Formica Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 er dette det propaganda spillet fra usa? i så tilfelle , er det noe kult, hva går det ut på? ellers ser jeg fram til platoon kommer. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 har kommet ut for lenge siden! søk på kazaa Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=army_download Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Americas army er kjempespill! Det er ikke så mye propaganda som blir pakka i deg, men litt er det kanskje. Det er veldig realistisk, men krever satans til maskinvare (minimum p3 733 og geforce2). Det er også litt treigere enn counterstrike/ quake3 så det er uvant hvis du er vant til slik spillestil, men etter min mening veldig bra spill, også er det gratis :smile: Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 spilte americas army for noen månder siden.... var driiit bra til å begynne med, men så begynner du å bli lei dem samme banene.. :sad: men det er jo alltids litt digg å legge seg ned i fjell-sida med sniperen:) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 OFP Resistance løper i ring rundt AA, just my humble opinion. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det er som et rollespill. Man må gjennom en sånn training-greie. Klarer man ikke den så får man ikke spilt online. Godt gjort å ikke klare treningen ;D På skytebanen så har man i alt 40 skudd og 40 blinker. Treffer man 36 eller mer så blir man sniper, eller man har muligheten til å bli sniper. Får man under så har man ikke sjansen. Bare vanlig fotsoldat. Dvs. at man blir kvitt disse kjipe n00bsa som driver og dasser rundt med tunge skyts Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 02:19, skrev slakt:Det er veldig realistisk, men krever satans til maskinvare (minimum p3 733 og geforce2). Er det så mye da? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg hater dette treff 40/40 skudd, det er ikke relevant i det hele tatt. m16 riflen har ingenting med sniperen og gjøre, dessuten må siktet stå iro en stund før man har perfekt aim, det er like teit og urealistisk som i sum of all fears. spillet er dritt synes jeg, ikke action i det hele tatt, og trainingen topper hele greien, den skulle vært valgfri, så hadde spillet kanskje beholdt litt seriøsitet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 09:00, skrev evil_snowman:jeg hater dette treff 40/40 skudd, det er ikke relevant i det hele tatt. m16 riflen har ingenting med sniperen og gjøre, dessuten må siktet stå iro en stund før man har perfekt aim, det er like teit og urealistisk som i sum of all fears. spillet er dritt synes jeg, ikke action i det hele tatt, og trainingen topper hele greien, den skulle vært valgfri, så hadde spillet kanskje beholdt litt seriøsitet. Dette er ikke enda en CS-clone. Dette er mer eller mindre enn krigs-simulator på lik linje med OF. Det er ikke meninga at det skal være action fra først stund, derimot tett samarbeid mellom team-mates'ene. Jeg synes det bare er flott at det er en sånn skyte-session, fordi da har man et mål å jobbe seg frem til, om man f.eks ikke klarer det første gangen. Når ble trening valgfri i militæret..? :wink: Er kanskje ikke et spill for hardbarka public-cs-spillere, men for de som liker litt taktikk. Joa, da er det mer enn spillbart :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå