Gå til innhold

Demo av Need for Speed Carbon


Anbefalte innlegg

Hvis denne demo'n er i nærheten av hvordan fullversjonen blir er det ihvertfall helt sikkert at dette ikke er noe jeg gidder å kjøpe. Ikke laste ned gratis heller for den saks skyld. Dette syns jeg var tvers igjennom elendig. NFS serien har tapt seg så jævlig i det siste at det nesten er kvalmt. Men det værste er at det sitter en haug av fjortisser rundt omkring i verden som syns dette er steintøft og bra bilspill så det kommer vel til å selge i bøtter og spann likevel...  huff

7168798[/snapback]

 

Hva synes DU er et bra bilspill da? Dette er ARCADE allså du vet kanskje ikke det? Vil du kjøre bra simulert bilspill så kjøp Gran Turismo eller.no

 

Glimrende underholdning synes nå jeg.. Ser jo med en gang at realismen er lik 0.

 

Du er bare enda en luring som følger strømmen og ikke liker det pga at det ikke er tøft og like det..

 

EDIT: Porsche er så vanvittig kjedelig at det er fælt.. Dessuten ser det jæææævli gammelt og utdatert ut. Fartsfølelsen er vell lik noe sån som og kjøre vanlig bil i 30 km/t

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes DU er et bra bilspill da? Dette er ARCADE allså du vet kanskje ikke det? Vil du kjøre bra simulert bilspill så kjøp Gran Turismo eller.no
Eller enda bedre: Live For Speed.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så opphissa fordi det ikke er realistisk. Det er ikke meninga det skal være det, for faen! Er det mulig å være så jævla tette i huet?

Lenke til kommentar
Hvis denne demo'n er i nærheten av hvordan fullversjonen blir er det ihvertfall helt sikkert at dette ikke er noe jeg gidder å kjøpe. Ikke laste ned gratis heller for den saks skyld. Dette syns jeg var tvers igjennom elendig. NFS serien har tapt seg så jævlig i det siste at det nesten er kvalmt. Men det værste er at det sitter en haug av fjortisser rundt omkring i verden som syns dette er steintøft og bra bilspill så det kommer vel til å selge i bøtter og spann likevel...  huff

7168798[/snapback]

 

Hva synes DU er et bra bilspill da? Dette er ARCADE allså du vet kanskje ikke det? Vil du kjøre bra simulert bilspill så kjøp Gran Turismo eller.no

 

Glimrende underholdning synes nå jeg.. Ser jo med en gang at realismen er lik 0.

 

Du er bare enda en luring som følger strømmen og ikke liker det pga at det ikke er tøft og like det..

 

EDIT: Porsche er så vanvittig kjedelig at det er fælt.. Dessuten ser det jæææævli gammelt og utdatert ut. Fartsfølelsen er vell lik noe sån som og kjøre vanlig bil i 30 km/t

7169295[/snapback]

 

Bra bilspill er f.eks RBR rally, WRC serien på PS2, LFS, Grand Tourisimo serien, GT legends, GTR1 og GTR2, Forza Motorsport, PGR2 og 3 bare for å nevne noen.. Bra bilspill i "arcade" sjangeren er f.eks Burnout 3 Takedown og Revenge og Rallysport Challenge.. (ok, mulig man kan putte PGR2 og 3 som arcade)

 

Realismen (ihvertfall i de siste) NFS serien er som du selv sier = 0. Utfra dette vil jeg ikke engang kalle det et bilspill. Det disse spillene handler om er å style biler, that's it. Grafikken er hårreisende stressende å se på og er direkte slitsomt for øya. Spillene kommer også ut på omtrent alle platformer, noe som lukter mange og dårlige portinger lang vei. Og nei, jeg er ikke en av dem som "følger strømmen". Jeg syns bare spillet suger hardt ! Men det jo MIN mening..

Lenke til kommentar
Du er bare enda en luring som følger strømmen og ikke liker det pga at det ikke er tøft og like det..

 

Hvorfor kommer du med uttalelser som er langt bak mål ? Hva vet du om han følger "strømmen" eller ikke ? Noen av oss her følger vår egen strøm, og har egne meninger. Noen synes det suger lutefisk; meg for eksempel, og du klarer ikke overbevise meg eller dem om at NFS Carbon er et knallspill.

 

Synes spill egentlig er som musikk. De VIRKELIGE gode slagerne var lengre tilbake i tid, mange av spillene og musikken som kommer ut nå er bare vrøvl. Men utifra det du sier så virker du som en fjortis, med en særdeles dårlig mulighet til å se flere sider av en sak.

Lenke til kommentar
Når en i tillegg har hakking og ujevn framerate blir det ikke bra...

 

Siden underground serien kom så har det vært hakking og veldig ujevn framerate overall...

 

Eller enda bedre: Live For Speed.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så opphissa fordi det ikke er realistisk. Det er ikke meninga det skal være det, for faen! Er det mulig å være så jævla tette i huet?

 

Live for speed er så tragisk...skikkelig elendig..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Live for speed er så tragisk...skikkelig elendig..
Hvorfor det? Fordi det er realistisk? Er det ikke dette dere klager på at NFS ikke er? Blir aldri fornøyd dere.

7170040[/snapback]

 

 

problemet mitt(og noen andres) er ikke realismen. jeg liker mange arcadespill som bournout, flatout og need for speed hot pursuit 2. problemet er at jeg synest rett og slett at carbonade er ett elendig arcadespill, fra ett firma som satser på presentasjon foran gameplay.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke giddet å lese gjennom alle inleggene så kan jeg få en rask tilbakemelding på spillet? :)

7169590[/snapback]

Jeg syns det er bedre om du leser gjennom det som er skrevet. Så slipper vi at de som faktisk allerede har lagt inn sine "raske tilbakemeldinger" skal repetere disse, kun for å lage en dobbelt så lang tråd, med det samme innholdet, og de samme diskusjonene to ganger :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...