Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt i grunnen igjen med blandete følelser etter traileren. Sammenlignet med den første ga ikke denne meg gåsehud. Musikken, som jeg syntes Bungie gjorde en god jobb med å hype litt var jo knapt noe i det hele tatt. Heller ikke langt fra det vi har hørt før.

 

Men for en som meg, som lever for alle aspektene ved halo universet. Har lest og likt bøkene, tegneserien and so on. Så er den første biten av trailern helt klart spennende. Med tanke på at det sannsynligvis er en ung Master Chief, John vi møter. Sammen med en annen spartan på Reach i gode gammle dager, da treningen begynnte.

Noe som også helt klart har blåst liv i diskusjonene om hvorvidt vi vil se flere spartans i Halo 3..

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
De to barna var vel innslaget av live action som også skulle være med I trailern..

Ja la oss nå sutre litt over at de ikke viser oss alt.

Mye bedre å spille spillet uten å vite for mye, det er det de har klart dritbra sålangt!

7428487[/snapback]

 

Ikke helt sikker på om jeg tolker deg rett eller vice versa. Men det jeg mente var i hvertfall at de to barna var må ha vært innslaget av live action, som i ekte "skuespillere" som skulle være med i trailern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...