Zenit Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Sargent Fire skrev (2002-12-13 18:13):Har spør t flere ganger, har du kanskje ikke sett at jeg har posta der? :razz:, du har ikke sett det så hvorfor skulle ale andre?Mvh,StianPS.Venner av meg har også spørt men til liten nytte Så vidt jeg kan se så postet du hele 3 innlegg, hvorav ett du faktisk fikk svar på. På side 8 i tråden sutret du over følgende: "Hvem har i det hele tatt giddet og lese gjennom hele denne posten, 8 sider!" De 2 andre spørsmålene som ikke ble besvart dreide seg om det samme, og det var om noen flere hadde registrert seg på samme telefonsentral. Det vil jeg si er et spørsmål det er mikroskopisk sjanse å få besvart. Tipper du oppnår bedre respons med flygeblader i nabolaget :smile: Jeg får vel bare beklage at akkurat det spørsmålet ikke festet seg i min klisterhjerne. analyse> Men jeg skal si meg enig i at tråden har blitt umenneskelig lang, og med forumet i sin nåværende form rimelig vanskelig å navigere i. Likevel har mye blitt besvart, men samtidig har den også blitt forsøplet av dobbeltpostinger og urelevant diskusjon. Jeg vet dog hvor frustrerende det er å vente på bredbånd, fikk til slutt ADSL fra NGT etter halvannet år og mye om og men. Jeg fikk avslag fra både Telenor, NextGentel, Catchcom og Bluecom. Den dag i dag kommer ikke mitt hovedtelefonnummer i noen ADSL-sjekker. Det andre nummeret har begynt å dukke opp etter at jeg fikk ADSL =) Derfor håper jeg at Firstmile ikke bare er et luftslott ( med rosa flekker på ). Ha en fortsatt god dag/natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå