsker deg som kunde videre. men taket må settes et sted.

 

Einar

8434686[/snapback]

 

Hvis du leser innelegget mitt igjen har det ingenting med at jeg blir fornærmet, det blir jeg ikke men det er en litt upraktisk gjennomføring av systemet deres.

 

 

Når jeg slettet min 3. ordre fikk jeg følgende tilbakemelding:

 

Heisann.

 

Ordren er slettet.

 

Ha en fin dag!

8434686[/snapback]

 

 

Den burde vel strengt tatt vært slik:

 

Heisann.

 

Ordren er slettet.

 

Dette var din 3. avbestilling, ønsker du å betale gebyret pålydende 65,- for å holde din konto åpnet for bud sender vi deg giro på dette.

 

Hvis ikke stenges desverre din konto for bud.

 

Ha en fin dag!

8434686[/snapback]

 

Dette er mye mer praktisk, vi må slippe å oppdage at kontoen er stengt når vi først byr.....

 

Er du ikke enig i det Einar fra Netthandelen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Ikke at jeg har gjort eller har planer om å gjøre det, men. Hva skjer hvis man ikke betaler varen man har vunnet på auksjon?

Lenke til kommentar

Siden dette er en "offisiell" tråd ang. Netthandelen, så poster jeg her.

 

Syns at Netthandelen er for trege med å sende ut varen etter kjøp.

Kjøpte varer lørdag og søndag 23&24 Juni, og status i dag onsdag er "pakkedata motatt".

Denne statusen har stått lenge nå, og betyr i følge posten at dere "har gitt beskjed om at det kommer en pakke med det pakkenr" snart.

Betaling var registrert Mandag 25.juni.

 

edit:

Nå er det torsdag 28.juni, og ingenting har blitt sendt fra Netthandelen.

Dette er for dårlig!

Endret av handsoff
Lenke til kommentar
Siden dette er en "offisiell" tråd ang. Netthandelen, så poster jeg her.

 

Syns at Netthandelen er for trege med å sende ut varen etter kjøp.

Kjøpte varer lørdag og søndag 23&24 Juni, og status i dag onsdag er "pakkedata motatt".

Denne statusen har stått lenge nå, og betyr i følge posten at dere "har gitt beskjed om at det kommer en pakke med det pakkenr" snart.

Betaling var registrert Mandag 25.juni.

 

edit:

Nå er det torsdag 28.juni, og ingenting har blitt sendt fra Netthandelen.

Dette er for dårlig!

8954702[/snapback]

 

Det betyr at tregheten skyldes Posten Norge og ikke netthandelen.

 

Einar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ikke at jeg har gjort eller har planer om å gjøre det, men. Hva skjer hvis man ikke betaler varen man har vunnet på auksjon?

8927197[/snapback]

 

 

Du får en purring, betaler du ikke så blir du automatisk blokkert etter 3 ganger.

 

Einar

8938697[/snapback]

Da vant jeg nettop 2 x 2 meter med "Proson Super Hi-Fi" kabel til 190,-. Nå gjenstår det å se om jeg gidder å betale. ;)

Lenke til kommentar

Har bestilt varer fra netthandelen noen ganger og kan ikke si meg fornøyd med kvaliteten på mange av tingene jeg har mottat. Jeg har aldri klaget på noe av det jeg har mottat bortsett fra en ting. Varen var skadet, tydelig skade som har oppstått på lageret, da det ikke var noe antydning til skade på esken.

 

Jeg sendte straks melding til netthandelen, og fikk beskjed om å levere varen tilbake til postkontoret og fylle ut skademeldingskjema. Netthandlen ville altså ikke påta seg skylden for at varen var skadet. Jeg må altså vente til posten har vurdert skaden og sendt den tilbake til netthandelen før jeg får nye vare! For å være ærlig syns jeg dette var svært useriøst og jeg skal aldri handle der igjen!

Lenke til kommentar
Siden dette er en "offisiell" tråd ang. Netthandelen, så poster jeg her.

 

Syns at Netthandelen er for trege med å sende ut varen etter kjøp.

Kjøpte varer lørdag og søndag 23&24 Juni, og status i dag onsdag er "pakkedata motatt".

Denne statusen har stått lenge nå, og betyr i følge posten at dere "har gitt beskjed om at det kommer en pakke med det pakkenr" snart.

Betaling var registrert Mandag 25.juni.

 

edit:

Nå er det torsdag 28.juni, og ingenting har blitt sendt fra Netthandelen.

Dette er for dårlig!

8954702[/snapback]

 

Det betyr at tregheten skyldes Posten Norge og ikke netthandelen.

 

Einar

8961178[/snapback]

 

 

Ja jeg har merket at dere er flinke til å skylde på posten. Selv aldri hatt problemer med at posten er trege. Jeg var overrasket da jeg bestilte fra victoriassecret noen dager etter jeg hadde betalt min faktura på netthandelen.

Ble overrasket da jeg mottok pakken fra victoriassecret først (fra usa).

Ja legg skylden på posten dere....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Posten har ikke skyld i at netthandelen er treige, for netthandelen ER treige..

 

De registrerer forsendelse hos posten f.eks. mandag, og leverer inn pakken på posten torsdag/fredag..

9015180[/snapback]

 

Det er nok ikke helt riktig.

Hvorfor skulle vi sitte på en vare i 4-5 dager for gøy?

Posten henter containere hos oss 4 ganger om dagen.

Noen ganger har posten mye å gjøre slik at containerene blir liggende på dems terminaler unødig lenge. Dvs opptil flere dager. Feilen har vi tatt opp Posten flere ganger, og posten har blitt flinkere til å holde unna.

 

Tror ikke dette problemet er stort nå lenger.

 

Einar.

Lenke til kommentar

Høh, kjøpte og betalte dyanvoice m65 fra netthandelen den 27.. Nå står der FORTSATT "melding motatt om sending" på posten.no..

 

EDIT: Og idag, 1. august blir den innlevert på posten.. Snakker meg om treginger..

Endret av HondaNSR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...