Simkin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 ser att Geforce 8800GTX er anbefalt 30A på 12V leser litt rundt på nettet om Min Hiper Type-R 580W, og ser det er to stk 12V på 18 og 20A? hvordan vil det da gå å sette inn et kort som krever 30A? vil det gå? kjører nå X1900XT uten problemer, men så vet jeg heller ikke hvor mye amper den krever.. noen som kan forklare eller si hvordan dette henger sammen? og ikke minst.. vil strømforsyninga holde?? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 så vidt jeg vet spesifiseres stort sett skjermkorts forbruk i et eksempel med en referansemaskin, med andre ord bruker ikke skjerkortet alene 30A 12V så din Hiper 580W burde holde lenge! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 så vidt jeg vet spesifiseres stort sett skjermkorts forbruk i et eksempel med en referansemaskin, med andre ord bruker ikke skjerkortet alene 30A 12V så din Hiper 580W burde holde lenge! 7163929[/snapback] tror det samme som siramp. Dont worry! Be happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå