Gå til innhold

Need for Speed Carbon i hus!


master_al

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg endelig Need For Speed Carbon, og skal teste det veldig snart.

Anmelder spill, så er derfor jeg fikk det så tidlig. Skal skrive litt om hvordan det er etterhvert :thumbup:

 

Edit: Testet spillet i 10 minutter og førsteinntrykket er veldig bra. Og det ser ut til at dette vil iallefall bli like bra som Most Wanted. Og som de fleste vet er dette mer likt Underground spillene enn forrige spill i serien. Til nå er starten veldig lik Most Wanted.

Du prøver å komme deg unna en bil, men blir tatt igjen og snakker litt med en gjeng. Så får du velge imellom 3 biler, som du skal starte med.

Dette lover bra :cool:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle dere som syter\klager over at NFS er blitt for bling bling osv (vis det skulle forekomme)

så kan dere jo værsegod gå over til en annen bilserie da:) det finnes tonnevis med slike race only spill jo:) NFS er jo sånn ca eneste jeg vet om forutn juiced som er blingracebilspill nå for tiden:)

som jeg og synes er kult:) det er som er diggbart er at du kjører DIN bil ikke bare en bil som er blitt spydd ut av fabrikken da;)

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg endelig Need For Speed Carbon, og skal teste det veldig snart.

Anmelder spill, så er derfor jeg fikk det så tidlig. Skal skrive litt om hvordan det er etterhvert :thumbup:

 

Edit: Testet spillet i 10 minutter og førsteinntrykket er veldig bra. Og det ser ut til at dette vil iallefall bli like bra som Most Wanted. Og som de fleste vet er dette mer likt Underground spillene enn forrige spill i serien. Til nå er starten veldig lik Most Wanted.

Du prøver å komme deg unna en bil, men blir tatt igjen og snakker litt med en gjeng. Så får du velge imellom 3 biler, som du skal starte med.

Dette lover bra :cool:

7163495[/snapback]

 

Testet demoen, men synes det ikke var noe særlig. Det var også mye FPS drops. Er det fin flyt i fullversjonen eller sliter den litt med FPS?

Lenke til kommentar

som jeg og synes er kult:) det er som er diggbart er at du kjører DIN bil ikke bare en bil som er blitt spydd ut av fabrikken da;)

7164132[/snapback]

 

Vil heller ha en bil som er spydd ut av fabrikken enn som er spydd masse farger og dritt på ;)

 

Er en grunn til at bilene ikke kommer seende slik ut fra fabrikken som de gjør i NFS, Fast & The Furious osv. (Ja, du gjettet riktig, det er stygt og folk vokser fort fra det)

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg endelig Need For Speed Carbon, og skal teste det veldig snart.

Anmelder spill, så er derfor jeg fikk det så tidlig. Skal skrive litt om hvordan det er etterhvert :thumbup:

 

Edit: Testet spillet i 10 minutter og førsteinntrykket er veldig bra. Og det ser ut til at dette vil iallefall bli like bra som Most Wanted. Og som de fleste vet er dette mer likt Underground spillene enn forrige spill i serien. Til nå er starten veldig lik Most Wanted.

Du prøver å komme deg unna en bil, men blir tatt igjen og snakker litt med en gjeng. Så får du velge imellom 3 biler, som du skal starte med.

Dette lover bra :cool:

7163495[/snapback]

 

Testet demoen, men synes det ikke var noe særlig. Det var også mye FPS drops. Er det fin flyt i fullversjonen eller sliter den litt med FPS?

7164170[/snapback]

Syntes det var egentlig ganske fin flyt, men den kunne selvfølgelig vært bedre. Men jeg legger ikke merke til at det går noe treigt ihvertfall :yes:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Vil heller ha en bil som er spydd ut av fabrikken enn som er spydd masse farger og dritt på ;)

 

Er en grunn til at bilene ikke kommer seende slik ut fra fabrikken som de gjør i NFS, Fast & The Furious osv. (Ja, du gjettet riktig, det er stygt og folk vokser fort fra det)

7164175[/snapback]

 

Ja men det er kjekt med valgmuligheten oooog da;)

feks jeg bruker ikke å kræsje sammen masse 10 talls farger inn te en fargeklætt av striper flammer og gud vet ka;)

jeg bruker bare å ta en fin svartfarge å addere 1-2 elementer med rødfarger så er min bil perfektsjonert;)

 

I tilleg til at jeg liker å ordne på delene slik at den ser mer tøffere å røffere ut:)

Endret av Ironmann
Lenke til kommentar
Ja men det er kjekt med valgmuligheten oooog da;)

feks jeg bruker ikke å kræsje sammen masse 10 talls farger inn te en fargeklætt av striper flammer og gud vet ka;)

jeg bruker bare å ta en fin svartfarge å addere 1-2 elementer med rødfarger så er min bil perfektsjonert;)

7164466[/snapback]

 

Så vidt jeg vet kan man lakke bilene som man selv vil i Forza også, men der føles det faktisk som om du kjører en bil.

 

I Forza blir det likevel ikke det samme gangsta-bling-yo-preget, menmen.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Synes at NFS-serien bør gå tilbake til røttene, der man kan kjøre superbiler. Et NFS-spill som ligner på NFS Porsche 2000, der man kan trimme legendariske superbiler og kjøre dem i forskjellige årstall i kronologisk rekkefølge, hadde vært noe. I et slikt spill bør de også inkludere biler fra Ferrari, Lotus, Aston Martin og Lamborghini. Desverre er dette bare ønsketenkning ... tror NFS-serien kommer til å fortsette med Skyline-er med juletrelys og masse bling-bling. :(

Lenke til kommentar

Andre som har fått spillet fullversjonen nå eller? Irriterende at alle grom bilene ikke kommer før i slutten av spillet.. Som vanlig.. Spillt 70% av spillet allerede og den eneste vettige bilen jeg har fått er Chargeren,gamle versjonen. Og hvor faen er Zondaen og Koenigseggen?

 

Er et løp jeg har prøvd 87 ganger og tapt alle gangene :p Alle de andre løpa har jeg klart på første eller andre forsøk. :p SÅ nå venter jeg på en trainer eller.no..

 

Annen ting som jeg ikke får til er og lakke bilen i den fargen jeg vil :p Noen som kan forklare hvordan jeg velger farge??

Lenke til kommentar
Spillserier som kommer ut med et nytt spill i året er som regel like forutsigbart som hotel cæsar *Yawn*

7171383[/snapback]

Kva? Hotel Cæsar sine manus-skribentar er jo utrulege, dei sjokkerar og overraskar heile tida! Nei, vent nå litt... :p

 

Er ikkje så spent på dette spelet, men kjem nok til å prøve det, når ein kamerat skaffar det. Eg legg ikkje ut 500 kroner, sjølv om eg syns det er moro å leke med utsjånaden på bilar. Saknar reine bil-spel som f.eks 'Hot Pursuit II'.

 

Det ligg friskt i minne kor mykje gøy eg hadde det med HP II.

Lenke til kommentar
Synes at NFS-serien bør gå tilbake til røttene, der man kan kjøre superbiler. Et NFS-spill som ligner på NFS Porsche 2000, der man kan trimme legendariske superbiler og kjøre dem i forskjellige årstall i kronologisk rekkefølge, hadde vært noe. I et slikt spill bør de også inkludere biler fra Ferrari, Lotus, Aston Martin og Lamborghini. Desverre er dette bare ønsketenkning ... tror NFS-serien kommer til å fortsette med Skyline-er med juletrelys og masse bling-bling. :(

7171410[/snapback]

 

Enig,støttes maksimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...