the_fire Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Da er det vel ikke lov med quote heller da?Er jo bilde der også: 7174458[/snapback] Eller kode: CODE SQL Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har "skjult" signatur, men denne er vel ikke ulovlig?! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har "skjult" signatur, men denne er vel ikke ulovlig?! 7176355[/snapback] Om du hadde benyttet deg av "skjul-tag" for å skjule teksten, ville den vært ulovelig, ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har "skjult" signatur, men denne er vel ikke ulovlig?! 7176355[/snapback] Om du hadde benyttet deg av "skjul-tag" for å skjule teksten, ville den vært ulovelig, ja 7179829[/snapback] Vil det bli aktuelt å forby quote i nærmaste framtid? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har "skjult" signatur, men denne er vel ikke ulovlig?! 7176355[/snapback] Om du hadde benyttet deg av "skjul-tag" for å skjule teksten, ville den vært ulovelig, ja 7179829[/snapback] Vil det bli aktuelt å forby quote i nærmaste framtid? 7180215[/snapback] Og code. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Zeph, The_fire: Ja, vi kommer til å forby dette når vi oppdaterer "Retningslinjer" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Zeph, The_fire: Ja, vi kommer til å forby dette når vi oppdaterer "Retningslinjer" 7197188[/snapback] Ekke det litt dustete, 'a? Quote er jo rimelig standard å ha i signaturer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 En signatur, er en tekstboks, ikke en sitatboks - derfor vil det forbys Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Zeph, The_fire: Ja, vi kommer til å forby dette når vi oppdaterer "Retningslinjer" 7197188[/snapback] Ekke det litt dustete, 'a? Quote er jo rimelig standard å ha i signaturer. 7197249[/snapback] Så det skal være lov fordi mange har det i signaturen? Aalton: Kjempegreier, eg ser fram til den dagen boksar blir forbudt og det blir satt ein fast regel på antal linjer i forhold til skinnet. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 En signatur, er en tekstboks, ikke en sitatboks - derfor vil det forbys 7197319[/snapback] Enklere kan det vel neppe sies. Fint at det blir orden på dette. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg er enig i at quote-bokser egentlig ikke hører hjemme i signaturen, men det er da det meste som står skrevet i brukernes signaturer også. Ting som er vanlige i signaturer er ordtak, link til artige og opplysende tråder, og annet interessant knask. Signaturer som faktisk inneholder navn og det en signatur egentlig skal inneholde, er relativt skjeldent. Poenget mitt er; dersom argumentet deres er at quotes bør forbys fordi det ikke hører hjemme i en signatur, er det en rekke andre ting som burde bli ulovlig i tillegg - og da ville det ikke vært mange signaturer igjen. Slik jeg ser det, lyser signaturen delvis opp hverdagen med artige lenker og sitater og spørsmål som får en til å undre. Personlig ville jeg syntes det var et slag i foten å forby quotes i signaturer. De stjeler ikke oppmerksomheten og ødelegger ikke så mye som spoilerfunksjonen tildels gjorde (støtter dere i forbudet mot dem i signaturer), og jeg synes den er morsom og får frem ting bedre enn å bare skrive den rett inn som en annen linje i signaturen. Jeg kan rett og slett ikke helt se hva galt den gjør. Dersom andre kan komme med gode motargumenter, kan det alltids være jeg skifter mening La quote-boksen i signaturene får leve! (Innlegget ble rotete og kanskje ikke så bra formulert, men uansett). Goscinny Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Poenget mitt er; dersom argumentet deres er at quotes bør forbys fordi det ikke hører hjemme i en signatur, er det en rekke andre ting som burde bli ulovlig i tillegg - og da ville det ikke vært mange signaturer igjen. 7197793[/snapback] Innhaldet i sitatet er ikkje poenget her, men plassen boksen tar og at den tar oppmerksomheten frå innlegget. Sjølvsagt skal folk få ha sitater i signaturen sin, men det går heilt fint å bruke "Sitat" eller «Sitat», eventuelt ingenting. Eit sitat er nesten sjølvforklarande, er ikkje det nok så kan du skrive: Sitat forumbruker Per: "Bla bla bla". Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Spoiler og skjul virker ikke lengre i Opera for Mac ver. 9. 10 versjon 3539. Edit: Om man klikker på vis teksten så kommer det ikke noe opp. Endret 1. november 2006 av KVTL Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg sitter med Opera 9.00 for Mac, og der virker alt. Skal prøve å legge inn den nye versjonen og sjekke da og. edit: Nyeste operaen jeg fant var 9.02 build 3512. Der virker boksene slik de skal. Hvor har du lastet ned din versjon fra? Endret 1. november 2006 av macfjott Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fra Desktop Team sin blogg: http://my.opera.com/desktopteam/blog/ Uansett så gjelder dette problemet også med build 3512, men mest sannsynlig er det da et lokalt problem. Har alltid hatt problemer med diskusjon.no og Opera 9. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prøv å slett preferansefilene, det er mulig det hjelper, men vær obs på at du kanskje sletter noen preferanser. Det kan være lurt å ta en kopi av fila før du sletter den. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Løsningen var så¨enkel som å lage en egen innstilling for diskusjon.no, ta vekk haken for JavaScript og trykke på lagre. Deretter gikk jeg inn på profilen og haket på igjen JavaScript. Sikkert noe bug angående JavaScript hos meg, selv om jeg har det påslått. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Må si meg enig med Goscinny her, quotes i signatur er noe som piffer litt opp. Skjul/spoiler derimot, er bare irriterende. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Personlig ville jeg syntes det var et slag i foten å forby quotes i signaturer. Støttes fullt ut Det er bra med quotes i signaturen, ikke er de irriterende eller forstyrrende heller. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette var greit. Synes det blir litt rotete med quotes, spoiler og alt. Cleane signaturer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå