knuthfk Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Etter 6 trofaste år med mine PortaPro hodetelefoner og utallige manøvre med nål og tråd for å lappe sammen putene, er det på tide å innse at jeg bare må ha nye. Regner med det er mange med samme problem, noen som har skiftet disse? Hvos får man tak i nye? Går vel ikke på garanti? googlet og fant svar: https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t444629.html Endret 27. oktober 2006 av knuthfk Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 vet ikke hvor du kan få tak i de.. Koss porta pro har jo da bare verdens dårligste garanti og da.. "livstidsgaranti", som ikke dekker noe annet enn fabrikkskader og lydfeil. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Enig, garantier på den type headsets suger generelt sett. Den eneste som funker er Skullcandy sin, og der får man 50% rabatt på nye klokker/propper hvis den får en "belastningsskade". Dvs. knust i bildøra, brent opp under lek med lettantennelige substanser ol. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du finner nye her. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 kompis av meg fikk nye (fra elkjøp) fordi putene far herpa og datt av hele tiden Lenke til kommentar
ostov Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 vet ikke hvor du kan få tak i de.. Koss porta pro har jo da bare verdens dårligste garanti og da.. "livstidsgaranti", som ikke dekker noe annet enn fabrikkskader og lydfeil. 7168100[/snapback] Der jeg jobber så er det livsgaranti på deler. Dvs. at hvis en kunde kommer inn og et høyttaler element er føka så får han et nytt. Da må han lodde. Vi kan evt. lodde det for 50kr Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 vet ikke hvor du kan få tak i de.. Koss porta pro har jo da bare verdens dårligste garanti og da.. "livstidsgaranti", som ikke dekker noe annet enn fabrikkskader og lydfeil. 7168100[/snapback] Der jeg jobber så er det livsgaranti på deler. Dvs. at hvis en kunde kommer inn og et høyttaler element er føka så får han et nytt. Da må han lodde. Vi kan evt. lodde det for 50kr 7171894[/snapback] okei.. det er vel ikke umuli at noen butikker er litt slakkere på trådene, og reparer selv, der jeg har vært har jeg fått beskjed om å dra dit peppern gror. også det at noen personer kanskje også er litt mer vilig til å hjelpe deg, er positivt.. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei! Putene til mine Porta Pro holdt på å gå av. Så da dro jeg til Lefdal så ga dem meg nye istedenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå