Dan Hansen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) I forbindelse med jobben farter jeg mye rundt omkring på østlandet, og i blant dumper jeg borti ting som burde ha vært sendt umiddelbart, samtidig som jeg ville kunne spare ganske mye tid på å sende ting fra bilen. Så spørsmålet er; hvordan kan jeg best (og hurtigst) sende bildene? Har snakket med fotografene på jobben, og de bruker bærbare pc'er med GSM-kort i, andre igjen anbefaler en PDA-løsning, og andre der igjen en mobiltelefon med muligheter for å lese samme minnekort som kameraet. Har dere noen synspunkter/tanker rundt dette, eventuelt erfaringer? Mvh Dan Endret 27. oktober 2006 av Dan Hansen Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Jeg tror det letteste ville vært, som sagt, en mobil med muligheter for å lese samme minnekort som kameraet. En mobil har man alltid med seg uansett, så den ville ikke tatt noe ekstra plass. Men jeg har ingen erfaringer. Endret 27. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
engekri Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Laptop med 3G-kort vil jo fungere utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå