Tetanus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Har altså en samsung 930BF, og en dell 37" lcd-tv, dette er koblet via dvi til et xfx 7800 Gt kort. Problemet er når jeg skal se film, og har valgt "bare vis video i visningsprogrammet", så blir bildet veldig mørkt. Dersom jeg velger "vis i fullskjermsmodus på Dell xxx" blir bildet slik som det skal være på dell'n, mens samsungen blir mørk. Hvis jeg åpner filen på dell'n, blir bildet mørkt på den, og okei på samsungen. Jeg vil at bildet bare skal vises på den ene skjermen, dvs den skjermen som jeg åpner videoen på, og at bildet skal være normalt. Noen som vet hva som ikke helt stemmer her? Edit: redigert emnetittel Endret 27. oktober 2006 av Tetanus Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Når jeg leser igjennom mitt eget innlegg, så ser jeg at det kanskje var litt vanskelig å forstå hva jeg egentlig mente. Jeg har fortsatt 2 skjermer som i første innlegg. Primær: samsung 19", dvi, brukes til alt annet enn film, 1280x1024 sekundær: dell 37", dvi, brukes til å se film på, 1360x768 Okei, så kommer problemet...... Hvis jeg så åpner en divx fil på primærskjermen, blir bildet veldig mørkt. Jeg vet at det ikke er noe feil med filen, for jeg har sjekket den før. Denne kan jeg da dra mellom skjermene, men kvaliteten er "mørk" på begge skjermer. Dette er hvis skjermene er i dualview modus, og "vis video bare i visningsprogrammet". Hvis jeg så forandrer innstillingen til "vis video også i fullskjermsmodus", så er kavliteten dårlig på den ene skjermen, å bra på den andre. Jeg kan fortsatt sende visningsprogrammet til den andre skjermen, og da blir den dårlige skjermen bra og omvendt. Noen som bruker Nvidia sitt kontrolpanel som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Tja, 2 raseriutbrudd med trusler om å kaste brus på skapningen og en plutselig blåskjerm, så er problemet nå løst. Hva skjedde? Hakke peiling, men nå virker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå