Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grafikk feil på datan min?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Zepto bærbar.hatt mange problemer, men har funnet ut at det må være grafikken som er problemet. Jenta mi skulle spille guildwars da plutselig, så sto det at driveren ikke virket noe mere og jeg fikk noen forferdelige farger. Jeg restarta og maskina starter ikke i noe annet enn sikkerhetsmodus. Prøvde å avinstalere Geforce 7600 driveren og alt fungerer igjenn.

Dette har plaget meg, har nettop formatert og mistet alt på maskina.

TRENGER HJELP!

Mvh Even.

Har prøvd å instalert mange drivere mang ganger. og forskjellige

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stod det noen feilkode eller forklaring når beskjeden om at drivern ikke funket kom opp?

har du noen mulighet til og lese av tempraturen på grafikkortet når dette problemet oppstår? skjer det bare når du/dere spille guild wars eller skjer det med andre programmer også?

Endret av Computerwolf
Lenke til kommentar

Det har skjedd mye rart i det siste. Den klikka en gang bror min spilte HL2, da var jeg ikke der. Men den starta ikke, da skjønte jeg ikke hva som feilte, prøvde scandisc og alt, men ikke noe funka så tok å formaterte. Andre gangen var når jeg lot maskina stå på å la den i skole sekken. Men bærbaren har det med å være varmt. Og får denne klassiske windows feilmelding. Send feilmelding eller ikke send.

Står en slags kode hvis jeg trykke på se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...