Gå til innhold

SX1 og bluetooth (LØST)

Tbau5

Anbefalte innlegg

Hei

Har tatt over min brors gamle SX1, selvfølgelig helt uten manualer og alt. Lastet ned en manual fra nettet, men stod ingenting om problemet der heller.

Problemet er at jeg ikke klarer å sende ting med bluetooth. Uansett så får jeg denne feilmeldingen: "Filbehandler: Ikke nokk minne til å utføre til å utføre operasjon. Slett noen data først." Det rare er at mobilen er helt tom på alle måter. Kontakter, innboks, programmer, you name it. Og hvis det er selve minnekortet det står på, noe som jeg tviler, er det godt over 200mb ledig der..

Edit: Teorien min var mer eller mindre riktig. Siden alle bluetooth-sendinger går gjennom inboks/utboks, som ligger på C:, kan man ikke sende filer som er større enn ledig plass på C:. Løsningen er å laste ned et program som heter "MsvDriveE" som setter inbokslagring til minnekortet ditt.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville forsøkt å formatere telefonen.

Det gjør du ved å holde nede stjerne og firkant mens du skrur telefonen på, mener jeg å huske.

Merk at alt på telefonen blir slettet, og den blir som da den var ny.

7170510[/snapback]

Allerede gjort :(

Teorien min er at filen jeg skal sende må igjennom det innebygde minnet som en slags buffer/cache eller noe. Og siden fila overskrider denne størrelsen vil den ikke sende. Finnes det kanskje en tweak eller noe som fikser dette?

Lenke til kommentar
Tja... du kan kanskje prøve med en annen filutforsker enn den innebygde.

Husker ikke om dette løser problemet. Husker ikke engang hvilken filutforsker jeg brukte (Fileman tror jeg den heter).

7171226[/snapback]

Det funket til en grad, fikk ryddet litt opp på c: slik at jeg nå kan sende filer under 3,5mb. Siden det er plassen ledig på C:, det virker som alle meldinger må gjennom der..

Noen som vet av en bluetooth manager el. som sender direkte fra minnekortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...