Gå til innhold

Dark Messiah - Førsteinntrykk!?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg får ikke engang startet spillet (kjøpte retail versjonen). Securerom ba meg å bytte ut backup DVD'en med orginalen og nå skjer det ingenting når jeg prøver å kjøre spillet. Reinstall fungerte ikke og andre spill med securerom jeg har fungerer fint.

Førsteinntrykk? Ikke så bra.

7167154[/snapback]

Har du noen slags cd/dvd-emuleringsverktøy på maskinen? Da kan det være lurt å deaktivere disse. Ikke bare lukke programmene, men deaktiver diskene det emulerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førsteinntrykk? Helt greit spill, var litt buggete i starten men verify game cache fiksa disse ganske greit...

Spillet i seg selv er vel helt ok, ikke supert, ikke dårlig, men helt greit liksom.

Meget tynn storyline, men slåssinga var jo egentlig ganske kul :D Bare synd spillet ble litt kort, par timer liksom :)

Jeje, spillet var greit, ville gitt det sånn 7-8/10 kanskje.

Men nå, tilbake til gothic, :w00t:

Lenke til kommentar

syns dark messiah var et skikkelig flott spill kjører alt på maks unntatt HDR og jeg har ASUS 7600GS..

Alt går fint og combat er ganske vanskelig men jævlig brutalt og moro.. bra for de som vil få ut litt aggresjon.. men laste tidene er for lange spillet skulle ha vært otimalisert bedre.. jaja men det kommer nok i neste patch som ligger nok rett rundt hjørnet

Lenke til kommentar
Har du noen slags cd/dvd-emuleringsverktøy på maskinen? Da kan det være lurt å deaktivere disse. Ikke bare lukke programmene, men deaktiver diskene det emulerer.

7167344[/snapback]

Jeg er klar over dette problemet, men jeg har ikke noe slikt installert nå.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...