Gå til innhold

Fedora Core 6 problemer

Blue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok skal prøve å laste ned cd1 på nyttt

Ser ikke ut til å hjelpe, stopper på samme plass....står 100% men det vill ikke fortsette. Riktig nokk en relativ stor pakke da, 64088k

Edit: stopper etter pakke 8....bare 955 i gjen :!:

Har prøvd med en ny nedlast og ny cd noenganger...men no stopper nen på den neste pakka

Får prøve å laste hele dritten på nytt fra en anna plass...har lastaq fra uninett

Edit: lasta hele greia på 1t 20min....så jeg må vell finne en nedlast som ikke gir korupte filer

Lenke til kommentar

Driver å lasta ned Fedora 6 på DVD no, frå Fedora sine heimesider. Det er vel ikkje korrupt? :p

Hadde problemer med å installere Fedora 5, fordi det stoppa opp på noke rart i installasjonen. Brente to dvd-ar, men likavel var det same probelemet.

Skal prøve med Fedora 6 så snart eg har lasta ned :)

Lenke til kommentar
Dere må sjekke sha1sum-en på ISO-ene når de er ferdig nedlastet, stemmer sjekksummen er ISO-en OK, de kan fort bli korrupte hvis dere har en dårlig nedlastningsprogramvare eller  har ustabilt nett.

Sha1sum for windows:

http://fedoranews.org/mediawiki/index.php/..._for_Windows%3F

sjekksummen finner dere hos fedora eller på FTP-serveren i form av en tekstfil.

7167683[/snapback]

Eneste som skjer når jeg klikker på den exe fila er at skjermen blir svart i 2 sek. :hmm:

Lenke til kommentar

Sjekking om alt er korrekt: Når du setter inn cd'n kommer det opp en logo etc. hvor man må trykke "enter" for å begynne installasjonen. Skriv "linux mediacheck" eller "linux mediatest" (tror det er den første), trykk enter, og følg instruksjonene på skjermen.

Det er ikke en 100% måte å teste på, men den kan iallefall fortelle deg om cd'n er i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...