Dinsdale Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 MS forteller at de planlegger å innføre en ordning som lar betalende Gold-medlemmer få tilgang til demoer og trailere før Silver-medlemmene. Allerede skal det ligge ute en ny GoW-trailer som Silver-medlemmer må vente litt på. Dette vil bli en ordning som etterhvert vil bli mer og mer omfattende. Kilde Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er bare rettferdig! vi betaler jo, flere fordeler! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hmmm. Veit ikke om det er riktige veien å gå. Tror nok mange forventer at det blir mere gratis via silver når PS3 kommer ut. Bare ikke prisen økes så kanskje greit nok at vi som punger ut for noen ekstra fordeler. Dr Peedee Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 MS forteller at de planlegger å innføre en ordning som lar betalende Gold-medlemmer få tilgang til demoer og trailere før Silver-medlemmene. 7164263[/snapback] Det blir jo ikke bedre for Gold-members, bare v ærre for silver memers... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men så betaler gold medlemmer og da. Har ikke sett Playstation Live i aksjon enda så kommer til å vente med å sammenligne den og silver. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men så betaler gold medlemmer og da. Har ikke sett Playstation Live i aksjon enda så kommer til å vente med å sammenligne den og silver. 7164513[/snapback] Det er snakk om at man må betale for å laste ned demoer til PS3 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nå er jeg plutselig veldig glad for at jeg er xbox eier, men men. Har også hørt at om man kjøpte spill av en kompis/brukt måtte man betale for å spille online (playstation) men siden jeg ikke har sjekket opp dette så kan jeg jo ta meg frihet å spørre nå, må man? Jeg forventer ikke at PS live blir like bra som xbox live, mest på grunn av at xbox live koster noe. Om det blir bedre har microsoft å få ut fingeren så jeg får valutta for penga. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Betaling for demoer er drøyt syns eg, men vi får no se ka som skjer på den fronten også. Uansett så vil nok dette trekke litt penger i kassa til MS,sikkert mange som er villig til å betale for å få ting tidligere. Uansett vil eg si Gold gi mye for lite penger altså. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Betale for demoer? er dem teit eller? det er som om reklamen i posten skulle komme med en bankgiroregning på 5 kr + porto liksom:P Demo er jo bare for å reklamere for spillet jo. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er det, men det må hostes osv osv osv. Før brukte man jo å få demoer med blad, som man kjøpte så er ikke så forskjellig. Dog ett spark nedentil, må si meg enig i det Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Det er det, men det må hostes osv osv osv. Før brukte man jo å få demoer med blad, som man kjøpte så er ikke så forskjellig. Dog ett spark nedentil, må si meg enig i det 7164786[/snapback] Fortsatt teit at du må velge hvilken demoer som skal kjøpes. Da foretrukker jeg MS sin variant. Betale en sum i måneden og kan laste ned alt som er av demoer Endret 27. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Må innrømme jeg liker det og, poenget med en demo er jo å finne ut om du har lyst å betale for resten av spillet :!: Men som sagt, er det slik at man må betale om man kjøper brukte PS3 spill for å kunne spille de online? Husker som sagt ikke til detaljene men det hørtes bare så...harry ut Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kommer vel ikke unna at Microsoft har planer for Xbox Live!, nå som Sony annonserte sin tjeneste for gratis. Men blir nok Gold på meg i høst ja.. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Herre gud så teit, jeg er vel en av de få som ikke har gold medlemskap fordi jeg kun spiller litt nå og da. Men jeg liker fremdeles å få tilgang til demoer. Dere som betaler får jo faktisk spille online så jeg synes av vi med silver må få lov til å få demoer vi og. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Demoene får dere jo, bare ikkje så tidlig som oss Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Korrekt Mala. Så store forandringer blir det ikke. På den annen siden vil sikkert MS fronte GOlD-medlemskap ved å legge til andre fete ting. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Panter man en flaske daglig har man jo penger til gold. Skjønner meg ikke på de som snakker om gratis live til PS3 som en big deal. Er jo så tilnærmet gratis som man kommer for xbox også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Joda, men blir Sony`s online tjeneste så gratis som man trur? I og med at utviklerene hoster og aper rundt med serverene som de vil kan vi jo raskt bli konfrontert med mnd. betaling for noen spill. Eg håper at alt forblir gratis, og holder ein god standard i likhet med xbox live systemet. Om Sony hadde tatt seg betalt for sitt online system hadde eg ikkje hatt ein meter i mot det. For da kan eg ihvertfall forvente å få noe for de kronene eg betaler. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Akkurat det jeg hadde betenkt. Men ville bare ikke ta det opp først, i påvente av du veit hva Når det kommer til utvikler hoster, vil jeg tro at disse får en prislapp. Og hvis man måtte betale en betydlig sum for hvert spill man har kjøpt. Kan det komme til å bli dyrt hvis man er en heavy gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå