Gå til innhold

Stuck i Dark Messiah *Spoiler*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har googlet litt og lure på om noen har en link til en walktrough til DM ?

litt arti å se at folket her sliter også med det samme som jeg sliter med:P

btw

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Vis du går helt inn i den krypten finner du ett sverd av dragon ett ell anna som gjør 4 dmg + 18 til undead;) hu derre dama inni deg likte ikke helt at du tok det opp da menmen beware undeads!
Lenke til kommentar

Har tatt den som skall i hodet, den oransje og den lilla.

Den ene av dem fikk jeg av og drepe en fyr som kom opp av en grav, den andre fikk jeg av og bare ta den fra en annen grav, som var rett ved den store edderkoppen man plasserer disse steinene i.

Men man kunne ikke gå direkte inn i dette store rommet fordi det var en gate i veien som man åpner fra andre siden.

Det vil si jeg har 1 hvit, 1 Oransj, 1 lilla, mangler alså en igjen.

Edit: Ironmann kunne du bruke det sverdet ? jeg kunne ikke te det på meg, hvarfall ikke enda sier jeg til meg selv i spillet.

Hvordan gjør jeg slik jeg kan bruke sverdet?

Endret av Stian2233
Lenke til kommentar
Edit: Ironmann kunne du bruke det sverdet ? jeg kunne ikke te det på meg, hvarfall ikke enda sier jeg til meg selv i spillet.

Hvordan gjør jeg slik jeg kan bruke sverdet?

7184226[/snapback]

Som Ironmann selv kan jeg jo bruke det forutn om i spillet da :tease:

neida men du må møte de korekte kravene i følge av skills;)

You know its the Skill

that Kill

but only with the right will;)

Lenke til kommentar

Kan noen kanskje hjelpe meg med dette?

Husker faktisk ikke hvilket chapter, men du er i en slags crypt med masse zombier, og du skal skaffe tre steiner som du skal legge på en sånn edderkoppstatuett for å få "Skull of Shadows", men den døren hvor den tredje stenen skal befinne seg vil ikke åpne seg. Har altså implenert de to andre steinene i statuen, og så kommer jeg meg ikke videre i rom 3 på en måte. Hva er feil? Hun sa også noe sånt som "I can sense it! The stone is behind this door" eller noe .. Noen som kan hjelpe?

Den siste steinen heter visstnok "Maidens Heart" eller noe.

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg får ikke med meg hva jeg skal gjøre når jeg skal drepe det flyvende monsteret (Husker ikke navnet), Hun som er med meg, sier hva jeg skal gjøre men jeg får det ikke med meg :(

Noen som kan si meg hva ? Er noe med og få ett eller annet til og dette oppå den? men hva og hvordan.

Takk :)

7173033[/snapback]

Du løper tilbake til porten du kommer inn, skyter noen piler eller liknende for å få oppmerksomhet, slipper port i hodet på pao qai eller hva det nå heter. Har rundet spillet 2 ggr(normal og hard mode) og kan svare på det meste om noen sitter fast på noe spes. Men er en god del ggr man må backtracke så følg godt med på hva hun sier, spider levelet må du helt tilbake etter å starte heisen feks.

Lenke til kommentar
Mangler 2? eller har jeg allerede satt in ett i hode for og starte letingen etter dem andre, siden edderkoppen har snudd seg og åpnet en gang.

Har til nå funnet en lilla og en oransj, mangler den rett over hodet?

Klarer ikke finne den :|

7183678[/snapback]

Du har nok glemt den gem'en som sitter på veggen i det første rommet du kommer inn i når du skal lete etter 3 gems, Det rommet med mange spikes og zombier, opp på plankene i taket med ropebow, klatre bortover ropebow pil foran steinen på veggen og du kan plukke den. pila må selvfølgelig sitte i plankene rett foran.

Lenke til kommentar
Takker! Fant ut av det no, eg må lera meg å laga slik spoilerting! Off, elskar dette spelet så sjukt! Var nede i ein dungeon sak. Skal klatre opp ein kant. Oppe på kanten står ein Zombie og ser stygt på meg. Eg bestemmer meg for å vente til han er flytta seg litt. Selfølgelig flyttar han seg ikkje, men klarar å fortsette rett fram utfor kanten. Det ender med at han går på tryne utfor, tar ein salto og lander til slutt på magen på bakken foran meg. Et lite stikk med kniven og han vert løyst opp i partiklar og svev ut i evigheten  :love:

7166924[/snapback]

Du veit at zombiene dør på null komma niks hvis du har en eller annen form for lightning våpen?

Funker fett som faen hos meg :D

7169477[/snapback]

Zombies (og andre undead) har ikke weakness til Lightning.

Står i ei bok ingame at undead ikke har weakness til noen ting, utenom noen få magiske våpen (der det står +x damage to undead).

7170201[/snapback]

Beste våpen mot zombies er uten tvil pil og bue, skyt dem på siden av hue, evt 2 gode hits med powerful bue så flyr hoder av også rett forfra, ha litt avstand så er det lettere :D

Alternativt våpen med dragon ett eller annet i er mere effektive mot dødinger.

Lenke til kommentar

Ok, husker ikke helt detaljene på hva situasjonen er der jeg sitter fast for di ejg ble så hissig men here goes:

Et par gnomer(?) har nettopp bøffa shantiri Crystal, og jeg følger etter den overlevende gnomen. Nå har spillet nettopp lastet inn et nytt map, og jeg dette ned i hva som ser ut som et forlatt tårn med et bål og noen trær i. Den eneste utgangen fører ned i et uendelig svart hull. Hva i helvete skal jeg gjøre der?

Lenke til kommentar

Uendelig svart hull?

Du skal da vitterlig kunne klatre ut på noen takstein via et hull eller en åpning i veggen, og videre derfra inn gjennom et vindu, før du kan begynne å ta opp jakten igjen.

Kan noen kanskje hjelpe meg med dette?

Husker faktisk ikke hvilket chapter, men du er i en slags crypt med masse zombier, og du skal skaffe tre steiner som du skal legge på en sånn edderkoppstatuett for å få "Skull of Shadows", men den døren hvor den tredje stenen skal befinne seg vil ikke åpne seg. Har altså implenert de to andre steinene i statuen, og så kommer jeg meg ikke videre i rom 3 på en måte. Hva er feil? Hun sa også noe sånt som "I can sense it! The stone is behind this door" eller noe .. Noen som kan hjelpe?

Den siste steinen heter visstnok "Maidens Heart" eller noe.

7214319[/snapback]

Om du står foran en gitterdør, og Xana sier "I CAN SENSE IT O_O!!", ser du inn på riktig rom. Du kommer deg imidlertid inn der ved å gå helt opp i vindeltrappen du står i. Om du er der jeg tror, er du helt i bunnen av den, etter å ha begynt på en etasje som tilsvarer midt i trappen (se spoiler).

.. Som etter alle solemerker skal være like etter at du har drept et Liche og plukket med deg The Soul of the Crone.

Gå opp trappen, og du kan gå rett ut i det neste rommet, der du finner Maiden's Heart.

Rommet skal være veldig stort, med en heller luftig gangbro i midten, og inneholder noen ghouls for selskaps skyld.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Uendelig svart hull?

Du skal da vitterlig kunne klatre ut på noen takstein via et hull eller en åpning i veggen, og videre derfra inn gjennom et vindu, før du kan begynne å ta opp jakten igjen.

"Dama" sier det er en "dead end".

Skal se om jeg gidder ta et bilde etterpå.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Får vel slenge meg på.....Har sjukt problemer på chapter 6 eller 7 :S Ikke sikker på hvilke egentlig... Men det er en gigantisk orm som man skal komme seg unna. Den moser deg på ett, og er udødelig mot det meste. Finner heller ikke noen vei videre. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Ok..skal prøve det.. Hoppet ned en plass der jeg ble drept av den med en gang, men brukte ring of the phoenix til å våkne opp igjen. Muligens bare en blindvei da, så skal loade og se hvor jeg kommer meg. Utrolig bra spill egentlig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...