Gå til innhold

Demo av Need for Speed Carbon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eeh. så kjedelig. Spillet fungerte bra i 5-10 min. så begynnte d å lagge litt. ikke så mye at det var plagsomt, men litt lagg.

Spillt 10 min til, så skjer d stikk motsatte. Trykker så vidt inn svingeknappen å der har jeg tatt en fin 360 på 0,2 sek. Sånn er det nå konstant og jeg kan fullføre racingbanen på ca. ett halvt minutt.

Noen som vet hvordan man retter opp i dette?? Utrolig kjedelig...

Lenke til kommentar
Det er sant..du har jo så vidt begynt å få hår på lillegutten din. :!:

Da er det ikke rart...hehe

vel, jeg begynte ikke med PC før jeg var ca. 9 år gammel(1996-ish. Loppemarked-turer ga meg ca. 17 PCer i løpet av 2-3 år :w00t: ), og da gikk det mest i California games, Centipede osv. så jeg har liksom ikke noe forhold til Outrun, og derfor føler jeg at jeg kan være mer objektiv når det kommer til slike oppfølgere.
Lenke til kommentar

Racing med muscel er jo morsomt da, har alltid vært fan av muskelbiler, men drifting derimot ser ut til å være rettet mot barn, altså ikke barn men BARN (10år og ned)

Bilen styrer seg selv igjenom svingene, noe som gjorde at jeg ikke skjønte en dritt i starten, bilen var jo ukonntrolerbar, litt sånn som Underground Drag for første gang, bare at det er fortsatt rart selv om du vet det. Var liksom drifting med muskelbiler jeg gleda meg til, men nei, når jeg endeli får muskelbiler så knuser de gameplaye. Er jo ikke no utfordring lenger, men samtidig en stor utfordring.

Savner NFSU2 :(

Lenke til kommentar

Folk som leter etter realism har bomma stygt hvis de tror NFS serien er det rette stedet å lete. Da er du ute etter spill som Gran Turismo eller Forza Motorsport.

NFS er arcade spill og dette er noe de gjør bra.

Jeg syns NFS: Underground 1 og 2 var kult, NFS: Most Wanted var litt skuffende på grunn av dårlige muligheter til å style bilen, mens det jeg har sett av NFS: Carbon virkelig er midt i blinken med masser av modifisering og morro.

Folk har selvsagt delte meninger, men spillanmeldere er som regel litt mer nøytrale enn oss vanlig dødelige og jeg kan ikke akkurat påstå at 8.2/10 f.eks er en dårlig score.

Noen hater NFS rett og slett fordi det er NFS, andre fordi de har missforstått hva slags type spill NFS er og noen hater NFS fordi de ikke liker Fast and the Furious.

Du kan si hva du vil, men faktum er at NFS er en spillserie som har kommet for å bli og etter min mening blir spillene bare bedre og bedre.

Hvis det derimot er noe jeg kan putte fingeren på så kunne godt grafikken vært litt mindre flashy og litt mattere.

Ikke for å være selvgod eller hoven, men jeg syns fortsatt at jeg sitter på den beste ideen til et NFS spill. :p

Den dagen det kommer et NFS spill som er slik, så tror jeg jammen 10/10 scoren er på plass. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Ikke for å være selvgod eller hoven, men jeg syns fortsatt at jeg sitter på den beste ideen til et NFS spill. :p

Den dagen det kommer et NFS spill som er slik, så tror jeg jammen 10/10 scoren er på plass. :p

7173403[/snapback]

Det ville kanskje vert noke om EA utviklet ett brukerstyrt/open-source NFS, altså at me som spele det for besteme kva som skal vere med og korleis gameplayen skal vera osv. mens dei koder det :) .

Lenke til kommentar

Klarer ikke unngå å gi mitt innspill. Fyrte opp demoen, noterte meg at styling elementet var bra, og så begynte jeg på drift banen... for noe tull! Nå gjorde jeg den feilen å spille med ratt, og at bilen selv da motstyrer selv gir ikke akkurat den store kjørefølelsen...

Nei dette ble liksom litt midt i mellom, ikke realistisk som Live for Speed (som jeg forresten mener er det beste bilspillet som har blitt laget for de som faktisk liker å kjøre bil!) og ikke 100% underholdende som Outrun spillene hvor du kunne powerslide i minst mach 1 i flere kilometer. NFS, i mine øyne, blir bare en pent designet mellomting som aldri riktig fenger...

Når spillet i tillegg gir elendige framerates på min PC i moderate oppløsninger. så ser jeg virkelig ikke poenget. Som andre her har sagt, tror faktisk ikke jeg gidder å stjele det en gang... Synd egentlig, for jeg liker konseptet! Kunne vært underholdende om det bare lignet bittelitt mer på å faktisk kjøre bil...

-benjamin-

(som tydeligvis har blitt for "old-school" for NFS spillene)

Lenke til kommentar

Laster ned demoen nå, men vet ikke helt om jeg skal grue meg eller glede meg? Utifra de fleste kommentarer så er jeg vel litt nermere at jeg gruer meg hehe.

Skulle ønske de hadde kommet med en ny versjon av High Stakes jeg :love:

Det og porche utgaven er de 2 jeg har hatt mest glede av gjennom nfs serien. Dog Most Wantet er det første nfs spillet jeg har kjøpt da :whistle:

NFS Porche 2007 og NFS High Stakes 2 da hadde jeg vært happy :D

Om 15 min blir det testing av carbon :) eller :( spennende :p

edit: mens jeg ikke har fulgt med, har downloaden blit avbrutt på et vis :cry: så da er det 30 min nedlastning igjen da

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Hmm, spillet fungerte ikke her..

På den første pc fikk jeg blåskjerm (XP Sp2, alle oppgraderingene), innstallerte derfor Viste pre-rc1 og da kom vidion opp men kræsja før jeg kom inn i menyen.

Pc2 XP alle oppgraderinger kom det bare windows feilmelding startet ikke i det hele tatt.. Dett skal i hvertfall ikke jeg kjøpe makan til ustabilt dritt.

Lenke til kommentar

Driftinga var ELENDIG. Circuit var rart, bilen bare fløt over bakken, ingen ekte følelse at du kjørte en bil. Du kunne holde full gass gjennom svingen (veldig realistisk :roll:). Den follow-greia var også veldig rar..

Avinstallert etter 30min. EA får gjøre noe sånn at det blir mer realistisk neste gang, dette er bare tull.

Nei, NFSU2 med driftinga der var den siste Need For Speed jeg likte.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Jeg syntes de skal lage et spill som Need For speed Hot pursit 2 igjen. Da er det flotte biler som du slipper å måtte tune og stresse på for å komme seg videre. Og i tilleg er det mer satset på fine baner og flott "natur" . Dette gir en mye bedre spilleopplevelse for meg!

Lenke til kommentar

Driftingen er forandret i spillet (fra NFSU 1&2), noe som ikke faller i smak. - Bilen styrer rett og slett for kjappt og man får sleng på rompa veldig kvikt. Greit nok at det er arcade-basert, men alt for urealistisk.

Grafikken var heller ikke noe å skryte av. Er enig i at forgjengerne av NFS-serien er så klart bedre. Men nok off-topic.

Alt i alt ble det testing på 10 min, så ble den fort glemt. Foretrekker faktisk Most Wanted forran dette.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...