danny123 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 hei, nå står jeg fast. skal jeg ha svarte eller hvite felger til balenoen min? trenger litt hjelp, hvilken av dem synes dere passet best? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg hadde tatt de svarte. Syns hvite felger er litt småharry. Men kun min mening Lenke til kommentar
illest Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg hadde tatt de svarte. Syns hvite felger er litt småharry. Men kun min mening 7165216[/snapback] Er litt enig med deg, pluss at hvite felger er liksom den typiske rallyfargen. Jeg vil ikke akkurat kalle din bil for rallybil(no offence), og i tillegg synes jeg de svarte felgene helt klart passet best! Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 hehe :!: nei det ekke akkurat nå rallybil nei :!: men har en del planer med bilen da. så dere får se i forumene her fremover takk for svar forresten. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 De svarte var helt klart tøffere. Passer mye bedre til bilen også. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ville gått for de svarte jeg også.. De var særs stilige. Hva slags merke og hvem selger de? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Svarte uten tvil. Hvite felger=jævlig mye stress med å holde rene fra bremsestøv og annen skit fra veien. Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Ville gått for de svarte jeg også.. De var særs stilige. Hva slags merke og hvem selger de? 7172769[/snapback] felgene heter wolfrace urban racer selges på wolfrace Endret 29. oktober 2006 av danny123 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvite felger kan være tøft. Men passer best på mindre biler, eller som det ble nevnt tidligere, på "rallybiler". Svart er definitivt best av disse på baleno. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Må bare si at de svarte var helt sinnsykt gromme.. Skulle bare vist om dem da jeg kjøpte rims også Du burde slå til på de altså Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Må bare si at de svarte var helt sinnsykt gromme.. Skulle bare vist om dem da jeg kjøpte rims også Du burde slå til på de altså 7185626[/snapback] takk. ja går nok for de ja eller så blir det disse wolfrace felgene koster i overkant av 10 lapper inkl dekk, mens ASA felgene koster 5800+dekk hvilken av de synes dere er fetest? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Med tanke på pris er kanskje ASA-felgene bedre, så sparer du litt. Ellers synes jeg de andre var bedre. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Likte ingen av felgene jeg... rett og slett pga fargene.. Lenke til kommentar
illest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Blir jo ca samme prisen på begge felgtypene med dekk. ASA felgene er tøffe, men begynner å bli en del som har dem. Moro med noe som ikke mange andre har også Men for all del..velg det du selv liker best selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå