Sverigst Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 så da gjør det ingenting om jeg jogger med denne spilleren? siden det er en harddiskspiller.. den har alså ingen bevegelige deler inni? og en ting til... Zen V Plus støtter ikke visning av albumcover. hva betyr det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er IKKE en harddisk spiller. Så det gjør ikke noe at du jogger med den, fordi det ikke er noen bevegelige deler der. Det er en FLASH spiller som jeg har nevnt x antal ganer. At den ikke støtter visning av albumcover bestyr at du ikke kan vise albumcover når du spiller av musikken... Noen mp3 spillere kan nemelig vise Covere på albumet sammen med ID3 tags... (sang information) Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Det er IKKE en harddisk spiller. Så det gjør ikke noe at du jogger med den, fordi det ikke er noen bevegelige deler der.Det er en FLASH spiller som jeg har nevnt x antal ganer. At den ikke støtter visning av albumcover bestyr at du ikke kan vise albumcover når du spiller av musikken... Noen mp3 spillere kan nemelig vise Covere på albumet sammen med ID3 tags... (sang information) 7411254[/snapback] jeg skreiv alså feil i sist innlegg, det jeg egentlig skulle skrive var at det går vel an å jogge med den siden det IKKE er en harddiskspiller.. glemte å skrive "ikke" der.. sorry Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 men uansitt, takk til alle som har hjulpet meg med valg av mp3-spiller. skal nå få denne spilleren til jul "tror jeg".. hehe. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ble litt iritert over at du ikke hadde fått deg med deg enda... Men da er det jo greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå