Aalton Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Til informasjon så er det ikke lenger tillat å benytte seg av spoilere i signaturer, altså denne typen tag: Skjult tekst Dette grunnet at det nå er et lite bilde i spoileren som da ikke er tillat i signaturer, som har kommet med nå etter en forbedring av denne funksjonen. For øverig gjelder det samme for "skjule-tags" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skjult tekst Litt mer informasjon legges til etter at vi har oppdaterte retningslinjer. Det er ikke lov å ha quote og andre tags om inneholder et "vannmerke" som i et lite bilde til høyre i sin signatur, da dette ikke er tillat. Jeg henviser til retningslinjene punkt #12. Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. Så enhver form for dette er ikke tillat: PHP kode Sitat kode html SQL Endret 12. november 2006 av Aalton Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dette synes jeg er helt greit. Syns ikke spoilere gjør seg i signaturer. Det gjør seg like dårlig som quote, som også burde forbys. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Godt at det har kommet et ordentlig standpunkt på dette nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva med å faktisk også informere om at både skjul og spoiler har blitt oppdatert? Hva er forbedringen forresten. Ser bare dumt ut slik det er nå (spoiler). Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hva med å faktisk også informere om at både skjul og spoiler har blitt oppdatert? Hva er forbedringen forresten. Ser bare dumt ut slik det er nå (spoiler). 7163983[/snapback] Done Forbedringene er layout messig, og forbedringer av koden slik at det er bedre funksjonalitet for oss. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Quote har da også bilde i seg (i hvert fall sist jeg sjekket dette). Det har ikke vært noen forbud mot dette. Uansett syns jeg det er MEGET viktig at moderatorer som velger å fjerne dette sender en PM til brukeren som dette gjelder, som inneholder koden fra signaturen. Slik at brukeren kan forbedre signaturen, denne gang uten kode. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hvorfor ikke fjerne bildet i spoileren? Eller i skjul-tag? Endret 27. oktober 2006 av ;P Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Hvorfor det bildet på høyresiden, egentlig? Ser jo ganske bra ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Zeromac Zeromac Og hva er forskjellen på skjul og spoiler? Zeromacmacmac Hvorfor ikke fikse quoten slik og? Endret 27. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes det bildet så helt idiotisk ut i spoiler/skjul tagen jeg da men.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jaja, smaken er som baken. Jeg så en skjul funksjon, der du kunne markere inni en boks for at skrifta skulle komme fram. Hvordan gjør jeg det? Veldig kul funksjon. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 syntes det ser fett ut jeg. plagsomt med spoilere i signaturen, endelig blir vi kvitt de Godt jobba Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ja, det var jo mye oppstyr om den spoiler-tag'en, om det var lov eller ikke. Men nå er foten satt ned, og det er positivt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg hater spoilers i signaturer. Samme med quoter. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dette likte jeg 7164126[/snapback] Enig med Lomz her. Dette var virkelig flott! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg så en skjul funksjon, der du kunne markere inni en boks for at skrifta skulle komme fram. Hvordan gjør jeg det? Veldig kul funksjon. 7165282[/snapback] Det var ein midlertidig versjon av spoiler/skjul-taggen som no er bytta ut med denne. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg satser på at dere ikke bare "stormer fram" nå og tar alle dere kan finne. Satser på at dere går foran med et godt eksempel og fjerner den, uten å dele ut warn og sender BBCoden som var i signaturen med PM. Er bare ett vennlig tips fra min side, da man ikke bare plutselig kan buse fram når en ny regel er innført og mange kanskje ikke er helt klar over den. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vil tro de tenker slik, TSP, regler med tilbakevirkende kraft må få litt tid før de kan begynne å gjelde fullt ut. Og med det feirer jeg 6000 innlegg, sånn forresten. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Glimrende! Har virkelig irritert meg over spoilere i signaturer tidligere. Ganske unødvendige, igrunn, og de førte til at mange signaturer ble lengre enn fire linjer som man har lov til å bruke. Dessuten måtte en jo bare trykke på dem også, da. Kunne jo være at det skjulte seg noe artig i den Goscinny Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Den nye spoileren var jo grisestygg med det bildet da! Minner om en stumfilm fra 1760. Endret 29. oktober 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå