Svendsen2 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har nå lagd en layout til Haugaland Skate. Jeg har ennå ikke fikset navnet i banner, men skal gjøre dette etterhvert. Haugaland Skate - Utkast 1 Håper på mange kommentarer! Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det ser skikkelig bra ut! Eneste jeg kan pirke på nå er det rosa nederst ved forumdelen, jeg håper det blir forandret til en annen farge. Svir i øynene. Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 kommentarer folkens? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kaotisk er det ordet jeg tror beskriver dette best, i mine øyne. Det med to artikler side ved side øverst er fint, men når du kommer med en og en nedover, med bilde på annenhver side, blir ting veldig rotete. Alt får sin egen boks, og ingenting har mer fokus enn noe annet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Likte selve layouten men ikke designet. Om du skjønner. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det ser skikkelig bra ut! Eneste jeg kan pirke på nå er det rosa nederst ved forumdelen, jeg håper det blir forandret til en annen farge. Svir i øynene. 7165117[/snapback] Gaahl? Pink er HOT Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Nope, Svinat er ikke gal. Fjern det rosa! For all del! Hvis du skal lage en anstendig nettside så sørg i alle fall for at fargene er der de skall og at kombinasjonen mellom de forskjellige fargene er riktig. Om du absolutt MÅ ha rosa på siden så bruk en mindre skarp. Prøv med en mye lysere eller litt mørkere. Endret 28. oktober 2006 av Rinox Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Synes teksten i de små bannerne var litt utydelig jeg Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Syns det var fint jeg men enig i at det ble rotete med bilder på annen hver side nedover. Det første som slo meg var den rosa headingen på forumet. iisj. Hvorfor ikke ha det i matchende farger? til resten av layouten? og jeg er jente - jeg liker rosa :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå