Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Startings problem oppstår når xp'baren' kommer

Anbefalte innlegg

Har søkt gjennom forumet men har ikke funnet samme tilfelle så lager ny post.

Jeg skulle restarte pcen min, valgte restart ikke slå av. Når den begynte å starte igjen, fikk jeg at jeg skulle velge starte vanlig, starte som sist fungerene, safe mod osv. Valgte starte, så kommer den xp 'baren' så går den noen runder så blir skjermen blå, kommer masse tekst og så starter den på nytt. i løpet av sekunder. Noen som vet hva problemet er, og evt hvordan jeg fikser det?

Mvh Morten Christensen

Endret av mortenchr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis du har windows cden tilgjengelig kan du velge og boote fra den og trykke repair windows når du får det opp, men garantere ikke at dette løser problemet da...

Edit: foresten kommer du inn i safemode?

7165193[/snapback]

Nei kommer ikke inn i safemode. Når den jobber å så loader den mye, så plutselig bare restarter den seg. Cden er litt problem siden den ligger hos en kamerat, men er formatere eneste sikre måten å fikse det på?

Lenke til kommentar
hei. har hat samme problem... still maaskinen tilbake i tid med last known good config. la maskinen starte og så kjør ein restart med slå av.

etter reboot leg inn ny tids epoke i boot logg

lykke til Kairon  :)

7165197[/snapback]

Allerede prøvd men fungerte ikke. fikk høre den problemløsningen av en kompis

Lenke til kommentar

mhm bra håper det funker da, men les det som står når du trykker repair kan ikke garantere at jeg husker feil. så hvis du har masse viktig på denne maskinene ville jeg satt den i en annen maskin og tatt ut de viktige filene for og være på den sikre siden, Lykke til

mvh Computerwolf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...