Gå til innhold

Need for Speed Carbon i hus!

master_al

Anbefalte innlegg

Syntes det var egentlig ganske fin flyt, men den kunne selvfølgelig vært bedre. Men jeg legger ikke merke til at det går noe treigt ihvertfall :yes:

7164321[/snapback]

Kjøpte spillet i dag. Var sugen på et bilspill til X360 :)

Fikk bare testet 1 time før jeg måtte dra på jobben. Men det rocker skikkelig. Veldig likt NFS:MW med en liten twist.

Demoen må ha vært gammel for her er grafikken enda bedre og ingen FPS drops.

Herlig :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
demoen er temmelig bra syns jeg. Digger å drifte. Rekorden er 204 000 tror jeg:)

7204997[/snapback]

Hvordan drifter du? Fikk det ikke til. Prøvde å dra brekk og bremser men fikk bare vanlige skrens

Angående CE

Collector's Edition Upgrade

True automotive aficionados need look no further than this unparalleled package of dream cars and much more. The Collector’s Edition features: 12 new tracks, and 6 new Challenge series missions and 10 exclusive cars!Get the 92’ Nissan 240 SX, 07’ Jaguar XK, 06’ Camaro Concept and the 06’ Koenigsegg CCX!If you have purchased the Need for Speed Carbon Collector's Edition at retail you do not need to purchase this bundle. Bonus cars are pre-tuned and can not be modified further. Bonus cars can not be used in Career.

Price: 800 Points

Endret av avanore
Lenke til kommentar
hmm. har kommet 10,7% på collectors edition nå. vet det er fy fy å laste ned, men må prøve det først. Hater dårlige kjøp, og pengboka er tynn for tiden. :)  Håper bare det er bra.

7205107[/snapback]

Det er fy fy og prate om slikt her

Er jo bare kjøpe spillet så selge det igjen om det ikke er noe bra

Kommet ca 4 % her etter 1 time :D

Bilspill skal spilles på konsoll

Lenke til kommentar
hmm. har kommet 10,7% på collectors edition nå. vet det er fy fy å laste ned, men må prøve det først. Hater dårlige kjøp, og pengboka er tynn for tiden. :)  Håper bare det er bra.

7205107[/snapback]

Det er fy fy og prate om slikt her

Er jo bare kjøpe spillet så selge det igjen om det ikke er noe bra

Kommet ca 4 % her etter 1 time :D

Bilspill skal spilles på konsoll

7205232[/snapback]

ikke nødvendigvis. Når man har ratt og pedaler til nesten 1500kr på pc'n, fungerer det greit på pc'n og. :p

Men forresten, hvordan er spillet i forhold til Most Wanted? er det ganske likt, eller hva er nytt?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Hvordan synes du grafikken og fps er i forhold til f.eks TDU og PGR3?

Dr Peedee

7205336[/snapback]

Synes det er bedre FPS her i forhold til TDU når du er i byen.

I TDU så er det en del pop ups og spillet klarer ikke følge med farten. I NFS:MW er det fin flyt, deilig grafikk og masse action.

NFS Carbon er veldig likt NFS:MW i gameplay men bedre flyt og enda bedre grafikk. Lyden er superb :)

Så har du muligheten til å drifte noe som er veldig artig (har jeg hørt men ikke fått det til :D)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Trenger vel ikke gjøre noe mere enn å bruke bremsen og legge en hard venstre eller høyre ratting.. Rompa skal komme av seg selv..

7205453[/snapback]

Skal prøve mere på det :)

Prøvde litt i sted, men fikk ikke til noe skikkelig drifting som du kan se i video klippene i spillet. Var mere som å dra brekket i vanlig bilspill. En liten sladd og ikke noe mere.

Kan du drifte i høy hastighet som Ridge Racer?

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Du har et speed-barometer øverst på skjermen. Er denne på gul får du lite poeng, grønn litt mer og blå er maks. Drifting er en treningsak. Er veldig artig når du lærer deg teknikken. Må si jeg liker de "duellene" best. Utrolig kult å kjøre så fort man bare tør nedover smale veier. Er du for treg på bremsen, så kjører du ut, og da har du tapt løpet.

Litt kjipt at de råeste bilene får man ikke før helt på slutten av spillet, og at man må låse opp deler til hver enkelt bil. Man kan ikke kjøpe en ny bil og modde maks med en gang.

Lenke til kommentar
Det er det som er hele poenget med drifting muligheten i Need for Speed. Lønner seg å ha høy hastighet for å få best score..

7205496[/snapback]

Ok. Passer det best å drifte bare ved å svinge i høy hastighet eller dra brekket (X knappen)

7205554[/snapback]

Jeg bruker ALDRI brekket. Bruker kun gassen og "rattet" :) og selvfølgelig manuelt girskift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...