Gå til innhold

Hvordan ser denne ut? Skjermkort osv.

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg får å gå for dette. http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...DB-633BA2061494

Jeg syns ikke det er så mye vits i å vente på dx10 kort når de første kortene kommer sikkert til å være ganske dårlige i forhold til hva som kommer når dx10 begynner å bli vanlig for spill (en gang i 2007 sikkert).

Ser dette bra ut? Og går det an å kjøpe 2x 7950gt og kjøre begge to samtidig?

Endret av Synyster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey...:p

Jeg ville ikke personlig ha valgt icemat 2 edition... den funker SVEEERT dårlig på laser:S

Hadde en på G5 og der gjekk da jo kje i da heila!

Kjøp heller Q-pad CT!!1 den eige så sjUUUUUKT!

besta eg har vore borti!

Og så ville eg heller ha kjøpt Gainward GeForce 7900GS 512MB til 2000 i stedenfor da andra...!

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324998

MVH.Øyvind aka alla737 butno lol?

Lenke til kommentar
Ser ikke vitsen med å kjøpe en ny skjermkortkjøler når den som er montert er passiv....  hovedkortet har 2 PCI-E x16 spor men bare en av de er x16 den andre er x4, dessuten tror jeg den bare støtter Ati crossfire.

7165616[/snapback]

Betyr det at jeg må skifte hk? Er ikke så flink med data og sånt =\

Lenke til kommentar
hva med 2 stk x1950 pro? og kjøre CF..... parkerer det skjermkortet du har valgt og koster 150,-  mere.......

mener at sånn ca yter 1950 pro det samme som 7950 gt..... da kan du tenke deg hvor fett det vill bli med 2 til samme pris :D

7165802[/snapback]

hvilken x1950 pro?

Lenke til kommentar
Sikker på at 2x av de er bedre en 1x 7500gt?

7170688[/snapback]

ja.... 1950 tilsvarer nesten et 7950gt..... så da vil du kose deg værre med 2 slike...

men dobbelsjekk at hpvedkortet støtter cf........ og at du velger skikkelig psu. hvis jeg husker riktig har du valgt en FS 700W??+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...