TCi Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Vel, jeg får ikke engang startet spillet (kjøpte retail versjonen). Securerom ba meg å bytte ut backup DVD'en med orginalen og nå skjer det ingenting når jeg prøver å kjøre spillet. Reinstall fungerte ikke og andre spill med securerom jeg har fungerer fint.Førsteinntrykk? Ikke så bra. 7167154[/snapback] Har du noen slags cd/dvd-emuleringsverktøy på maskinen? Da kan det være lurt å deaktivere disse. Ikke bare lukke programmene, men deaktiver diskene det emulerer. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Førsteinntrykk? Helt greit spill, var litt buggete i starten men verify game cache fiksa disse ganske greit... Spillet i seg selv er vel helt ok, ikke supert, ikke dårlig, men helt greit liksom. Meget tynn storyline, men slåssinga var jo egentlig ganske kul Bare synd spillet ble litt kort, par timer liksom Jeje, spillet var greit, ville gitt det sånn 7-8/10 kanskje. Men nå, tilbake til gothic, Lenke til kommentar
MadLars Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 syns dark messiah var et skikkelig flott spill kjører alt på maks unntatt HDR og jeg har ASUS 7600GS.. Alt går fint og combat er ganske vanskelig men jævlig brutalt og moro.. bra for de som vil få ut litt aggresjon.. men laste tidene er for lange spillet skulle ha vært otimalisert bedre.. jaja men det kommer nok i neste patch som ligger nok rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Førsteintrykket mitt er at spillet er fantastisk! Det ville ikke starte med en gang, så jeg tok Verify Game Cache så startet det med en gang. Har ikke hatt noen andre feil med det, det går knirkefritt, og loade tidene hos meg er rimelig korte. Dette spillet får 8/10 så langt av meg iallefall! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Har du noen slags cd/dvd-emuleringsverktøy på maskinen? Da kan det være lurt å deaktivere disse. Ikke bare lukke programmene, men deaktiver diskene det emulerer. 7167344[/snapback] Jeg er klar over dette problemet, men jeg har ikke noe slikt installert nå. Endret 28. oktober 2006 av MistaPi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå