Swolebraham Lincoln Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kom over denne linken i dag. De påstår at de betaler boten for deg hvis du betaler 89,- kr. i måneden. Er dette genialt eller bare svindel? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ingen anelse jeg. Men jeg likte dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tror du finner ganske mye om dem hvis du søker på forumet. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er vel seriøst. De tjener jo penger fordi flertallet ikke for bøter, ihvertfall det de satser på. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heh.. Spennande.. Det kan vel fungere då. Er jo slik forsikringsselskap "overlever" og. Om det er heilt lovleg er vel ein anna sak, med tanke på at heile poenget med bota forsvinn om du ikkje må betale den sjølv. Ser ut som eit enkeltmannsforetak då. Einaste nummeret ein kan nå firmaet på er eit mobilnummer. Spørs kor seriøst det er... Men om nokon som les dette bur nær Sorgenfriveien 9 (Trondheim), kan dei vel stikke innom og sjekke om det er seriøst eller ikkje. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er seriøst. Har lest om dette firmaet i Aftenposten, eller noe sånt. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kjenner ikke til dette firmaet, og kan derfor ikke si om det er seriøst. Men vet om andre firmaer som gjør det, og som er seriøse. Eneste problemet med dette er at de fleste firmaene så vidt jeg vet ikke dekker bøter fra fotobokser, kun laserkontroll. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) når jeg blir voksen skal jeg kjøre fort og ikke gidde og betale får parkering, koser bare 89kr måneden. Endret 28. oktober 2006 av Evelen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vel. Det er litt kjipt om du kjører så fort at du må sone i fengsel, da. Du kan fint holde deg litt over fartsgrensen og likevel slippe fengsel, men en får vel prikker i førerkortet. Og da holder det ikke så lenge før du mister det for noen år, vil jeg tro ... Takket være prikksystemet vil kanskje ikke dette føre til at folk kjører for fort med vilje ... Forresten er det jo noe liknendes mtp nedlasting også. Det var 50 kr. månden, tror jeg. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå