hen-enge Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Jeg sitter i dag med en Samsung 950P skjerm tilkoblet et ASUS GeForce 2 Pro skjermkort. Problemet mitt er følgende: Hver gang jeg skrur på maskinen og jeg etter å ha trykket inn "PÅ" knappen på maskinen skal jeg slå på skjermen. Skjermen slår seg ikke på...det kommer grønt lys, men etter å ha sett dette en knøttliten stund begynner det å blinke oransje. Dette har også skjedd (skjer vel egentlig stadig) når jeg har slått på skjermen først for så å slå på maskinen. Hva kan være galt? Er det noe jeg kan gjøre selv for å få det fikset eller må jeg returnere skjermen og be om en ny? Kjøpte den på Databutikken.com/no -> hvordan er servicen hos dem? Er de behjelpelige. Sender snart en mail til dem hvis dere ikke kommer opp med et forslag som kan rydde vekk problemene. - Håper noen har en løsning som funker...hvis den finnes. På forhånd tusen takk!!! Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har du testet med en annen skjerm eller grafikk kort? Gjør det før du ringer dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå