nabbskall Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvem gidder da å trykke på spoilere på signaturer? Er så skjeldent jeg engang kaster et blikk på noen andres signaturer.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Merk at dei fire linjene er i Diskusjon.no-skinet. Bruker du t.d. Amobil.no-skinet kan signaturar som er på fire linjer verte til fem eller fleire linjer. Men ja, det er berre å trykke og seie frå. 8604217[/snapback] da bruker jeg heller hw-dynamisk det er mye bedre i følge meg.... men smak og behag alle sammen vi har alle ulike smaker Endret 17. mai 2007 av boyeminem Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Poenget mitt var ikkje kva skin ein liker best (og det sa eg heller ikkje noko om), men at når ein skal måle dei fire linjene, so skal det gjerast i Diskusjon.no-skinet, eller eit skin med tilsvarande breidde. Fire linjer i HW.no-dynamisk på ein skjerm med stor oppløysning kan verte fem-seks linjer i Diskusjon.no-skinet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Poenget mitt var ikkje kva skin ein liker best (og det sa eg heller ikkje noko om), men at når ein skal måle dei fire linjene, so skal det gjerast i Diskusjon.no-skinet, eller eit skin med tilsvarande breidde. Fire linjer i HW.no-dynamisk på ein skjerm med stor oppløysning kan verte fem-seks linjer i Diskusjon.no-skinet. 8615549[/snapback] Eller mer. Diskusjon.no-skinet er det som er standard når man kommer hit første gang/er utlogget, det er dette som teller. Fire linjer i det skinet og du får være i fred. Mer enn fire linjer i det skinet og jeg kommer og tar deg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Poenget mitt var ikkje kva skin ein liker best (og det sa eg heller ikkje noko om), men at når ein skal måle dei fire linjene, so skal det gjerast i Diskusjon.no-skinet, eller eit skin med tilsvarande breidde. Fire linjer i HW.no-dynamisk på ein skjerm med stor oppløysning kan verte fem-seks linjer i Diskusjon.no-skinet. 8615549[/snapback] Eller mer. Diskusjon.no-skinet er det som er standard når man kommer hit første gang/er utlogget, det er dette som teller. Fire linjer i det skinet og du får være i fred. Mer enn fire linjer i det skinet og jeg kommer og tar deg. 8616491[/snapback] jeg kjører 1280*800 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 jeg kjører 1280*800 8636415[/snapback] Det gjør jeg og. Hva så? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Den mest vanlige oppløsningen er vel 1280x1024 vel? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Reglane er uansett lagt ned for at flest mogleg skal kunne ha glede av forumet utan å oppleve signaturer på 5+ linjer. Kjem du opp i 1600x1200 kan du ha veldig lang signatur på fire linjer. For dei som har ein 15" og ikkje kjem over 1024x768 kan den signaturen komme på opp mot 10 linjer. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 kjører til vanlig 1600x1200 her i hverfall Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har 2 snabacks i signaturen, telles det som bilder? Er den da ulovelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå