Landeplagen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Må nesten si jeg spør meg selv det samme til tider, selv om jeg er Halo fan delux. Mye ved spillet skriker "standard FPS". 7184875[/snapback] Det kan ha noe med at veldig mange FPS spill på konsoll tok en del inspirasjon fra nettop Halo? En slags sirkel... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mulig, men saken er at den ikke har noe som på død og liv skal være nyskapende. Det er en ganske så grei FPS rett og slett, eneste er vel kjøretøyene i MP som skiller seg litt ut fra andre FPS, iallefall på Halo 1 tiden. Forskjellen jeg syns er måten det er satt sammen på. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja på halo 1 tiden så var det hvor gjennomførte kjøretøyene og fysikken var som "fengslet meg". Husker jeg ble så fasinert over hvor fett det var å kaste en granat rett foran en kjørende Warthog i multiplayer. Great fun indeed. Var få spill som får til den feelingen, selv om det kanskje ikke er korrekt fysikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha ja det var elskbart å endevende ein eller vellyket Warthog tur for sine venner,enten i form av granet eller eit herlig treff med rocket launcher Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja på halo 1 tiden så var det hvor gjennomførte kjøretøyene og fysikken var som "fengslet meg". 7187375[/snapback] Samme her, med grafikken og musikken og stilen, også det at spillet er så grundig bug-testet og at alt er så bra laget. Det har liksom ingen "gimmicker" til ingen nytte. På en måte... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem liker ikke musikken i Halo spillene? Det er en sjanger for seg selv... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem liker ikke musikken i Halo spillene? Det er en sjanger for seg selv... 7191593[/snapback] Fantastisk musikk det der ja Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, pluss at i toern, på "Gravemind", der ble jo det vanlige orkestrale themet byttet ut med Breaking Benjamins "Blow Me Away". Det tok av! Det passet så bra med gameplayet, og det var liksom så uventet. Det, også incubus sin sang på... den verdenen med den stormen... Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er jeg så altfor enig i! det er om ikke dèn, en av de absolutt beste sangene jeg har hørt i ett spill! Jeg spiller gjerne den banen bare for og høre den, med mindre jeg jazzer den på anlegget fra den offisielle plata (IKKE kødd ) Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg bare elsker Halo uansett viss jeg spiller singleplayer eller multiplayer. Bare digger atmosfæren når jeg går rundt der å kverker aliens Og det kommer nye våpner i Halo 3 er jo bra, men jeg synes att våpenarsenalet i Halo 2 er bra. Bare digger Pistol og SMG Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Og det kommer nye våpner i Halo 3 er jo bra. 7199208[/snapback] Nei, det kommer ikke noen nye i Halo 3. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Gjør det vel. Spikegun, osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Var vel også noe granat styr også. Hadde håpet på litt fleir våpen egentlig. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Nå er det jo ingenting som tilsier at de har avslørt alt da.... Vi vet jo ikke når det kommer ut engang, så det kan jo bli masse forandringer innen da Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Bilder av Legendary Edition: *Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader* Anbefales å lese linken! Endret 5. desember 2006 av TCi Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Gjør det vel. Spikegun, osv. 7200041[/snapback] Var vel også noe granat styr også. Hadde håpet på litt fleir våpen egentlig. 7200209[/snapback] Nei. Ingen nye våpen i Halo 3. Det var skjult sarkasme. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Bilder av Legendary Edition: *Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader* Anbefales å lese linken! 7200353[/snapback] Kan ikke japansk, så jeg forsto ikke mye der. Dessuten var det bare ett bilde av pakken? Endret 5. desember 2006 av TCi Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 3 bildet, nederst til høyre. Ser også den nye rakettkasterern på samme side. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) 3 bildet, nederst til høyre. Ser også den nye rakettkasterern på samme side. 7200591[/snapback] Det er ikke RC, men et av de nye våpenene, Spartan Laser. Denne skal brukes til å ødelegge kjøretøyer med. Av den grunn håper jeg at de fjerner den lock-on greia fra RC i Halo 2. Endret 1. november 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) noen nye bilder: *Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader* Endret 5. desember 2006 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå