Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 kanskje den shield bomba, er den hemmelige X knappen de driver og holder hemmelig? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har troa på det jeg også! Virker naturlig i grunn. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Tror ikke MC hoppet mot folk i slutten av traileren, det var vel store, barske covenants? 7430444[/snapback] tror ikke det gitt... sjekk ut den screencap'en her.: Endret 5. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Var en noe alla undead syntes jeg. Men det var vel en ny rase av brutes, eller noe.. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) syns å huske at de sa det skulle komme en ny type brutes. Er vel de antar jeg Edit:Det bildet over er min nye bakgrunn Endret 5. desember 2006 av Swedish Killer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har nå rensket tråden for scans og linker til scans. Det er ikke lov til å legge ut slikt på forumet uten bladets godkjennelse. Skal du se bildene, kjøp bladet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Frankie Q&A about the commercial. Det er visst brutes, og en ny (type?) wraiths vi ser på bildet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er brutes, hammeren til chieftanen er umulig å ta feil av. Wraith tanksene er kanskje blitt modifisert til å passe brutes? De er jo "litt" større enn elites Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er brutes, hammeren til chieftanen er umulig å ta feil av. Wraith tanksene er kanskje blitt modifisert til å passe brutes? De er jo "litt" større enn elites Ja jeg så hammeren og tenkte at han hvertfall var en Brute, men at han var leder for noen mindre "dyr" ? Men så tenkte jeg at en Brute ville vært for stolt til å lede mindre "dyr"? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 men jeg kan ikke huske at brutes så sånn ut, er det nytt armor eller ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 men jeg kan ikke huske at brutes så sånn ut, er det nytt armor eller ? Må være det ja Håper fremdeles at noen brutes har den "gamle" armoren. Hater når slikt blir byttet ut mellom to spill Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel, det er jo CGI så det er jo ganske så stor mulighet for at de piffet litt her og der. Det er brutes, hammeren til Chieftanen er umulig å ta feil av. Og jeg ville syns det er naturlig at de får nye rustninger når de skal ut i strid, før var de jo mest på vakt tjeneste og lignende, ikke tatt med i åpen strid. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Og jeg ville syns det er naturlig at de får nye rustninger når de skal ut i strid, før var de jo mest på vakt tjeneste og lignende, ikke tatt med i åpen strid. Jaja, hvis det er slik at det er en annen armor som er beregnet for åpen kamp synes jeg det er greit. Men hvis de plutselig hadde hatt en helt annen armor uten noen som helst forklaring - Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja lakus, om Brutes, Master Chief etc hadde fått ny armor fordi de så kulere ut hadde jeg nok måtte stikke ut noen øyer hos bungie. Men, siden brutes skal overta rollene til Elitesene er det naturlig at de får noen nye. Vaktene for viktige/hellige steder bør dog være lik... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tja litt forandirng i rekke hos fiendene i Halo skader ikkje me ihvertfall, da selvfølgelig på ein slik begrenset/rasjonell måte som folk over sier. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vel, det er jo CGI så det er jo ganske så stor mulighet for at de piffet litt her og der. Det er brutes, hammeren til Chieftanen er umulig å ta feil av. Og jeg ville syns det er naturlig at de får nye rustninger når de skal ut i strid, før var de jo mest på vakt tjeneste og lignende, ikke tatt med i åpen strid. 7440023[/snapback] Chieftanen? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Eg håper bare at de ikkje tar med den shield granaten.. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 It's a mad (ring) world. Heh, den sangen tror jeg passer til alt. :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dæven, sangen passte jo faktisk til Halo 3-reklamen også ja! Genial sang :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dæven, sangen passte jo faktisk til Halo 3-reklamen også ja! Genial sang :!: 7442179[/snapback] Nei, den passet ikke der. Synes ikke det jeg, ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå