Gå til innhold

Dark Messiah - Førsteinntrykk!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første inntrykk:

kommer lengre enn 3die brett da ingen vil hjelpe meg, MP var JÆVLIG kjedelig. alle bare løper rund som mage og dreper værandre. helt umulig å joine er spill da alle er uber levla alt og du er i lvl 1 og får bank av alle. jeg løp flere brett rundt uten å finne noen så når jeg finner dem bare drepe de deg med et skudd fra en ildkule.

Lenke til kommentar
første inntrykk:

kommer lengre enn 3die brett da ingen vil hjelpe meg, MP var JÆVLIG kjedelig. alle bare løper rund som mage og dreper værandre. helt umulig å joine er spill da alle er uber levla alt og du er i lvl 1 og får bank av alle. jeg løp flere brett rundt uten å finne noen så når jeg finner dem bare drepe de deg med et skudd fra en ildkule.

7164510[/snapback]

I demoen ble alle levels resatt hver tredje runde. Kanskje det er sånn enda? Og mages _er_ vriene. Med mindre de har endret radikalt på alt bør du derimot prøve Priest for å drepe de. Hiv opp Corruption på maks avstand og maks skade så skal du se mager og andre dropper som fluer! Krever litt for å komme dit, men akkurat som med mages så løsner alt seg med en gang du får første killet :)

Lenke til kommentar
Jeg får ikke starte spillet engang... Loading-baren stopper ca halvveis... Makan til bortkasta penger.

7165097[/snapback]

Samma her gitt. Gi en lyd når du finner en løsning :)

7165107[/snapback]

En eller annen idiot har visst postet en løsning på UBISOFT forumet, men problemet er at han skriver så dårlig engelsk at det er umulig å forstå hva han mener.

:mad:

Lenke til kommentar
Jeg får ikke starte spillet engang... Loading-baren stopper ca halvveis... Makan til bortkasta penger.

7165097[/snapback]

7165107[/snapback]

En eller annen idiot har visst postet en løsning på UBISOFT forumet, men problemet er at han skriver så dårlig engelsk at det er umulig å forstå hva han mener.

7165125[/snapback]

Jeg fant en midlertidig løsning på steam forumet. Skru ned texture quality til medium. Funka for meg.

Lenke til kommentar

7165097[/snapback]

7165107[/snapback]

7165125[/snapback]

Jeg fant en midlertidig løsning på steam forumet. Skru ned texture quality til medium. Funka for meg.

7165168[/snapback]

Ja, men jeg kommer ikke så langt engang...

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er hel OK. Joda, selvet spillet EIER jo, er komt til chapter 6 eller 7 tror jeg. Har ikke merka noen ingame texture glitches, men får av og til error når jeg loader neste brett. Fiendene er jevnt over smarte, unntaket er en drage som desverre ligger halshugd atm. Goblinene er VANSKELIG å treffe, orcene er lette å skubbe over kantene. Off.. morer meg jaggu med dette spillet, kjipt for dere som har betalt så funker det ikke, men for meg som "skaffet spillet på alternative" måter så funker det som en drøm. Vurderer kraftig å gå til innkjøp av dette spillet nå :)

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er ganske bra for min del. Spillet stopper opp og hakker no jævlig nå og da, men det kan vels trengt tatt ha noe å gjøre med mitt heller bedritne skjermkort. Jeg måtte oppdatere driverene fra Catalyst 6.5 til 6.8 en gang også, da spillet en gang under Chapter 5 hakket så mye at spillet stoppet opp.

Ellers er det noen småbugs her og der, jeg får for eksempel opp pickaxen min på alle steder hvor jeg absolutt ikke vil ha noe annet et sverdet og skjoldet mitt. Spiderene i spillet har også en tendens til å bli stuck inne i vegger. Gjør ikke akkurat så mye for min del, for dærsken som jeg hater edderkopper. :p

MP har jeg bare prøvd under Open Beta, og da var det så hakkette at jeg knapt fikk spilt. Får prøve denne senere.

Lenke til kommentar

Spillet i seg selv er fantastisk moro, men alle krasjene og et eller annet problem som gjør at frameraten dør like etter at man har loadet (enten et nytt brett eller det man spiller) er like fantastisk irriterende. Demoen kjørte fjellstøtt på dette systemet - som for øvrig ligger langt over de anbefalte kravene - så jeg er litt overrasket over akkurat det, og over lastetidene, som er lengre enn hva de burde være.

Jeg skjønner heller ikke hva Steam maser om. Hvorfor skal jeg laste ned hele spillet når jeg har kjøpt det fullstendig analogt, har installert det, og allerede kan spille det?

7165125[/snapback]

Engelsken til Marco er bare søt.

Nå er det ikke akkurat ditt problem han forklarer her... Men jeg lurer på om dette kan hjelpe på mine problemer, siden jeg har et 6800 GS, og sliter med alt han beskriver her.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Vel, jeg får ikke engang startet spillet (kjøpte retail versjonen). Securerom ba meg å bytte ut backup DVD'en med orginalen og nå skjer det ingenting når jeg prøver å kjøre spillet. Reinstall fungerte ikke og andre spill med securerom jeg har fungerer fint.

Førsteinntrykk? Ikke så bra.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

7165125[/snapback]

Engelsken til Marco er bare søt.

7166965[/snapback]

Det var egentlig ikke Marco jeg tenkte på, det var bare en eller annen nisse som tilsynelatende hadde løst problemet. Men nå er visst hele tråden hans borte, så kanskje det ikke var mye til løsning likevel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...