Zol Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Enkelt og greit...drep bone dragonen... Det beste er å bare defende degselv til den kommer nærme nok til å bli truffet. Etter du har gjort nok skade på den kan du slå necro-fyren igjen noen ganger. Gjenta, så er du ferdig Lenke til kommentar
Rachzul Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Enkelt og greit...drep bone dragonen... Det beste er å bare defende degselv til den kommer nærme nok til å bli truffet. Etter du har gjort nok skade på den kan du slå necro-fyren igjen noen ganger. Gjenta, så er du ferdig 7566321[/snapback] ok thx Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg har kommet dit hvor jeg skal smi sverd, hvordan gjør jeg det? EDIT: Glem det, jeg hadde ikke steel bar eller flamegold bar. Endret 29. desember 2006 av PsykoRage Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Nå Lurer jeg på en ny ting, hvor er planene til Aranthir i chapter 8? Jeg kan ikke finne dem noen steder, jeg har vært gjennom hele tingen, jeg har reddet Lauranna, men kommer ikke videre. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 De er i rommet ("kammerset") hans, som er i samme etasje som den døren der Leanna står og venter etter at du har reddet henne. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ok, fant det. Jeg fant også en walkthrough som var veldig bra når jeg lurte på noe. Dark Messiah Walkthrough Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå er jeg så utrolig lei og irritert her.. Har suttet i 4 timer bare med å lete etter siste steinen til edderkopstatuen. Har sett på den wqalktroughen fra gamespot også, men jeg finner den fortsatt ikke. Står at den skal være rett foran meg når jeg starter denne levelen, men det stemmer jo ikke. kommer meg jo ikke tilbake dit. Noen som kunne tatt screenshot av akkurat området der den er. Er like før jeg avinnstallerer hele dritten nå. Har måttet starte halveis i kap 5 igjen og spillt emg inn i kap 6 på nytt for å se. men nei.. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har avinstallert spillet, så jeg kan dessverre ikke gi deg noe screenshot. Men hvilken av steinene er det du leter etter? Den siste (som skal være Matron's Heart) ligger nede i vannet, tror jeg. Lenke til kommentar
FI_asko Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 fant d nå omsider.. Hang jo midt på veggen der.. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Har akkurat runna dette spillet nå og må si jeg likte det godt, men det jeg lurer så himla fælt på er om noen vet/har prøvd og ikke drive ut xana i det hellige kirke vannet ? For det er jo et optional quest, jeg gjorde det, men vil vite hva som hadde skjedd viss jeg ikke gjorde det, angrer på at jeg gjorde det hehe likte å ha hu der med meg jeg. Endret 13. juni 2007 av AllColer Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dette var bare får og få på e-mail varsling, siden jeg flemte den på forrige post. Lenke til kommentar
Emenius Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har kommet helt på slutten av Chapter 8 og skal gå mot exit'en på dette brettet da noe merkelig skjer. Jeg har nettopp reddet Leanna fra kjempe edderkoppen, og hun står foran den siste porten før exit'en på dette brettet. Når jeg åpner denne så løper hun til exit'en. Jeg følger naturligvis etter, loading meldinga kommer og så er jeg tilbake til hovedmenyen. Er dette en eller annen sur bug eller har jeg gjort noe fundamentalt galt på dette brettet? Det kan også nevnes at jeg har prøvd å reinstallere spillet og kjører nå over Steam. Har også prøvd å loade fra et par tidligere quicksaves men det samme skjer hver gang. Noen som har opplevd dette problemet tidligere (altså at jeg kommer ut til hovedmenyen istedet for å komme til neste brett ) ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har du patchet spillet? Dark Messiah har slitt med en del bugs. Lenke til kommentar
Emenius Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Har du patchet spillet? Dark Messiah har slitt med en del bugs. 8941890[/snapback] Jada, det er patchet opp det. Prøvde også å reinstallere spillet i går kveld, og kjører nå den utgaven fra steam, men den irriterende bug'en eller hva man skal kalle den er fortsatt på plass. Tidligere så kjørte jeg det fra DVD'en (da var det også patchet opp med siste versjon). Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ah fant omsider ut av det etter å ha lest walktroughen noen poster lenger oppe, er gla jeg purga hu xena ut da, var jo bare demonic form du mister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå