Toppris Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Har fått PC-en min endelig til å funke, etter rundt 10 timer nå. Nettverk er neste steg. Jeg har nå en bærbar PC og en minnebrikke på 256mb (usb greie) Kunne noen si meg hvor jeg kan få dette lasted inn på min USB-minnebrikke? Og hvor jeg deretter skal ligge den (om det ikke er en installasjonsfil) på min stasjonære PC? Endret 27. oktober 2006 av Toppris Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) http://support.asus.com/download/download....en-us&model=P5B Fikk du ikke med en CD/DVD når du kjøpte hovedkortet? Er det vanlige drivere kan du bare gå inn på kontrollpanelet, system og installere fra minnepennen. Er det en .exe fil så kjører du den fra minnepennen. Endret 27. oktober 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Å jo, fant driveren på CD-en, men jeg trodde jeg hadde allerede installert alt på CD-en. Måtte bruke den i starten, før jeg installere windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå