Landeplagen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Samma faen! 7396901[/snapback] Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hehe Er bare så oppspilt da det kommer til Halo. Spillet over alle spill!§! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hehe Er bare så oppspilt da det kommer til Halo. Spillet over alle spill!§! 7397056[/snapback] Må bære rulle over og si meg enig der ja. Halo 2 er det ultimate spillet. Man sammenligner jo alle skytespill med det, ikke sant? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Halo var mitt første spill til Xbox. Og etter den tid, har jeg blitt trollbundet. Derfor kan jeg ikke glede meg mere til hva Bungie klarer å få presset ut av X360. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Halo var mitt første spill til Xbox. 7397094[/snapback] Samme her. Men første gangen jeg spilte det synes jeg det var kjedelig. Etter hvert, når vi fyrte opp co-op, og kom langt, ble jeg totalt hektet. Det gikk liksom i å prøve å få ned flyene uten at de sprengtes. Første gangen jeg spilte Halo 2, var det litt av samme følelsen med kontrollene og alt, men etter 10 minutter var man vel hektet. EDIT; Men system link, det slår alt av single player, og live spilling. Endret 30. november 2006 av GameMaker Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 nå har jeg ikke fulgt med veldig godt på denne tråden (har lett etter en Halo tråd å poste dette i så)... Artikkel om det "nye" Halo 3 bildet og teorier om hemmelighetene i bildet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Halo var mitt første spill til Xbox. Og etter den tid, har jeg blitt trollbundet.Derfor kan jeg ikke glede meg mere til hva Bungie klarer å få presset ut av X360. 7397094[/snapback] Xbox med Midtown Madness 3 og Halo: CE til jula 2003. Det kvalifiserer kanskje til den beste julegaven jeg har fått. Halo 3 er en must have her, da jeg har brukt utallige timer på begge forgjengerne, og at det blir bedre grafikk og sikkert mye annet demper ikke akkurat forventningene. Master Cheef What the fuck? Man skriver IKKE, jeg gjentar, IKKE navnet til Master Chief FEIL! Var deilig å se Assault Rifle ligge der da Endret 2. desember 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Starting Dec. 4, gamers in North America (sorry the rest of the world) can visit the Halo 3 site and register for a chance to be a part of the public beta test. What what whaaaat!!?!?! "Sorry the rest of the world"? 7396398[/snapback] We also made mention of the Halo 3 Beta (coming some time in 2007) and folks panicked when they saw that a press release mentioned only the US. Don't panic. The Halo 3 Beta will be available in the US, Europe and elsewhere in the world. We'll keep you updated on the detailed specifics as they come in. kilde: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=halo3ad so dont panic Endret 2. desember 2006 av Swedish Killer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Master Cheef What the fuck? Man skriver IKKE, jeg gjentar, IKKE navnet til Master Chief FEIL! 7405453[/snapback] ..og Xbox-Norge har ennå ikke hatt èn nyhet uten skrivefeil. Uansett, synes ikke bildet var så spennende akkurat, men det var bra posisjonert, eller "perspektivitert"... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 BURN!!! Det heter Master Chief.. Han er vel ingen kokk! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det heter Master Chief.. Han er vel ingen kokk! 7412406[/snapback] Cheef = Kokk? Chef = Kokk... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe Visste det var et eller annet feil med den dårlige oversettelsen... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skulle det ikke komme en video idag? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Videoen kommer i 3-tida i natt, norsk tid. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Åssen video? Link? Info? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Åssen video? Link? Info? 7424966[/snapback] http://www.xbox.com/nb-NO/halo3/ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Huff, følger for lite med på gamer-delen av forumet. Trodde lenge at den videoen som ligger på Bungie sine sider (som har vært der siden juni (vilt gjettet)) var det eneste som var vist fra Halo 3. Så viser det seg at det har vært bilder fra spillet ute. Videoen som kommer har jeg fått med meg i alle fall Gleder meg sykt til Halo 3. Har spilt Halo siden Combat Evolved, tar det fram en gang i blandt enda. Leser nå The Flood (Halo-roman), som faktisk er samtidig som CE, bare fra noen andre synsvinkler. Men tror jeg vil bli skuffet av Halo 3. Har store forventninger. Halo Wars derimot har jeg mer tro på. Mangler bare en Xbox 360 og en tv. Men kommer til å kjøpe dette for å spille Halo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 shit jeg kom på det nå, det skulle jo være halo3 beta regging idag på halo3.com, men jeg får bare 404 på http://halo3.com/index.html hvordan ser det ut for dere der ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Den fungerer her i alle fall: http://halo3.com/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men får du sånn step 1 step 2 ? står at du må trykke der for å legge inn flash og så trykke step 2 for å gå inn på siden. får 404 når jeg trykker på link 2. har nyeste flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå