Gå til innhold

Demo av Need for Speed Carbon


Anbefalte innlegg

Driftingen er forandret i spillet (fra NFSU 1&2), noe som ikke faller i smak. - Bilen styrer rett og slett for kjappt og man får sleng på rompa veldig kvikt. Greit nok at det er arcade-basert, men alt for urealistisk.

 

Grafikken var heller ikke noe å skryte av. Er enig i at forgjengerne av NFS-serien er så klart bedre. Men nok off-topic.

 

Alt i alt ble det testing på 10 min, så ble den fort glemt. Foretrekker faktisk Most Wanted forran dette.

7175462[/snapback]

 

Har du tenkt over hvor mange hk du faktisk sitter med på bakhjula i bilene i demoen? Det er ikke rent lite, så kanskje det ikke er så urealistisk?

 

Jeg vil oppfordre alle som sier at de ikke likte driftinga til å utdype det, for jeg føler at folk ikke helt har tenkt det gjennom, og argumenterer utifra at det var uvant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lest igjennom tråden nå, og ser at postene stort sett er de samme som da de to tre forrige NFS spilla kom. noen få liker det, en hel haug klager bare for å klage, da NFS tydeligvis ikke er en spillserie som passer for de, og så er det noen få som faktisk har noe konstruktivt å komme med.

 

testa demoen på 360 og ble skuffa så det holdt. forventa en nyere og bedre demo til pc, ble skuffa igjen, dog ikke like mye, da NFS som vanlig er bedre til pc enn konsoll.

 

driftinga var noe bedre nå, spesielt når man klarte å holde farta oppe, noe som er ganske lett egentlig, for du mister kun fart når du kræsjer...90 graders sving totalt sidelengs sier du? ikkno problem går like fort uansett :p

 

vanlig race var fremdeles kjipt, sleit med fps på pcen også, og NFS har da aldri krevd så mye kraft...håper de får fiksa det.

 

kom meg ikke til canyon løpet fordi det kræsja denne gangen.

 

konklusjon, må vel prøve fullversjonen for å sjekke om de har fiksa problema

 

 

oftopic: er fremdeles overraska over å mange som misliker most wanted. bortsett fra den noe reduserte styling modusen så er det spillet veldig bra.

 

porsche er fremdeles best. skulle gjerne sett et nytt spill som dette, men kan godt være et annet merke, som ferrari eller ford ellno.

Lenke til kommentar

Ja jeg støtter alle som synes driftinga var TEIT og r******va, støtter alle de som har fjernet spillet igjen også :) Synes de gått kunne oppgradert det grafiske snart også jeg. Synes det grafiske ikke har hatt noen WOW faktor siden hot prosuit 2.

 

Blir spennende å se hvordan hele spillet blir, men det kan vel neppe være store forskjellen det kommer jo 2. nov gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Ja jeg støtter alle som synes driftinga var TEIT og r******va, støtter alle de som har fjernet spillet igjen også :) Synes de gått kunne oppgradert det grafiske snart også jeg. Synes det grafiske ikke har hatt noen WOW faktor siden hot prosuit 2.

 

Blir spennende å se hvordan hele spillet blir, men det kan vel neppe være store forskjellen det kommer jo 2. nov gjør det ikke?

7177542[/snapback]

 

Kommer 2. november etter planen ja.

Lenke til kommentar
Driftingen er forandret i spillet (fra NFSU 1&2), noe som ikke faller i smak. - Bilen styrer rett og slett for kjappt og man får sleng på rompa veldig kvikt. Greit nok at det er arcade-basert, men alt for urealistisk.

 

Grafikken var heller ikke noe å skryte av. Er enig i at forgjengerne av NFS-serien er så klart bedre. Men nok off-topic.

 

Alt i alt ble det testing på 10 min, så ble den fort glemt. Foretrekker faktisk Most Wanted forran dette.

 

Har du tenkt over hvor mange hk du faktisk sitter med på bakhjula i bilene i demoen? Det er ikke rent lite, så kanskje det ikke er så urealistisk?

 

Jeg vil oppfordre alle som sier at de ikke likte driftinga til å utdype det, for jeg føler at folk ikke helt har tenkt det gjennom, og argumenterer utifra at det var uvant.

Jeg har allerede utdypt det. Sett deg ned med NFSU 1&2 og så gå over til Carbon. Forskjell? Ja. Bilene får sleng alt for fort. Det er som å legge noe veldig tungt forran på panseret og dra bilen fremover ved å vingle fram og tilbake.

 

Det er et arcade-spill. Hvor mye hester det under panseret til den Amerikaneren jeg prøvde, aner jeg ikke. Kanskje underlaget også er vått og det faktisk spiller en rolle. Asfalten har noe gjennskinn, så det er nok vått.

Lenke til kommentar

Dette var ikke like dårlig som Most Wanted. Der hadde man et virkelig dårlig spill, det gikk jo ikke engang å kjøre uten at bilen begynte å spinne i starten.

Bare og teste. Still bilen på en åpen vei og trykk så ned fremoverpila, om så bare litt, og den spinner som en gressklipper i oppoverbakke.

Lenke til kommentar
Hmm, spillet fungerte ikke her..

På den første pc fikk jeg blåskjerm (XP Sp2, alle oppgraderingene), innstallerte derfor Viste pre-rc1 og da kom vidion opp men kræsja før jeg kom inn i menyen.

Pc2 XP alle oppgraderinger kom det bare windows feilmelding startet ikke i det hele tatt.. Dett skal i hvertfall ikke jeg kjøpe makan til ustabilt dritt.

7174580[/snapback]

 

 

du er ikke alene om det. faens bluescreen :hrm:

Lenke til kommentar
Dette var ikke like dårlig som Most Wanted. Der hadde man et virkelig dårlig spill, det gikk jo ikke engang å kjøre uten at bilen begynte å spinne i starten.

Bare og teste. Still bilen på en åpen vei og trykk så ned fremoverpila, om så bare litt, og den spinner som en gressklipper i oppoverbakke.

7178482[/snapback]

selvfølgelig spinner bilen. har du noengang prøvd å gi bånn gass med en 600+ hk bil fra stillestående? jeg tror ikke det finnes en eneste bil i hele verden som ikke spinner da.

 

for å si det sånn, en kamerat av meg har en cosworth med ca 300hk, og han spinner på 3 gir selv med rullende start...

 

det argumentet ditt er så tåpelig at det skulle vært straf for å komme med det.

 

og ja en ting til, det er et ARKADE spill...ting er vanligvis litt urealisiske da, selv om denne spinninga er en av tinga som faktiskt er noe som skjer...

Lenke til kommentar
Dette var ikke like dårlig som Most Wanted. Der hadde man et virkelig dårlig spill, det gikk jo ikke engang å kjøre uten at bilen begynte å spinne i starten.

Bare og teste. Still bilen på en åpen vei og trykk så ned fremoverpila, om så bare litt, og den spinner som en gressklipper i oppoverbakke.

7178482[/snapback]

selvfølgelig spinner bilen. har du noengang prøvd å gi bånn gass med en 600+ hk bil fra stillestående? jeg tror ikke det finnes en eneste bil i hele verden som ikke spinner da.

 

for å si det sånn, en kamerat av meg har en cosworth med ca 300hk, og han spinner på 3 gir selv med rullende start...

 

det argumentet ditt er så tåpelig at det skulle vært straf for å komme med det.

 

og ja en ting til, det er et ARKADE spill...ting er vanligvis litt urealisiske da, selv om denne spinninga er en av tinga som faktiskt er noe som skjer...

7180059[/snapback]

 

det han mener er vel at det ikke går ann å starte bilen rolig uten en masse hjulspinn.

Lenke til kommentar
Dette var ikke like dårlig som Most Wanted. Der hadde man et virkelig dårlig spill, det gikk jo ikke engang å kjøre uten at bilen begynte å spinne i starten.

Bare og teste. Still bilen på en åpen vei og trykk så ned fremoverpila, om så bare litt, og den spinner som en gressklipper i oppoverbakke.

7178482[/snapback]

selvfølgelig spinner bilen. har du noengang prøvd å gi bånn gass med en 600+ hk bil fra stillestående? jeg tror ikke det finnes en eneste bil i hele verden som ikke spinner da.

 

for å si det sånn, en kamerat av meg har en cosworth med ca 300hk, og han spinner på 3 gir selv med rullende start...

 

det argumentet ditt er så tåpelig at det skulle vært straf for å komme med det.

 

og ja en ting til, det er et ARKADE spill...ting er vanligvis litt urealisiske da, selv om denne spinninga er en av tinga som faktiskt er noe som skjer...

7180059[/snapback]

 

det han mener er vel at det ikke går ann å starte bilen rolig uten en masse hjulspinn.

7180073[/snapback]

Det Skal vel egentlig være umulig hvis ikke man har pedal/trinnløs gassknapp, slik at man kan trykke lett på gassen for å unngå å spinne, noe som er ganske realistisk sammen med det med at bilen snurrer fort, for å si det sånn tror jeg det bare er at NFS prøver å få litt mere realisme, noe de faktisk hadde en gang i tida, Alle NFS var mere realistiske før Underground serien, spesielt Porsche 2000 som var best av alle sammen.

Selv mener jeg at de godt kunne kommet med en Ford versjon av det spillet, noe som ihverfall hadde vert godt likt av meg, som liker realisme i bilspill.

Men jeg sier ikke med dette at Underground og senere er dårlige. Selv har jeg runna U, U2 og MW, og likte best U for det var noe nytt, og det har aldri kommet noe serlig nytt etterpå, bare en liten oppgradering av samme spillet mener nå jeg.

Lenke til kommentar

som begge suger intenst...

 

men jeg er enig i at nfs har endra stil sia underground. og jeg tror ikke vi får se et godt gammel nfs spill i ny drakt enda på en stund, er for mange som liker denne nye versjonen til at de tar sjansen på det.

 

jeg synes alle nfs spilla har vært bra, noen bedre enn andre, men det er som oftest umulig for både utviklier å spiller å fåp tilbake magien i de eldre spilla. ting er stort sett alltid best første gangen...desverre

Lenke til kommentar

Nå har jeg selv spilt demoen og har funnet ut at Drift mode'n er helt fucka, bilen legger seg like under 90grader og ikke mere og det er ikke noe realistisk i det hele tatt.

Og styringa på bilen er enda værre enn Underground spillene. Selv syntes jeg at NFS har ødelagt spillet og ikke gjort det bedre.

Litt mere realisme og direkte styring på bilene så hadde det blitt bra, men det er det altså ikke. :thumbdown:

 

Så det blir 3/10 poeng av meg.

Lenke til kommentar
Nå har jeg selv spilt demoen og har funnet ut at Drift mode'n er helt fucka, bilen legger seg like under 90grader og ikke mere og det er ikke noe realistisk i det hele tatt.

Og styringa på bilen er enda værre enn Underground spillene. Selv syntes jeg at NFS har ødelagt spillet og ikke gjort det bedre.

Litt mere realisme og direkte styring på bilene så hadde det blitt bra, men det er det altså ikke. :thumbdown:

 

Så det blir 3/10 poeng av meg.

7183290[/snapback]

Ehh.. Og du har spilt NFS: Carbon demoen?

For det første har jeg ikke noe problem med å snurre 180 grader mens jeg ligger i en driften.

 

Og for det andre, hadde det vært et morsomt spill om folk måtte være proff driftere for å kunne spille det? Tviler..

Da kunne du likesågodt ta deg en kjøretur i den overklistra sponsorbilen du bruker til å drifte med enn å spille spillet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...