DezTruckTor Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva er egentlig den beste gratis publiserings-tjenesten på nett? Joomla med sitt lettfatlige brukergrensnitt eller Wordpress med de uendelig mange plug-ins og modifikasjonene? Noen andre gode publiserings-script som ikke er nevnt? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 b2evolution mente den het det. Den er sinnsykt bra Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Lignet en del på Wordpress, så vanskelig å se noen veldig tydelige forskjeller... Lenke til kommentar
Produck Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvor avansert skal du ha det? Du kan jo ta en titt på EBA-news. Mer bloggaktig, men meget gjennomført. Det hjelper om du har et snev HTML og CSS-kunnskaper, så er det lettere å tilpasse designet slik du vil ha det. Lenke til kommentar
grimsle Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan noen hjelpe meg med å installere Joomla? Send pm=) Skjønner ikke driten.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan noen hjelpe meg med å installere Joomla?Send pm=) Skjønner ikke driten.. 7165595[/snapback] Hvorfor ikke bare ta det her, så andre kan bruke informasjonen når de sliter senere? Litt av poenget med forum er å dele informasjonen, ikke bruke det som en kontaktplass for så å ta diskusjonen privat Lenke til kommentar
grimsle Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan noen hjelpe meg med å installere Joomla?Send pm=) Skjønner ikke driten.. 7165595[/snapback] Hvorfor ikke bare ta det her, så andre kan bruke informasjonen når de sliter senere? Litt av poenget med forum er å dele informasjonen, ikke bruke det som en kontaktplass for så å ta diskusjonen privat 7165968[/snapback] Jaha.. Det var egentlig til forumets beste.. Ettersom at det hadde blitt minst 1000 poster fra min side.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) 10 eller 1000 poster - de er fortsatt til forumets beste, ettersom andre kan lese og forstå ting du har spurt om her seinere. Endret 27. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvis du kunne komme med litt mere informasjon ang. hva slag type nettsted du skal kjøre. Hadde det hjulpet masse på å gi deg noen hint i valgetav de to. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvis du kunne komme med litt mere informasjon ang. hva slag type nettsted du skal kjøre. Hadde det hjulpet masse på å gi deg noen hint i valgetav de to. 7166833[/snapback] Jeg tekte egentlig på et nett-magasin med nyheter, omtaler, etc, kanskje også en nettbutikk. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Denne artikkelen av Jeff Croft vil eg påstå er veldig aktuell for trådstarter On Personal Content Management Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da tror jeg Joomla! ville vært et bra valg. I ettertid kan du samkjøre Joomla! med osCommerce. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gå for Joomla!, du. Det er et kjempebra CMS. Kjører det selv og det er dønn stabilt. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Joomla for bedriftsside/nettbutikk (Joomla + VirtueMart ) WordPress for personlig nettside/blog Edit: Tror jeg må ha ett nytt tastatur snart.. (leif) Endret 30. oktober 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå