DalaiLaban Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Etter sånn jeg har forstått det tar Vista en del mer ressusjer fra pcen i forhold til XP. Mulig dette er et veldig dumt spørsmål men er det da sånn at det vil da være mindre ressusjer til f.eks spill da vista bruker en del på å i heltat fungere? Altså: Si at XP bruker 10% av pcen din til å i heltat fungere så bruker Vista 20%. Vil ikke det da si at det blir mindre ressusjer til overs for andre programmer\spill? Eller er jeg helt på jordet nå. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Etter sånn jeg har forstått det tar Vista en del mer ressusjer fra pcen i forhold til XP. Mulig dette er et veldig dumt spørsmål men er det da sånn at det vil da være mindre ressusjer til f.eks spill da vista bruker en del på å i heltat fungere? Altså: Si at XP bruker 10% av pcen din til å i heltat fungere så bruker Vista 20%. Vil ikke det da si at det blir mindre ressusjer til overs for andre programmer\spill? Eller er jeg helt på jordet nå. 7164350[/snapback] Lurer på det samme :S Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=511752&hl= Den uoffisielle Vista-tråden: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Etter sånn jeg har forstått det tar Vista en del mer ressusjer fra pcen i forhold til XP. Mulig dette er et veldig dumt spørsmål men er det da sånn at det vil da være mindre ressusjer til f.eks spill da vista bruker en del på å i heltat fungere? Altså: Si at XP bruker 10% av pcen din til å i heltat fungere så bruker Vista 20%. Vil ikke det da si at det blir mindre ressusjer til overs for andre programmer\spill? Eller er jeg helt på jordet nå. 7164350[/snapback] Ja vista krever en del mer minne isåfall. Det er annbefallt med minimum 512mb for at du i det hele tatt skal kunne kjøre vista. Men 1024 gjør saken mye bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dette har ikke noe med hardware å gjøre. Denne threaden handler om Vista, altså software. Se sticky og benytt søk neste gang du skal poste en post. Eventuelt rapporter threaden så flytter en moderator posten din- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg