Mats1988 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Ja, da jeg skulle starte å spille litt BF2 etter en veldig lang pause ifra det, så fant jeg ikke cd'ene mine. Mulig å kjøre det uten cd'er på lovling vis? Eller må jeg bare fortsette å lete? edit: må legge til at jeg fortsatt husker både login/password. Endret 27. oktober 2006 av Thorsø Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror ikke det er lovlig med dette... ikke hvis ikke utvikkler har sagt noe annet. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er trolig ikke lovlig nei. Men så lenge du har kjøpt spillet i utgangspunktet, har du på en måte en "unnskyldning" for å gjøre det du må gjøre Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du kan jo bruke et såkalt mini-image på 3mb eller noe sånn. Tror neppe det er ulovlig, da det ikke er hele CD-en eller en crack. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Takk for alle svar, både i posten og på PM, men jeg fant faktisk cd platene(inne i den gamle cd-rommen). Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 bruke deamen tols men det tror ikke jeg er lovlig. men deamen tols jobb er og kopiere innholdet på cd en og lkage en slaks ny cd stasjon som den cd en er i Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Dessverre er spørsmål om hvordan man spiller spill uten CD ulovlig her på forumet da det kan brukes til ulovelige formål enten i nåtiden eller i fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg prøvde å cracke bf2 da jeg mista cdene mine. Endte opp med at jeg ble kicka av pb etter fem min spilling. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg prøvde å cracke bf2 da jeg mista cdene mine. Endte opp med at jeg ble kicka av pb etter fem min spilling. 7169714[/snapback] Vet du forskjellen på en crack og et mini-CD image? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det er da skam ikke ulovlig at jeg lager image med Alcohol 120% og mounter i Daemon Tools, når jeg eier spillt på DVD? Det er håpløst at DVD platen skal stå i under spilling, for så kommer den mye inn og ut, og ser ikke blank ut under kan du si Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg prøvde å cracke bf2 da jeg mista cdene mine. Endte opp med at jeg ble kicka av pb etter fem min spilling. 7169714[/snapback] Vet du forskjellen på en crack og et mini-CD image? 7169837[/snapback] Jepp. Jeg cracka Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Her har dere en mini-image fil. Mount den i f.eks Deamon Tools og start BF2 på samme måte. Det er ikke en crack, og den er ikke ulovlig å bruke fordi den kan ikke gjøre annet en å starte BF2. bf2mini_skl.zip Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det er håpløst at DVD platen skal stå i under spilling, for så kommer den mye inn og ut, og ser ikke blank ut under kan du si 7169853[/snapback] Har spilt over 1000 timer med DVD'n, og den funker fortsatt fint. Du må ha en dårlig CD\DVD-ROM. Men har gått over til mini-image jeg også nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå