macba Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Har brukt produktnøkkelen for mange ganger trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer: Grønt nummer: Det står ikke noe nummer! ggg.bmp Er det bare meg eller er det noe feilt her? Endret 27. oktober 2006 av macba Lenke til kommentar
danand13 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du kan jo ringe da eller ?? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har brukt produktnøkkelen for mange ganger trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer: Grønt nummer: Det står ikke noe nummer!ggg.bmp Er det bare meg eller er det noe feilt her? 7163940[/snapback] Det er noe som er feil ja. Nummeret til Microsofts kundeservice er 800 14 956 ifølge denne siden, så ta å ring til dem slik at du får aktivert Windows Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hadde samme problemet her. Ringte bare ett nummer jeg fant på internett, men husker ikke hva det var. Tror ikke det var 800 14 956 Endret 28. oktober 2006 av dorull_tom92 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) dette ble en veldig aktuell problemstilling for meg også i dag. Hadde formatert og installert ny Windows i dag og skulle oppgradere til SP2. Midt i installasjonen, hang maskinen seg og jeg måtte restarte. Kom desverre ikke inn i Windows igjen så en ny formatering/installering vanket. Da jeg skulle registrere OS'et igjen, fikk den samme feilmelding som macba. Hvis du finner ut av dette her Macba, kan du ikke poste det i denne tråden? Evnt. telefonummere man kan ringe til, løsning og div (bortsett fra warez-løsning seff) Endret 29. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Bare å ringe MS Zande. Gjorde det samme med ei maskin for ikke så lenge siden, bare ringte og sa ifra om at jeg hadde måttet formatere, og da fikk jeg en ny kode med ho kjerringa som satt i andre enden. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Interessant teaspoon! Hørtes ut som bra kundeservice fra Microsoft sin side gitt Har du et telefonnummer også, helst grønt (finnes dusinvis av dem på MS sine sider)? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nei, husker dessverre ikke nummeret Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 80 05 66 15 eller 23 16 21 62... Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ett tips på tampen... Det kan lønne seg å ta kopi av aktiveringen med ett program som f.eks RockXP Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen OT-poster slettet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 80 05 66 15 eller 23 16 21 62... 7180279[/snapback] Noen av disse grønne? Lenke til kommentar
macba Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ett tips på tampen... Det kan lønne seg å ta kopi av aktiveringen med ett program som f.eks RockXP 7180459[/snapback] RockXP 4.0 dimanche 13 août 2006 par Korben Popularité : 999 Small Warning : RockXP is a tool that allow you to retrieve password. To do that, RockXP use a third part tool called Pwdump2.exe is an opensource software (Sources are included in RockXp). This tool retrieve HASH password of Windows. Unfortunatly, some Antivirus detect this tool like a Virus, but it’s not. So if you have downloaded this software from this website, i guarantee a 100% free of virus software... So, now you are free to use this tool... Thanks to you. Here we go !! RockXP 4.0 is finally out ! It’s a beta version, but i thought i will never finish it... RockXP 4.0 Freeware - Allow you to get all Microsoft Software Serials - Allow you to change your XP key - Allow you to save you XP activation - Allow you to retrieve you internet connection parameters (like passwords) - Allow you to retrieve MSN login and password - Allow you to retrieve XP login and HASH password - Allow you to display system password (LSA) - Allow you to generate random password - ... and others more features !! Noen som har prøvd programmet? Ser mest ut som ett virus :ph34r:0 EDIT: IKKE LAST NED! EDIT: eller vet ikke helt. Noen plasser står det at det er virus/spyware og noen plasser ikke.. Noen som har testet programmet? Endret 30. oktober 2006 av macba Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg bruker det litt. Mest for å hente fram igjen nøkkler til xp og office, men også til å ta backup av aktiveringen... Programmet sender ikke ut noe informasjon, så det er nok neppe ett virus... Men att det er ett verktøy som kan brukes ulovlig? Selvfølgelig... kjører du dette programmet på en person sin maskin får du jo mye informasjon som du ikke skal ha tilgang til... This detection is of application type for "potentially unwanted applications". It is not a virus nor a trojan. Users can perform the following functions with this tool: * Retrieve and change the Windows XP keys * Search the local system for all Microsoft product keys * Back the Windows XP activation key * Retrieve local passwords system passwords * Create new random passwords Endret 31. oktober 2006 av SpACEmaN Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har brukt produktnøkkelen for mange ganger trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer: Grønt nummer: Det står ikke noe nummer!ggg.bmp Er det bare meg eller er det noe feilt her? 7163940[/snapback] Og så, lurer jeg på det med trinn:1, på ggg.bmp. Har du prøvd å trykke der ? Kanskje du må fortelle hvor i verden du skal ringe fra ? Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 80 05 66 15 eller 23 16 21 62... 7180279[/snapback] Noen av disse grønne? 7182989[/snapback] 800 nummer er alltid gratis, så 800 55 615 er gratis. Lenke til kommentar
macba Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Har brukt produktnøkkelen for mange ganger trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer: Grønt nummer: Det står ikke noe nummer!ggg.bmp Er det bare meg eller er det noe feilt her? 7163940[/snapback] Og så, lurer jeg på det med trinn:1, på ggg.bmp. Har du prøvd å trykke der ? Kanskje du må fortelle hvor i verden du skal ringe fra ? 7191101[/snapback] den funker ikke Lenke til kommentar
macba Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg bruker det litt. Mest for å hente fram igjen nøkkler til xp og office, men også til å ta backup av aktiveringen... Programmet sender ikke ut noe informasjon, så det er nok neppe ett virus... Men att det er ett verktøy som kan brukes ulovlig? Selvfølgelig... kjører du dette programmet på en person sin maskin får du jo mye informasjon som du ikke skal ha tilgang til... This detection is of application type for "potentially unwanted applications". It is not a virus nor a trojan. Users can perform the following functions with this tool: * Retrieve and change the Windows XP keys * Search the local system for all Microsoft product keys * Back the Windows XP activation key * Retrieve local passwords system passwords * Create new random passwords 7188620[/snapback] så jeg kan bruke det til å skifte cd-key og så er problemet løst? Lenke til kommentar
macba Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) altså bruke den til å skifte xp key sånn at jeg får en ny. Da kan jeg jo gjøre det i stedet for å ringe hele tidn til Microsoft... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ingen bump Endret 31. oktober 2006 av macba Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nå har jeg aktivert Windows over telefon. Prosessen var jammen meg smertefri! Gruet meg egentlig til å snakke med MS men dette gikk over alle forventninger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå