Sverigst Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg skal kjøpe ny mp3-spiller, men jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. hadde håpet noen her kunne hjelpe meg med dette... jeg vil kjøpe ein creative. har sett ein del på creative zen V pluss. er dette ein bra spiller eller? jeg vil ha en med god lyd, 1gb, radio og selvsagt spille av mp3 filer:) hadde håpet at dere kunne hjelpe meg litt... takk Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg skal kjøpe ny mp3-spiller, men jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.hadde håpet noen her kunne hjelpe meg med dette... jeg vil kjøpe ein creative. har sett ein del på creative zen V pluss. er dette ein bra spiller eller? jeg vil ha en med god lyd, 1gb, radio og selvsagt spille av mp3 filer:) hadde håpet at dere kunne hjelpe meg litt... takk 7164006[/snapback] det er bare ein ting til eg vil spør om.. det går vel ann å lage mapper der jeg har forskjellige sanger innpå kver mappe på creative zen V pluss? sånn at eg slepper å ha alle sangene innpå same mappe.. håper det går ann. viss du vet noe, kan du plis skrive til meg om det går? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er ikke helt sikker, men tror ikke du kan bla etter mappesystemet innpå spilleren, og spille av en mappe, nei. Derimot er jeg ganske sikker på at du kan lage spillelister både på PC og spiller. Men det er ingenting i veien for at du kan overføre en mappe til spilleren, den leser filene i den uansett. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 På min MuVo TX kunne jeg lage mapper og spille dem av. Hvis du legger alle sangene inn i mapper etter artist så kan du fremdeles få opp alle sangene "samtidig" Det er bare og lage mapper på spilleren også legge inn sanger. Dette fungerte hvertfall på min TX Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Fjernet av brukeren himself =) Endret 29. oktober 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 ok, men da er det vel sånn at jeg kan lage egne spillelister sånn at viss jeg har 200 sanger innpå, så slipper jeg å bla gjennom alle for å finne ein sang? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jo absolutt... Men da må id3 taggene være riktige. Spilleren er bra den. Men jeg sluttet å bruke mp3 spiller da det er nok musikk i bilen Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Antarctica: Kjøp og salgsannonser er forbudt i Retningslinjene, som det er meningen man skal lese. Endret 28. oktober 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ja du kan lage forskjellige mapper/spilllister for eks viss du liker å høre på tecnho når du trener kan du lage en mappe som du kaller "trening" men alt må gjøres via pcen. btw. hvilken mp3 du bør kjøpe? da mener jeg creative zen V er det beste valget, det er ikke vits å ha video når skjermen er 1,5 tommer :/ her er en bra test: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article672236.ece Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 ja, jeg forstår det, for det er ikke noe vits i å se på video, men det jeg tenkte på var det me radio.. for det hadde vert fint med radio innpå men er det god lyd i radioen og virker den fint? går det ann å få inn mange kanaler? Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 ja, jeg forstår det, for det er ikke noe vits i å se på video, men det jeg tenkte på var det me radio.. for det hadde vert fint med radio innpå men er det god lyd i radioen og virker den fint? går det ann å få inn mange kanaler? 7174703[/snapback] er det noen som kan hjelpe meg plis? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg har ikke hørt noe direkte om kvaliteten, men generelt er det god lyd i radioen på Creatives modeller. Dekningen er vel litt mer usikker, men jeg ville tro at den er god, MP3-spillere bruker forøvrig ofte ledningen til hodesettet som antenne. Du kan evt. spørre på et forum for Creative-eiere, f.eks. epiZENter.net, men jeg tror ikke du trenger å være redd for det uansett. Endret 31. oktober 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 ok... takk for hjelpen trur jeg har lyst til å kjøpe creative zen V pluss.. den vant jo testen av mp3-spillere på tv2 hjelper deg og på torsdag. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 jeg har et lite spørsmål til før jeg går til butikken... når jeg lader mp3-spilleren, hvordan virker det? er det sånn at du må lade den i enn pc? viss jeg f.eks er på ferie eller reiser langt vekk, så blir batteriet oppbrukt, må jeg da vente helt til jeg kommer hjem ijen før jeg kan lade den opp? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hm, tror du er nødt til å lade den i en PC, akkurat som med mange andre MP3-spillere. Det er likevel ikke noe større problem enn at du finner en strømadapter med 5V og USB-kontakt. Temmelig dumt at mange produsenter sparer noen usle kroner på å kvitte seg med laderen. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du kan kjøpe lader hos Creative selv eller fra komplett, psdata+++ Her er den hos komplett... Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du kan kjøpe lader hos Creative selv eller fra komplett, psdata+++Her er den hos komplett... 7227473[/snapback] Laderen fra Clasohlson er billigere (98 kr vs 249 hos komplett). Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den er billigere, men hvis det svir seg (noe det er større sjangs for når det er uorginal og ikke beregnet på det produktet) så dekker ikke garantien det. Hvis CReative finner ut av at laderen ikke har vært orginal. Lenke til kommentar
Sverigst Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 om creative zen v pluss er harddisk spiller eller flashspiller? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Creative Zen V er en flash spiller. Hw.no har testet spilleren. testen kan leses her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå