Texas7 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei, musa mi har begynt å gå helt "amokk" i det siste. Det vil si at den bare beveger på seg selv, når jeg f.eks skal avslutte et program så vil den liksom ikke "gå" dit jeg vil, så må jeg kanskje oppdatere en driver? Laste ned "ny" mus? Har en HpPavilion dv9005ea, altså en laptop... Håper noen kan hjelpe meg Takk Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er da vanlig på laptop pc'r. Hvertfall de på skolen Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er snakk om en helt ny pc, den begynte med det i dag liksom, har ikke gjort det før... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Prøv å rengjøre "føttene" på den. Hvis det er en optisk mus så er enkelte rimelig sensitive for avstanden til underlaget. På min lille Microsoft mus skjer det samme av og til, og da skraper jeg bare gummiknottene rene så er den snill og grei igjen. Legger til et lite moderator varsel også: Denne er nok litt feilpostet, så vil flytter den til Hardware:Mus, tastatur, o.l. Geir Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har en HpPavilion dv9005ea, altså en laptop... Takk 7164489[/snapback] Prøv å rengjøre "føttene" på den. Hvis det er en optisk mus så er enkelte rimelig sensitive for avstanden til underlaget. På min lille Microsoft mus skjer det samme av og til, og da skraper jeg bare gummiknottene rene så er den snill og grei igjen. Legger til et lite moderator varsel også: Denne er nok litt feilpostet, så vil flytter den til Hardware:Mus, tastatur, o.l. Geir 7167304[/snapback] Les tråden Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Har en HpPavilion dv9005ea, altså en laptop... Takk 7164489[/snapback] Prøv å rengjøre "føttene" på den. Hvis det er en optisk mus så er enkelte rimelig sensitive for avstanden til underlaget. På min lille Microsoft mus skjer det samme av og til, og da skraper jeg bare gummiknottene rene så er den snill og grei igjen. Legger til et lite moderator varsel også: Denne er nok litt feilpostet, så vil flytter den til Hardware:Mus, tastatur, o.l. Geir 7167304[/snapback] Les tråden 7170760[/snapback] Ja, det er en bærbar, Og det er et problem med musa PÅ pc'en... Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Utrolig irriterende... Endret 28. oktober 2006 av Texas7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hvis det er Touchpaden det er snakk om så ville jeg levert inn laptoppen.. Da kan det være feil me selve touchpaden.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ca samme skjedde med søstra mi sin laptop en gang jeg skulle ordne noe. Restarta, så var det borte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå