Nessi Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Har en Zepto bærbar.hatt mange problemer, men har funnet ut at det må være grafikken som er problemet. Jenta mi skulle spille guildwars da plutselig, så sto det at driveren ikke virket noe mere og jeg fikk noen forferdelige farger. Jeg restarta og maskina starter ikke i noe annet enn sikkerhetsmodus. Prøvde å avinstalere Geforce 7600 driveren og alt fungerer igjenn. Dette har plaget meg, har nettop formatert og mistet alt på maskina. TRENGER HJELP! Mvh Even. Har prøvd å instalert mange drivere mang ganger. og forskjellige Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du har vel kanskje allerede prøvd dem, men foreslår dem allikevel Driverne til www.laptopvideo2go.com de bruker modifiserte orginal drivere fra Nvidia du må tukle litt med dem, men det står en forklaring på sidene dems...håper det hjelper. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 har prøvd den, og lagt inn inf fila som jeg måtte og det funka i 1-2 dager. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) stod det noen feilkode eller forklaring når beskjeden om at drivern ikke funket kom opp? har du noen mulighet til og lese av tempraturen på grafikkortet når dette problemet oppstår? skjer det bare når du/dere spille guild wars eller skjer det med andre programmer også? Endret 27. oktober 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det har skjedd mye rart i det siste. Den klikka en gang bror min spilte HL2, da var jeg ikke der. Men den starta ikke, da skjønte jeg ikke hva som feilte, prøvde scandisc og alt, men ikke noe funka så tok å formaterte. Andre gangen var når jeg lot maskina stå på å la den i skole sekken. Men bærbaren har det med å være varmt. Og får denne klassiske windows feilmelding. Send feilmelding eller ikke send. Står en slags kode hvis jeg trykke på se. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hvis du har prøvd og formatere og nye drivere fra mange og Zepto har jeg faktisk ikke andre tips enn at du får sende den inn til reprasjon, men det er kanskje noen andre kloke hoder her på forumet som vet mer enn meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå