Schnickaschnicka Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 I sommerferien hadde jeg LAN, med en linksys befsr41q router. Jeg gikk inn på 192.168.1.1 og konfigurerte den sst jeg husker, men nå kobla jeg den til igjen, og gikk inn på samme siden, men husker ikke username og password. Så får ikke logget inn på siden og konfigurert routeren, er det noe default username og pw jeg kan bruke for å komme inn? Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 brukernavn admin med blankt passord er vanlig på en "urørt" ruter. Er det satt passord fra før kan du trykke inn reset knappen, regner med alle rutere har en slik funksjon..? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Linksysen der skal hvertfall ha det. Tror den sitter bak på routeren. Trykk den inn i noen sekunder, så kan du logge deg på med blankt brukernavn og passord admin. Må konfigurere alt på nytt igjen da selvsagt, men det tar ikke lang tid. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Dette er et nettverksproblem da en router noe man bruker i et nettverk og da er ikke dette korrekte plassen å poste denne. Se sticky og benytt søk neste gang du skal poste en post. Eventuelt rapporter threaden så flytter en moderator posten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg