Gå til innhold

Need for Speed Carbon i hus!

master_al

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem bil brukte du mot lamboen og bossen da?

lamboen tok jeg greit, sleit litt med ho dama med muskel bilen men fikk kjørt forbi ho lenge nok etterhvert, så da gikk det bra.

skylinen min er tuna for toppfart, så jeg sleit veldig md å holde følge ut av svinger mot darius sin audi.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det store:

Jeg solgte Camaroen min og kjøpte en Mustang, i håp om at jeg kunne trimme den til å bli kjempebra. Plutselig ser jeg at det ikke finnes noen deler til Mustangen :S

Og nå har jeg ikke bra nok bil til å slå bossen med muskelbilen :S

Lenke til kommentar
De havner på utklippstavla, akkurat som vanlig 'klipp ut -> Lim inn'

7238911[/snapback]

Hm? jeg snakker om konsoll versjonen jeg nå! Det står kun "picture uploaded to needforspeed.com" men me dont find!

Ei, fant ut! :D

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Jeg har gjort det store:

Jeg solgte Camaroen min og kjøpte en Mustang, i håp om at jeg kunne trimme den til å bli kjempebra. Plutselig ser jeg at det ikke finnes noen deler til Mustangen :S

Og nå har jeg ikke bra nok bil til å slå bossen med muskelbilen :S

7241942[/snapback]

Jeg gjorde det dummest. Var ca 2 races unna siste bossen. Hadde da 4 biler. Deriblandt Nissan Skyline. Så jeg fullførte de to siste løpene raca mot siste bossen men fyren var jo kjapp som ei kula. Så tok en tur innom car loten og så at Merce SLK Mclaren var der (ved å oppgradere denne skulle den ha alt på max). Daim denne måtte jeg ha da Skylinen ikke var rask nok. Så solgte så og si alle bilene mine for å få kjøpt Mclaren bilen. Men endte opp med å ikke ha en gang halvparten av de pengene jeg trengte for å kjøpe bilen. Viste ikke at autosaven var på så det gikk ikke an å loade siste saven jeg gjorde før jeg prøvede med på førsøket.

Lang historie til kort, jeg hadde da fortsatt Skyline (eneste bilen) og null, penger. Å starte spillet på nytt var uaktuelt. Men etter uttalelige forsøk og ved å legge kjørestilen helt om ble bossen beseiret. PUH. :yes:

Det dumme med Carbon er at man ikke kan oppgradere bilen til max, dette var en nedtur da jeg ble så glad i Mazda RX8 men måtte selge den og måtte kjøpe nye biler.

Lenke til kommentar

du kan oppgradere bilene max, men de vil fremdeles være innenfor en bestemt tier som de kaller det. er både fordeler og ulemper med dette.

eneste jeg synes er litt kjipt dette systemet er at det sku vært lettere å vinne mer cash. spesielt fordi det er flere reward cards som krever at du har extremt mye penger.

kan liste noen krav: 1 million på bok i karriere, 8 biler, garasjen full med bare muskel biler.

jeg sjekka staten min etter å ha kjørt alle løpa, inkludert de siste to bydelene med han fyren på laget som gir 10% extra premie, så hadde jeg bare tjent litt over 1,1 mill totalt.

og free roam løp gir 1k, noe som vanligvis går ut igjen med en gang for å redusere level of heat på bilen din. latterlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...