Andreas_R Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har kjøpt en Dell Dimension E520 PC (stasjonær), og lurte på om det funket å koble to skjermer til denne? Er en VGA og en DVI utgang på maskinen! Står i bruksansvisningen at "koble til skjermen med ENTEN DVI kabel ELLER VGA kabel (ikke bruk begge). Betyr det at jeg ikke kan kjøre to skjermer samtidig (en i DVI og en i VGA?). Ser ut til at grafikkkortet støtter dette! Hva må jeg isåfåll gjøre for å kunne bruke to skjermen? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mulig at driver oppdateringer har gjort dette mulig i ettertid. Du kan jo bare finne ut hva som står i dokumentasjonen til den siste driver versjonen til korte ditt. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Velg Display Properties -> Settings. Om du der har muligheten til å konfigurere to skjermer, støtter skjermkortet ditt to skjermer i samtidig bruk. I motsatt fall kan du bare konfigurere én skjerm. Mao, om du ser to blå firkanter merket 1 og 2, kan du bruker to skjermer. Endret 27. oktober 2006 av meankanin Lenke til kommentar
Boye Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Stemmer denne? Vanligvis betyr det egentlig bare at du kun bruker det ene eller det andre på samme skjerm, men det betyr vanligvis også at man fint kan bruke 2 skjermer samtidig. http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs Bare en liten "OBS" angående ovenfor kommentar: På nVidia 7800GT med siste Forceware har jeg faktisk bare 1 skjerm der du nevner, dersom jeg f.eks. starter maskinen med 1 skjerm tilkoblet. Men kan likevel aktivere den andre. En aldri så liten bug? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå