Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Firstmile :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Gjør du deg dum med vilje eller Sargent Fire? :smile:

Det er lov å komme med forskjellige spørsmål i den opprinnelige Firstmile tråden! Jeg vil tro at det er nettopp i den tråden folk vil få best hjelp når det gjelder Firstmile.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-09 20:08, skrev Mozy:

Gjør du deg dum med vilje eller Sargent Fire? :smile:

Det er lov å komme med forskjellige spørsmål i den opprinnelige Firstmile tråden! Jeg vil tro at det er nettopp i den tråden folk vil få best hjelp når det gjelder Firstmile.

Tenker du med den massen du har i hodet eller den under beltesetet :razz: , som sagt tidligere så får du ingen respons i den posten lenger. De bryr seg mer om poteter enn bredbånd. Prøv selv å få kontakt der!

Og som også sagt tidligere, det kommer tusevis med forskjellige spm om Ati9700 og dette er at det kommer en del spm om Firstmile :razz: verre er det ikke.

Mvh,Stian

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-13 04:17, skrev Zenit:

Sargent Fire: har du virkelig lest gjennom den opprinnelige tråden? Har du forsøkt å stille spørsmål der? Hvis du hadde tatt deg tid til å lese litt ville du funnet ut selve websida har blitt diskutert ganske mye.

Har spør t flere ganger, har du kanskje ikke sett at jeg har posta der? :razz:, du har ikke sett det så hvorfor skulle ale andre?

Mvh,Stian

PS.Venner av meg har også spørt men til liten nytte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...