Lakus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fenix er konge, ingen tvil om det. Men ingen kødder med en Spartan! **gåsehud** Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg vil se mer! Synes forresten jeg leste noe om at knappen X i spillet ville brukes til noe helt nytt å spesielt, noen som setter en finger på at det er den skjoldgreia han bruker i videon? Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes forresten jeg leste noe om at knappen X i spillet ville brukes til noe helt nytt å spesielt, noen som setter en finger på at det er den skjoldgreia han bruker i videon? 7429106[/snapback] Fin teori det, men jeg tror nok det blir noe mer enn bare det skjoldet. De sier jo at denne funksjonen som X knappen utfører kommer til å endre hele spillet. Så da forventer i hvertfall jeg noe mer enn ett skjold... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Må innrømme jeg likte videon veldig godt. Den ga mye flere gåter som jeg har som spiller har mulighet for å løse i 3'n.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Veldig fet video, kunne ønske de kom med en overaskelse om at Halo filmen er ferdig og også i CGI det hadde vært julegave så det holder. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syns den dramatiske overgangen fra scenen med disse barna i åkeren var vanvittig herlig. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hallois.. . Er ny her så dette blir vel mitt første innlegg. Så akkurat Halo 3 traileren på db.no, jeg må si jeg fikk litt frysninger når jeg så den. Grafikken var helt syk og i begynnelsen når de ungene lå å snakke trodde jeg det var fra en film. Og etter jeg så den så minska lysten til å kjøpe PS3 for å være ærlig, har vært PS-fanboy, som dere sier, i snart 10år, har bare hatt PS produkter(bortsett fra PSP). Men har spilt en del Xbox og X360. Utifra last-gen konsollene syns jeg PS2 var klart best, mest pga. spilla.. Men etter jeg har sett de spilla som har kommet/kommer til X360 så får jeg mer og mer lyst å kjøpe meg en X360, men det eneste som hindrer meg er MGS4().. Så hvis et mirakel skjer og MGS4 "konverter" til multplatform spill så blir det en X360 på meg . PS. Vet ikke om det ble litt off-topic men poster den her allikevel.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det var nok CG det vi såg i starten.Så det er ikkje å rart ting såg bra ut for å si det slik Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Ja tenkte selvfølgelig at det var CG.. Men allikevel hvis grafikken blir noe i nærheten av det der så er ikke det heller noe dårlig. Endret 5. desember 2006 av Whigga Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Det var nok CG det vi såg i starten.Så det er ikkje å rart ting såg bra ut for å si det slik 7429772[/snapback] Alt, med unntak av barna var vel CG. Men var det ikke snakk i at modellene under overflaten var de samme.. som i 3'ern that is? Endret 5. desember 2006 av Amaranth Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Må innrømme jeg likte videon veldig godt. Den ga mye flere gåter som jeg har som spiller har mulighet for å løse i 3'n.. SÅnn som hvis du trykker pause når han hopper ned... hva i huleste er de folk han hopper ned mott? Og får vi se noe av bakgrunnen til Master Chief? Kanskje en Spartan til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 :!: Kom over det første ofisielle bildet til Halo: Combat Evolved. Spillet ser jo nesten bedre ut enn det, så hvis Halo3 blir enda bedre enn bildene vi har sett blir det bra. Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) For å bygge videre på den der. Anbefaler folk å se denne om du vil ha deg en god latter, samt lære om og se utviklingen til det første Halo spillet. Fra Real time Strategy, til Third person Shooter og til slutt det Halo: Combat Evolved vi kjenner i dag. http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Endret 5. desember 2006 av Amaranth Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tror ikke MC hoppet mot folk i slutten av traileren, det var vel store, barske covenants? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Folk som i mennesker? Nei, det står flere wraith's der, og noe som ser mistenkelig ut som brutes (til og med en chieftan) Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Yes, Brutes var navnet jeg lette etter. Men fy faen, Chiefen hopper ned uten å se først, er ikke han verdens feteste spillcharacter? Solid Snake sniker seg rundt, Link rir på hest og kjemper mot dumme.. vesener, men Microsofts Master Chief, han hopper rett på, alene mot flere fiender! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Njaaa, liker Solid Snake og Link og jeg da. Derimot er Raiden en pokkers emo sippe... John derimot, er en bra kar ja ^^ fikk enda mer sansen for han etter å ha lest bøkene. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 eg digger ninjaen i ninja gaiden spillene ruiy hajjabussa elns:P Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 eg digger ninjaen i ninja gaiden spillene ruiy hajjabussa elns:P 7430783[/snapback] Nei, spartans er tøffere. Armoren minner om spartanene i Roma (?), og de er igjen; barske. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 eg digger ninjaen i ninja gaiden spillene ruiy hajjabussa elns:P 7430783[/snapback] Nei, spartans er tøffere. Armoren minner om spartanene i Roma (?), og de er igjen; barske. 7430876[/snapback] De var greske, fra Sparta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå