Crossfire Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ok jeg trodde dette skulle være enklere men neida Har filmet noe med mitt nye DV kamera. Jeg har lagt inn videoen på datamaskinen fra kameraet. Nå ligger det da en AVI-fil der på 6 giga som jeg ikke har snøring på hvordan jeg skal få over på en dvd som nevnt. Jeg vil brenne en DVD som da skal kunne leses av helst alle DVD spillere for vanlig TV. Hvilke program trenger jeg og hva bør jeg passe på? (har selvfølgelig dvd brenner og dvd plater) Takk Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du trenger et program som kan konvertere AVI-filen til MPEG2-filer, som kan spilles på en DVD-spiller. Til dette finnes det utallige programmer, og i tillegg guider, hvis du vil ha mer styring med hvordan tingene skal gjøres. Her er en liste over programmer jeg har brukt som har fungert greit: - DVD Santa - WinAVI - Nero Vision De to førstnevnte kan lastes ned som prøveversjon slik at du kan teste at det fungerer. Den eneste begrensningen er at det står for eksempel "Created by WinAVI" midt i bildet på DVD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå