Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig, men saken er at den ikke har noe som på død og liv skal være nyskapende. Det er en ganske så grei FPS rett og slett, eneste er vel kjøretøyene i MP som skiller seg litt ut fra andre FPS, iallefall på Halo 1 tiden. Forskjellen jeg syns er måten det er satt sammen på.

Lenke til kommentar

Ja på halo 1 tiden så var det hvor gjennomførte kjøretøyene og fysikken var som "fengslet meg". Husker jeg ble så fasinert over hvor fett det var å kaste en granat rett foran en kjørende Warthog i multiplayer. Great fun indeed. :) Var få spill som får til den feelingen, selv om det kanskje ikke er korrekt fysikk.

Lenke til kommentar
Ja på halo 1 tiden så var det hvor gjennomførte kjøretøyene og fysikken var som "fengslet meg".

7187375[/snapback]

Samme her, med grafikken og musikken og stilen, også det at spillet er så grundig bug-testet og at alt er så bra laget. Det har liksom ingen "gimmicker" til ingen nytte. På en måte... :hmm:

Lenke til kommentar

Ja, pluss at i toern, på "Gravemind", der ble jo det vanlige orkestrale themet byttet ut med Breaking Benjamins "Blow Me Away". Det tok av! Det passet så bra med gameplayet, og det var liksom så uventet.

Det, også incubus sin sang på... den verdenen med den stormen... :hmm:

Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over.

Lenke til kommentar

Det er jeg så altfor enig i! det er om ikke dèn, en av de absolutt beste sangene jeg har hørt i ett spill! Jeg spiller gjerne den banen bare for og høre den, med mindre jeg jazzer den på anlegget fra den offisielle plata (IKKE kødd :p )

Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over.

Lenke til kommentar
3 bildet, nederst til høyre. Ser også den nye rakettkasterern på samme side.

7200591[/snapback]

Det er ikke RC, men et av de nye våpenene, Spartan Laser. Denne skal brukes til å ødelegge kjøretøyer med.

Av den grunn håper jeg at de fjerner den lock-on greia fra RC i Halo 2.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noen nye bilder:

*Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader*

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...